Skip to main content

Sugar— player complaints: 9 in English

9 Complaints
0 Last 30 days
0 Unresolved
1891.1246057248d Last complaint
24.9 Risk index
€5,302 Disputed sum

Sugar: 9 complaints filed in English across 1 platform, disputed sums €5,302. Most of them are about other (33%). Risk index 24.9. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2021-08-07.

What players complain about

Other 33% 3
Account blocks 22% 2
Bonus terms 11% 1
Verification 11% 1
Withheld payouts 11% 1
Game fairness 11% 1
Closed, no outcome 5 Resolved 3 Rejected 1

Questions and answers

How many complaints are there about Sugar?

The English-language record holds 9 complaints from 1 platform. The latest one is dated 2021-08-07.

What do players complain about?

Mostly other — 33% of cases, then account blocks (22%).

Why is this page not a translation of the Russian one?

It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 9 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.

How is the risk index calculated?

Risk index 24.9 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.

Complaints 9

07.08.2021 CasinoReviews Bonus terms Resolved
Sugar Casino - Bonus terms
Good day, this casino does not want to pay me my winnings over 1400 €. The reason for this calls the casino a violation of their terms and conditions. In my opinion, this is not available because the casino has informed me in writing that these bonus terms and conditions must be accepted with a tick. That's not the case. Only the normal terms and conditions have to be ticked, but they do not refer to bonus provisions. In addition, their conditions are very opaque for players. I had offered you a comparison, but they refused. I hope you can help me. I am definitely still ready to settle in order to keep playing at this casino.
21.11.2020 CasinoReviews Game fairness Rejected
Sugar - Manipulation after higher payout
Payin 12 euro win 124 and have 30 euro payout. play with to 50 euro without rtps only loosing i want my money back instantly.make sure that I get written evidence from sugar and the providers of the games I play there, how and in what way my data is processed and why after higher wins the rtps are deliberately capped based on ip addresses and you only lose. my money what i won i want to get back directly otherwise lawyer sue etc.
21.11.2020 CasinoReviews Closed, no outcome
Sugar - casino issue
Hi! I had a pending withdrawal in casino Sugar in amount of 3778.8 EUR. They closed my account and accused me of some collusion. I deposited the casino twice and made only one withdrawal. Maybe it happened because I used bonuces for both of the deposits but according to casino terms it is not forbidden.
15.11.2020 CasinoReviews Closed, no outcome
Sugar - closing account
Hello, I played a total of 2 deposits on this site, Sugarcasino. The first one was 100 euros, I ended up winning. Second one as well 100 euros but I lost it. In first deposit i won 2 378,40. After this all the struggle began. First they asked receipts of documents which i sent to them. Then they asked other document and i sent it to them and they verify my account. I thought everything was okay but it wasnt. After that they banned my account from the site and havent got any respond from site according of withdrawal. This makes absolutely no sense. I checked the T&C prior to playing, and I didn’t go over the maximum bet per spin of 4 euros, and did not violate any of their T&C. It is unreal that casino that is licensed under MGA, goes to lengths like this [EDIT] the customers that end up getting lucky. This casino owes me a total of 2 378,40 euros, and it is more than justified that they should release the payment to me immediately. [EDIT] Best regards,
26.05.2020 CasinoReviews Withheld payouts Closed, no outcome
Sugar - Casino ignoring me and my account with them
I registered on this casino late in 2019. I deposited played and won 1357.2 and I tried to withdraw it from my account. I was asked to send verification documents, which I did and I waited... I waited hoping to see the money arrive in my bank account but it never did. I tried logging back in to check what was wrong and I wasn't able to. I tried changing my password and still I was not able to get into my account. After a while I managed to get a chat agent on the line and he told me that my account was closed because the risk team needs to check it. I asked him why it had been months and they had not checked it yet but he wasn't able to answer. Since then I emailed them twice bother times were a month apart and they gave me the exact same answer. How is it possible that a casino needs Several months simply to check my account... I don't think it is, I believe they are simply ignoring me without the intention of helping me. I want to mention again that I have submitted everything they asked me to, and yet they are still "checking" the account. Please help me find out what is really going on and why they are doing this. People need to be made aware that this situation can happen to them if they choose to sign up and play at this casino. They gladly take your deposit money but when it comes times for a withdrawal they take months to "check" your account.
20.04.2020 CasinoReviews Other Closed, no outcome
Sugar - Limit removed by casino
I put a 40 Euro daily limit on my account. all of the sudden It was gone. I had expressed to the casino that I have gambling problems earlier during a withdrawl that I wanted fast cause I had no money left for food. Anyways when I noticed I could keep putting cash in I kept gambling. When I contacted the casino when I was totally bankrupt they said it was a technical issue on their website and that they are sorry but they won't refund me for my losses due to their own mistake... I mailed them again now and they sent it to the technical department I would really want some help to get my rights here...
04.02.2020 CasinoReviews Other Resolved
Sugar - Ignored gambling problems
Hello! My name is [EDIT] and i have a big problem with one of sites Sugar . In 2017 i sent a email to sugarcasino explaining my gambling problems. They did not respond to this but i know emails sometimes dont reach the endpoint. Regardless of this i sent them another email in 2018 about my gambling problems. The answer i got then was the following: Translated from swedish Hi [EDIT], We are sorry to hear that you feel this way and that you have played even though you have gambling problems. >If you log in to your account and go to the checkout, here are the selection limits where you can limit your gambling. Since you have now contacted us on this matter, we will close your account. Regarding repayment, we unfortunately cannot help you in this case since you have not previously reported this to us. If you read through our Terms & Conditions, it is clear that it is your responsibility to tell and not open an account if you have such problems. Unfortunately, we are unable to take any action unless you notify us of the issue. Now that you have notified us, we will close your account as we take gambling problems very seriously at Sugar Casino. Sincerely, Sugar Casino This was recived was on 5 of april 2018. The account that was blocked was with the following information [EDIT] Now in 2020 i just tried to login to this account [EDIT] on sugarcasino, it worked. The account was not blocked as they said it would. Since I have gambling problems i lost over 2800euro in a couple of hours. Since this account should have been blocked i told them that this was not okej since they did not block my account like they said. After being in contact with them they now accuse me of having dublicated accounts. After Chatting with them about this they said the following: Me: Hello 14:21 Me: Want to make something clear here, if you can help me14:21 [EDIT]: Hello, Welcome to our Live Chat. How can I help you?14:22 Me: Me: Want to make something clear here, if you can help me14:22 Me: I did log-in to my account [EDIT] yesterday. I deposited more then 2800euro into my account. When this account should have been closed down in 2018 for gambling problems this is not okej, since im not getting any answers from you guys i will not upload a complaint on askgamblers and contact gammix and MGA.14:23 Me: I have a email from you guys were you say that my account is now closed down for gambling problems and you take gamblingproblems very seriusly. After this i thought my account was blocked. In 2020 i just tried to login on this account [EDIT], and it worked. And like i said I lost over 2800euro for this. My account should have been closed/blocked for gambling problems in 2018! Why dident you block me?14:25 Lucia: i can see our department has answered to you14:25 Me: Yes and i dont understand the answer14:25 Me: Explain the answere please14:25 [EDIT]: according our T&C is forbidden create multiple account14:26 Me: I have not created any dubblicated accounts. How could i create a account with all the same information like the old one that you should have closed???14:26 Me: so you mean [EDIT] is a dublicated account?14:26 Me: The account that you should have closed down? :S14:26 [EDIT]: yes with your email i find 2 accounts14:28 Me: yes one on locowin14:28 Me: locowin 14:28 Me: Not here14:28 Lucia: here in sugar you have 2 accounts14:29 Me: No14:31 Me: omg14:31 Me: Tell me the usernames of them ?14:31 Me: [EDIT] and [EDIT]?14:31 Lucia: yes same username14:31 Me: hahah? How is that possible?14:31 Me: I have one accoutn on locowin with [EDIT]14:31 Me: I cant have 2 account with the same username, email, phone, address. Are you for real?14:32 Me: My username wiht [EDIT] and all the information should have been blocked for gambling problems!14:33 [EDIT]: i dont know what you did, but you have created 2 accounts and this is forbidden14:34 Me: ...... With the same username?14:35 Me: omg14:35 Me: This is going up on askgamblers and im now contacting gammix for this14:35 Me: This chat i saved14:35 [EDIT]: you have an email from department14:36 Me: So you mean i can right now create a account with the username [EDIT]?14:36 Me: That just say that i have dublicated accounts, that i dont have14:36 Me: I have one account at locowin that is [EDIT] and one here that is [EDIT]14:37 Me: and this one on sugarcasino should be blocked for gambling problems14:37 [EDIT]: your account was blocked for gambling problem so why you have created another account14:39 Me: I HAVE NOT!14:40 Me: I just tried to login on [EDIT] here and it worked14:40 Me: How the hell could i create a new account if the account [EDIT] was closed for gambling problems?14:40 Me: So you mean i created a new account with [EDIT]?14:41 Me: Im sending a email to gammix now14:42 [EDIT]: Is there anything else you were wondering? They are saying that I have created a new account with all the same information and username as the account that should have been blocked for gambling problems. This is false accusation, why should I have done that. And for the other reason, how would this be possible if now the username [EDIT], [EDIT] and all my information have been blocked for gambling problems. This is a bad casino that dont take gambling problems seriously. The only thing i can think of were they say I have dublicated account is that i have a account on Locowin casino with the name [EDIT]. But this is another casino, in the t&c regarding responsible gambling it even says that a block would only effect one casino. So that is not dublicated accounts I want you to look into this, otherwise i will in a couple of days upload a complaint on askgamblers and contact MGA. After finding out this, i did contact the chat again the next day because i did know that the thing with dublicated accounts was incorrect, this is the answer i got in the chat [EDIT] Thanks for you understanding! Best Regards [EDIT]
13.10.2019 CasinoReviews Verification Closed, no outcome
Sugar - Stalling Verification
Hi, I provided all my documents to them and they rejected my phone bill statement. I waited for statement other than my phone bill and they rejected that too without any explanation. I'm worried this casino will never accept my documents and send my funds. It's been over a month now.
17.04.2017 CasinoReviews Other Resolved
Sugar - Self exclusion
Hi I sent mail to sugar casino close my account permanently in march 11 2017 because of gambling addiction. But they replied to me I didn't get welcome bonus and some promotions. But I lost again 123€ recently. I am looking for deposit refunds because I already informed my addiction to them but they wanted to make money from me they did not close my account in march. Please help me to get refunds from sugar casino. [EDIT]

How the risk index is calculated and how complaints are labelled — the method behind this section.

Project sponsors

Companies that keep this analytics open