Parimatch: 506 complaints filed in English across 3 platforms, disputed sums $21,717 · 168,270 INR and 3 more currencies. Most of them are about withheld payouts (65%). Risk index 31.1. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-10-07.
Status unknown 473
Closed, no outcome 14
Resolved 10
Rejected 9
Sources
Trustpilot 473CasinoReviews 27LCB.org 6
Complaints by month
10
12
01
02
04
07
08
09
10
Questions and answers
How many complaints are there about Parimatch?
The English-language record holds 506 complaints from 3 platforms; 473 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-10-07.
Does Parimatch resolve complaints?
Of 33 complaints where the platform recorded a status, 30% were resolved, 0% remain open and 27% were rejected as groundless, 42% were closed without an outcome. Withheld payouts account for 61% of them.
What do players complain about?
Mostly withheld payouts — 65% of cases, then other (25%).
Why is this page not a translation of the Russian one?
It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 506 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.
How is the risk index calculated?
Risk index 31.1 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.
Complaints 506
07.09.2026TrustpilotAccount blocks
Totally fake website today my account…
Totally fake website today my account has been permanently blocked without any reason today i was in profit and first time withdraw after that my account has been blocked before i was deposited many times but never block or warning about any thing so totally scam and i am going to complaint on cybercrime department for all deposit transactions
07.09.2026TrustpilotWithheld payouts
⚠️ WARNING
⚠️ WARNING — THINK TWICE BEFORE DEPOSITING MONEY WITH PARIMATCHI am extremely disappointed with my experience with Parimatch.On 21 July 2026, I requested a withdrawal of ₹9,999, but as of 7 September 2026, I still have not received my money. It has been almost 2 months.I have sent numerous emails and contacted customer support many times, but I have received no proper response or resolution.I also created a support ticket: #118435651. The ticket has been pending for around a month. Even worse, the ticket has been automatically closed 4 times, and I had to reopen it each time. Still, nobody has provided a proper answer.This is completely unacceptable. If Parimatch can accept deposits instantly but cannot process a ₹9,999 withdrawal or even provide a proper response for almost two months, customers have every right to be concerned.My advice to everyone: DO NOT ADD FUNDS TO PARIMATCH UNTIL YOU ARE 100% SURE YOUR MONEY IS SAFE. Based on my experience, I feel that customers could be at serious risk of losing their money.I am posting this so that other people are aware of what happened to me. Please share this review and let others know about my experience before they deposit their hard-earned money.Parimatch, I want a clear explanation and the immediate release of my ₹9,999 withdrawal.Ticket: #118435651Withdrawal date: 21 July 2026Amount: ₹9,999Still not received.
07.09.2026TrustpilotWithheld payouts
Id: 910706652 - MAKING FOOL TO CUSTOMER MONEY NOT DEOSITED FROM 4 MONTHS
Id : 910706652Money not deposited from 4 months My issue has not been resolved for the past 4 months. The money was deducted from my bank account, but the deposit wasnever credited to my Parimatch account. I have followed up more than 100 times and have already provided everything you asked for, including my bank statement, payment proof, and all the necessary details. Still, the only response I keep receiving is that "the team is working on it." It has been 4 months now. How long am I supposed to wait? Nobody seems to care about my issue or the money I have lost.This is extremely disappointing and unacceptable. Based on my experience, I would strongly advise others not to deposit money on this platform.Please credit my pending deposit to myParimatch account immediately or provide aclear resolution. I have waited long enough.THEN REPLY : Milton from Parimatch IndiaSep 4, 2026, 6:23 PM (3 days ago)to meGreetings Dear Sonu,Thank you for contacting Parimatch!We are glad that you decided to connect with us and we look forward to helping you with your needs.Your request to deposit 1500 INR is currently being reviewed by the billing team, who are working closely with the payment provider. Please note that delays in crediting funds may occasionally occur due to factors beyond our control, but we are doing everything possible to process your payment promptly.We apologize for the delay and inconveniences caused.If there is anything else we can help with, please do not hesitate to let us know. Thank you for being our customer!Jerry from Parimatch IndiaSat, Sep 5, 11:21 AM (2 days ago)to meDear Sonu,Thank you for following up with us.We sincerely apologize for the exceptionally long delay in crediting your ₹1,500 deposit. We completely understand your frustration, especially after you have already provided the requested information and have been waiting for several months.We want to assure you that your concern is being taken seriously. Your deposit case remains with our Billing Team, who are coordinating with the payment provider to determine the status of the transaction and complete the necessary processing.We understand that after waiting for four months, simply being told that your case is “under review” is not enough. We sincerely regret that you have had to repeatedly follow up to seek an update, and we apologize for the inconvenience and uncertainty this has caused you.At present, we do not want to provide you with an unconfirmed timeframe or promise a specific credit date before receiving confirmation from the responsible team. However, your prolonged waiting time and request for an immediate resolution have been noted with the team handling your case.Thank you for your continued patience and for cooperating with the requested process. We genuinely hope to have this matter resolved for you as soon as possible.NOW MAKING FOOL TO ME... PROBLE NOT SOLVE STILL MONEY NOT CREDIT IN MY ACCOUNT SUCH A FARUD APP.
07.09.2026TrustpilotWithheld payouts
Very bad app..
Very bad app... I had an widrawal of 3200/- 30 days ago .... After sending and receiving multiple emails...still money not credited... And this was not 1st tym... previously also ...they show ur widrawal successful but money never comes to ur bank....i highly suggest everyone to uninstall this app as it is just an scam...
06.09.2026TrustpilotWithheld payouts
Sir mera parimatch account no 430148858…
Sir mera parimatch account no 430148858 hai ispe humne 03.09.2026 tarik ko 15800 rupaye withdrawal kiya tha par Paisa abhi tak mere bank account mai nai aya hai ticket no 130378060 ye hai ab mai parimatch ki chori social media ke platform per upload kar diya hu isse pehle bhi mera 6000 ka deposit 17.07.2026 se pending hai our uske bad 01.09.2026 se 2000 ka deposit pending hai jo abhi tak nai Mila mujhe is liye hi ab ye log paisa do dege nai isi liye ab jitna ho sakta hai mai parimatch ki paise ki chori social media per upload kar rha hu our mere contact mein jitne log Hain sabse share karwa rha hu
05.09.2026TrustpilotWithheld payouts
Formal Complaint – Long-Pending Deposit and Withdrawal Issues | Player ID: 526789519
**Subject: Formal Complaint – Long-Pending Deposit and Withdrawal Issues | Player ID: 526789519**Dear Parimatch Support / Management Team,I have been using Parimatch for approximately **four years**, but during the last **1.5 years**, I have experienced repeated and unresolved problems with both deposits and withdrawals.Despite contacting customer support multiple times, my issues have remained unresolved for several months. Every time I contact support, I receive essentially the same generic response that the matter has been forwarded to the relevant experts and that they are working on it. However, there has been no meaningful resolution.The following transactions/tickets are still pending:* **Withdrawal Ticket #109258085** — Pending for more than **3 months** — **₹20,000*** **Withdrawal Ticket #116669453** — Pending for more than **2 months** — **₹7,000*** **Deposit Ticket #53615547** — Pending for more than **8 months** — **₹9,500**This means I currently have **₹36,500** involved in unresolved deposit/withdrawal issues.I have given your support team more than enough time to resolve these matters. Unfortunately, repeated follow-ups have resulted only in generic replies, without a clear explanation, resolution timeline, or responsible person/team I can contact directly.I would therefore like to escalate this matter to **Parimatch management/head office or the appropriate senior department**.Please provide me with:1. A clear status update for each of the three tickets.2. The exact reason why these transactions remain unresolved.3. A definite timeline for resolution and payment.4. The contact details or escalation channel for the appropriate senior/management team.5. A proper explanation regarding why these issues have remained unresolved for 2–8 months despite repeated follow-ups.I have been a customer for four years, but this level of service is extremely disappointing. There is no point in continuing to use a platform when deposits can remain unresolved for months and legitimate withdrawals are also delayed for months.I am now **done with repeatedly contacting customer support and receiving the same generic responses**. I expect this complaint to be escalated and handled seriously.If these issues are not resolved promptly, I will have to consider raising the matter through the appropriate **consumer, payment, regulatory, and public complaint channels**, and I will also share my experience publicly so that other users can make an informed decision before using the platform.I request a **written response with a concrete resolution plan**, rather than another generic message stating that your experts are working on the issue.**Player ID:** 526789519**Total amount involved:** ₹36,500I expect your urgent attention to this matter.Regards,**Player ID: 526789519**
05.09.2026TrustpilotWithheld payouts
I have deposit 5000 on 2nd sep and…
I have deposit 5000 on 2nd sep and again deposit 5000 on 2nd September both are not added on wallet yet neither credited on my account yet very worst app they are doing really worst thing and they are doing fraud
05.09.2026TrustpilotWithheld payouts
Mera parimatch account no 430148858 hai…
Mera parimatch account no 430148858 hai ispe humne 03.09.2026 ko 15800 rupaye withdrawal kiya tha par parimatch mai successfully dekha rha hai par Paisa abhi tak mere bank account mai nai aya hai our 17.07.2026 ko humne 6000 rupaye deposit kiya our 01.09.2026 ko 2000 rupaye deposit kiya tha par isme se ek bhi paisa mujhe abhi tak nai Mila hai ye parimatch ki chori nai to our kya hai humne mage gye sab documents submit bhi kar diya hai uske bad bhi abhi tak Paisa nai Mila mujhe wapas
05.09.2026TrustpilotWithheld payouts
I have deposit 5000 on 3rd sep and…
I have deposit 5000 on 3rd sep and again deposit 5000 on 4th September both are not added on wallet yet neither credited on my account yet very worst app they are doing really worst thing and they are doing fraud
05.09.2026TrustpilotWithheld payouts
🚨 ALMOST 4 MONTHS
🚨 ALMOST 4 MONTHS. 1,000+ EMAILS. ₹41,025 STILL NOT RECEIVED.This is my experience with Parimatch, and honestly, I have never been this frustrated over my own money.My ₹41,025 withdrawal has been pending for almost 4 months, while my support ticket #125761714 has already been open for 24 days. I have submitted every single document they requested, including my bank statement and all other required information.Despite sending more than 1,000 emails over the last 4 months, I keep receiving the same generic response. No proper explanation. No meaningful update. No resolution.And here is the most important part: against the UTR provided by Parimatch, I received only ₹1. My bank statement also clearly confirms that only ₹1 was actually credited. The remaining ₹41,025 has still not been received in my account.I have cooperated completely and provided every document they asked for. Yet after almost 4 months, I am still waiting for my own money.This is extremely disappointing and mentally exhausting. I simply want Parimatch to properly investigate my case, stop sending copy-paste replies, and give me a clear resolution for ticket #125761714.Almost 4 months of waiting for ₹41,025 is simply unacceptable.
05.09.2026TrustpilotWithheld payouts
2 bar ka diposit nhi aaya scam kar rahe…
2 bar ka diposit nhi aaya scam kar rahe ho tum mere pass screen short h
04.09.2026TrustpilotWithheld payouts
Warning
Warning: this is a huge scam company. I registered with them 10 days ago. They asked for my ID and a photo, then sent me an email saying that my verification was completed and that I could play.I tried playing with $100 and had some good luck. I made a withdrawal, and after that, all the games suddenly became rigged. Every deposit resulted in losses over consecutive rounds, regardless of the game or provider. It honestly seemed like they were controlling the games.Unfortunately, my last deposit was $500, and I managed to reach $600. I requested a withdrawal, but it was rejected. They then closed my bonus section and asked me to provide my passport and complete facial verification. I sent everything, but since then, there has been no verification and I still cannot withdraw my money.Unfortunately, the only thing I could think of was to place a bet with them and place the opposite bet on another site. Luckily, the bets on their site kept losing while the opposite bets on the other site were winning, as if I had simply transferred my money from their site to the other one.There is still $100 left in my account, and I am certain I will not be able to withdraw it because they are scammers. I guess I have to accept the loss.Stay away from this site. I swear, you will lose everything.
04.09.2026TrustpilotWithheld payouts
Fraud bookmaker
I had deposited Rs10000 on 29/5/26 in hope making some money but they have blocked my account and eaten away my money when I requested them to withdraw my money they havent responded to that and also there is no proper support .All in All it's a way one way traffic where you can deposit the money but can't withdraw .They have looted me .Shame on you parimatch User id:- 275651747
04.09.2026TrustpilotWithheld payouts
i have always problem with deposit no…
i have always problem with deposit no one take responcibility.if deposit money goes in processing or declined then this company stolen that money.in last 2 years my 50k stolen by this company.
04.09.2026TrustpilotOther
Deposit ka bhaut bada issue he
Deposit ka bhaut bada issue he. Jo bhi payment unsuccessful hoti he parimatch ki taraf se wo samjho customer ko kbhi vapis nahi milti. Meri km se 40 se 50 hajar aa tk aise hi he jo na vapis mile or na meri id me deposit hue. Mere account se deduct ho gaye.
04.09.2026TrustpilotVerification
Verification pending
Ac id - 388391769Documents verification pending from 15 days, now rejected satisfy share in chat service, but chat service group busy from 15 daysDocuments sent to mail too, no reply yet
04.09.2026TrustpilotOther
I am facing problem in opening of…
I am facing problem in opening of parimatch website since last night.. please fix my problem.
04.09.2026TrustpilotWithheld payouts
Pure scam website
Pure scam website Userid - 617047109Witharwal issue deposit issue eaten my lot of money I am done with this website No proper costumer support no use of winning or playing deposit issue and witharwal issue everytime same email and message Any beware of this website they are done in India now all they are doing is looting people Worst payment providers
03.09.2026TrustpilotWithheld payouts
Sir mera betting account number…
Sir mera betting account number 430148858 ye hai is account mai humne aaj subha 6 baje 15800 rupaye withdrawal kiya tha par parimatch mai successfully complete ho gya hai par Paisa abhi tak mere bank account mai nai aya hai
03.09.2026TrustpilotVerification
I write complaints regarding parimatch…
I write complaints regarding parimatch for verification problems and take long amd withdrawal problems face and Account ID: 816989294