SapphireBet Casino— player complaints: 9 in English
9Complaints
0▼Last 30 days · was 2
1Unresolved
36.48978305015dLast complaint
42.0Risk index
$9,289 · 5,700 INR · 4,000 CAD +1Disputed sums
SapphireBet Casino: 9 complaints filed in English across 2 platforms, 1 still open, disputed sums $9,289 · 5,700 INR and 2 more currencies. Most of them are about withheld payouts (56%). Risk index 42.0. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-09-05.
What players complain about
Withheld payouts56%5
Other22%2
Account blocks11%1
Verification11%1
Resolved 6
Unresolved 1
Rejected 1
Status unknown 1
Sources
AskGamblers 7Casino Guru 2
Complaints by month
01
04
05
08
09
Questions and answers
How many complaints are there about SapphireBet Casino?
The English-language record holds 9 complaints from 2 platforms, 1 of them without a resolution; 1 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-09-05.
What do players complain about?
Mostly withheld payouts — 56% of cases, then other (22%).
Why is this page not a translation of the Russian one?
It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 9 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.
How is the risk index calculated?
Risk index 42.0 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.
Complaints 9
05.09.2026AskGamblersWithheld payoutsResolved
Unpaid 4000 withdrawals
Reason: Delayed payment
I would like to submit a formal complaint regarding SapphireBet and $4,000 in withdrawals that I still have not received after more than five days.SapphireBet approved my withdrawals over five days ago, yet the funds have never reached me. I have contacted them repeatedly, asking for an explanation, proof of payment, or even a clear update on where my money is. Despite this, I have received no meaningful explanation or resolution.Their live chat representatives have also been extremely rude, dismissive, and unprofessional whenever I have tried to get answers. Instead of helping me locate my $4,000, SapphireBet eventually banned me from accessing their live chat, leaving me without access to one of their main support channels while my money remains missing.I have also contacted Gigadat regarding the missing transfers. Gigadat has been looking into the situation, and I have specifically asked whether SapphireBet has responded to them. The fact that the payment processor is involved and I am still unable to get a clear explanation from SapphireBet after more than five days is extremely concerning.At this point, I genuinely feel that SapphireBet is withholding my money and avoiding responsibility. These withdrawals were approved; more than five days have passed, I have not received the $4,000, and SapphireBet has failed to provide satisfactory evidence showing where the funds are.I am asking AskGamblers to investigate this matter and request that SapphireBet provide verifiable proof of payment for every withdrawal, including the transaction dates, amounts, transaction/reference numbers, and the status of each transfer.I am still owed the full $4,000, and this matter remains completely unresolved.
05.09.2026AskGamblersVerificationResolved
Withdrawal problem
Reason: Verification issues
I have been facing withdrawal problems several times. I am fed up with having to complain again and again. But no one is solving my problem. I have never faced this kind of problem with any other site. I tried to contact with their live chat, but they did nothing. They said they will block me. This is a scam site. Please stay away from this Site.
10.08.2026Casino GuruWithheld payouts
SapphireBet Casino - Player’s withdrawal has been delayed.
The player from Quebec has requested a withdrawal prior to submitting this complaint. Unfortunately, their winnings haven’t been received yet.The player from Quebec has requested a withdrawal prior to submitting this complaint. Unfortunately, their winnings haven’t been received yet. Written by JeanCasino Analyst & Complaint Specialist Submitted: 11 Aug 2026 Automatic translation:
03.05.2026Casino GuruOtherRejected
SapphireBet Casino - Player's deposit is delayed.
The player from India had not received his deposit at the casino, which had been pending for over 20 days. The player had provided transaction evidence, but no record of the deposit was found in the casino's system. The complaint was closed and rejected due to lack of evidence connecting the transaction to the casino. It was explained that without casino records, there was no basis to confront the casino regarding the issue.
05.04.2026AskGamblersWithheld payoutsResolved
I did not receive the deposit
Reason: Delayed payment
Dear AskGamblers, I made a deposit yesterday via Jeton electronic wallet, where it should have appeared immediately in my player account, because Jeton deposits are instant, but since yesterday it has not appeared in my Geacza account and has not been returned to my wallet. When I write in the chat, I keep hearing the same thing, that I have to wait. AskGamblers, please help me get my money back.
--- Ответы в треде ---
AskGamblers • Support Team 2 weeks ago Dear @talixx92,The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.Thanks in advance for your cooperation.
SapphireBet Casino • Representative 2 weeks ago Dear @talixx92! If the complaint is still relevant, please provide me with the transaction ID or attach a payment document.
AskGamblers • Support Team 2 weeks ago Dear all, This complaint has been reopened as per SapphireBet Casino request and the AskGamblers Complaint Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reach a satisfactory resolution.
AskGamblers • Support Team 6 months ago Dear SapphireBet Casino,Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.Thanks in advance for your cooperation.
05.04.2026AskGamblersWithheld payoutsResolved
Withdrawal not given yet
Reason: Delayed payment
I have been trying to receive a withdrawal from Sapphirebet since Friday. I have never had a problem when withdrawing from their account, but this was the first time I have had one, and I am starting to worry. This was just last Friday, today being Monday, and I still haven't received the amount of 5198 MXN. It is said by them that it should take no more than 48 hours, and if it takes more, I should contact them. I already did, but their customer support is slow and very robotic, probably indicating that it they use AI to respond to my inquires as some of their responses didn't make sense. They couldn't give me a payment reference or transaction ID to ensure that the money has not been lost, and in the worst case, I can reclaim it with the bank the issue. I don't know what else to do.
--- Ответы в треде ---
AskGamblers • Support Team 2 weeks ago Dear all,As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.We thank both parties for their assistance during the complaint process.
JoseOl 2 weeks ago Hello, thanks for reopening the case. I have received the money back and succesfully withdraw it. I appreciate both AskGamblers and SapphireBet Casino's help. In a future I would recommend to have a more capacitated technical support team and agile responses as I malinterprated where the money was and even thought after all this months that I would never get it back. Thanks again
AskGamblers • Support Team 2 weeks ago Dear @JoseOl,The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.Thanks in advance for your cooperation.
SapphireBet Casino • Representative 2 weeks ago Dear JoseOl! This transaction has been cancelled and the funds have been returned to your account. The reason for the transaction cancellation is exceeding the user account balance limit on the payment provider’s side. We recommend repeating the withdrawal and, in the future, monitoring the established limits on the payment system’s side.
05.01.2026AskGamblersOtherUnresolved
Self exclusion request ignored and 2500000 ARS lost during delay
Reason: Self-exclusion
On 7 November 2025, I mistakenly activated a temporary pause on my SapphireBet account. The pause did not work, as I continued receiving promotional emails and my access to the platform was never actually restricted.On 7 December 2025, I explicitly requested permanent self-exclusion, stating clearly by email that I am a problem gambler (gambling addiction) and that I urgently needed immediate account closure. I sent around five emails, plus live chat messages, asking for urgent action.Despite clearly expressing that I was at risk, my account remained fully accessible for almost 80 hours.During that period, I suffered a relapse and deposited ARS 2,500,000, which I lost while waiting for my self-exclusion to be applied.My account was finally blocked only on 10 December, which is a significantly delayed response for a responsible gambling request, especially when addiction was explicitly reported.The delay exposed me to unnecessary harm and caused avoidable financial and emotional damage.I request:A formal review of my caseA full refund of all deposits made after my self-exclusion request (7–10 December)Confirmation that my account remains permanently closedI am attaching proof of the emails I sent requesting immediate blocking, as well as evidence of the deposits made during the delay.Thank you for your attention.— Erick
--- Ответы в треде ---
AskGamblers • Support Team 1 week ago Dear SapphireBet Casino,While we understand that your standard email processing time may be up to 72 hours, we would like to emphasize that the matter in question concerns a self-exclusion request, which should reasonably be treated with particular urgency and processed as promptly as possible.According to the evidence provided, the player explicitly requested permanent self-exclusion on December 7, 2025, at 21:19, while the account remained accessible until December 10, 2025.AskGamblers Complaint Team strongly recommends refunding the player's deposits made from the time of the first explicit self-exclusion request until the account was actually closed.We kindly ask you to reconsider the case accordingly and let us know your final position.
powercami • 1 reviews 2 weeks ago Hello AskGamblers, I would like to kindly ask for your intervention in this complaint. The casino reopened the complaint, and I have already provided a detailed response addressing their explanation and presenting the evidence showing that my first permanent self-exclusion request was sent on December 7, 2025, not December 8 as the casino stated. I also explained the subsequent repeated requests, including my explicit disclosure that I have a gambling addiction, and the fact that my account remained accessible until December 10, during which I suffered significant losses. I have now responded to the casino's position and raised several specific questions regarding the timeline, the handling of my self-exclusion request, and the losses incurred during the period in which my account remained accessible. However, I have not received any further response from the casino. Since this complaint has already been reopened after having been closed months ago, I would appreciate it if AskGamblers could review the current situation and, if possible, intervene to help move the complaint toward a fair resolution. Thank you for your assistance.
powercami • 1 reviews 2 weeks ago I would like to clarify several important points regarding SapphireBet’s response, as I believe their explanation does not accurately reflect the chronology of events or address the central issue of my complaint. First, it is incorrect to state that my self-exclusion request was made on December 8. The evidence I provided clearly shows that my first request for permanent self-exclusion was sent on December 7, 2025, at 21:19, stating explicitly: “I need permanent self-exclusion.” On December 8, I continued contacting SapphireBet because my account remained fully accessible. At 15:56, I explicitly explained that I had requested the closure 24 hours earlier and that I had a gambling addiction problem. At 16:24, I formally reiterated: “I formally request the permanent and irreversible self-exclusion of my account. I am a gambling addict…” Therefore, this was not an ambiguous or incomplete request. The request for permanent self-exclusion was already made on December 7 and was subsequently made even more explicit on December 8 by clearly stating that I had a gambling addiction and urgently needed my account closed. I would also like to clarify the issue regarding live chat. During this period, I contacted SapphireBet’s live support on several occasions specifically regarding the closure and self-exclusion of my account. However, the support agents instructed me to submit the request by email and directed me to use that channel. This is why I continued sending emails and repeatedly requesting that my account be blocked. For this reason, I do not consider it reasonable for SapphireBet to now state that “to block the account immediately, you must use the live chat” when I did contact live support and was directed by the support team to communicate through email. The central issue of this complaint is not simply that I subsequently lost money while gambling. The issue is that I explicitly requested permanent self-exclusion, clearly disclosed that I had a gambling addiction, repeatedly requested that my account be closed, and yet my account remained fully accessible for approximately 80 hours. During that period, I made deposits totaling approximately 2,500,000 ARS, which I subsequently lost. SapphireBet itself acknowledges that there was a delay in blocking my account and acknowledges that I lost funds during that delay. However, the casino attributes the delay to the fact that I submitted multiple requests. The fact that I sent multiple requests should not reasonably be interpreted as a reason to delay the implementation of self-exclusion. On the contrary, those repeated communications demonstrate that I was actively attempting to stop my access to gambling and that my request was urgent and persistent. There is also an important contradiction in SapphireBet’s explanation: on one hand, the casino states that I should have used live chat for an immediate block; on the other hand, when I contacted live support, I was directed to communicate by email. The casino should not subsequently rely on the use of email as a reason to reject my claim when its own support staff instructed me to use that channel. I therefore ask that the complete evidence and chronology be taken into consideration: December 7, 21:19: First explicit request for permanent self-exclusion. December 8, 09:08: Further contact requesting that the account be blocked. December 8, 15:56: I explicitly stated that I had requested the closure 24 hours earlier and that I had a gambling addiction problem. December 8, 16:24: I formally requested the permanent and irreversible self-exclusion of my account and explicitly stated that I was a gambling addict. I subsequently continued attempting to obtain the account closure while the account remained accessible. December 10: The account was finally blocked. During the period between my self-exclusion request and the account being blocked, I lost approximately 2,500,000 ARS. I therefore maintain my request for a full and fair resolution of the financial harm caused during the period in which my explicit self-exclusion request remained unimplemented. I request reimbursement of the funds lost during this period and ask that SapphireBet consider appropriate additional compensation in light of the prolonged delay, the repeated requests I made, the fact that I explicitly disclosed my gambling addiction, and the fact that my account remained accessible despite those requests. I am not asking SapphireBet to simply disregard my gambling activity. I am asking the operator to take responsibility for the period during which I had already clearly requested permanent self-exclusion and had informed the operator of my gambling addiction, but the requested protective measure was not implemented. I therefore request a formal review of the case and ask SapphireBet to provide a clear explanation, supported by its records, of the following: Why was my first request on December 7 at 21:19 not treated as a valid request for permanent self-exclusion? Why does SapphireBet state that my request began on December 8 when there is evidence of an explicit self-exclusion request on December 7? What specific policy or contractual term allows a self-exclusion request to remain unimplemented for up to 72 hours after a player has expressly disclosed a gambling addiction? Why was I instructed by live support to use email, while SapphireBet subsequently relies on the fact that I did not obtain an immediate block through live chat as a reason to reject my claim? What specific measures were taken during those approximately 80 hours to prevent a player who had explicitly disclosed a gambling addiction from continuing to deposit and gamble? What is SapphireBet’s proposed resolution regarding the funds lost during this period and the additional harm resulting from the delay in implementing my self-exclusion request? I ask that this complaint be reviewed based on the complete chronology and evidence rather than simply being dismissed on the basis of SapphireBet’s stated 72-hour processing time. My complaint concerns responsible gambling and the handling of an explicit self-exclusion request, including the financial losses incurred while that request remained unimplemented.
SapphireBet Casino • Representative 2 weeks ago Dear player, the mail processing time is 72 hours. Since you sent multiple self‑exclusion requests during this period, this slightly slowed down the process. You sent the request on December 8, and we blocked your account on December 10. To block the account instantly, you should use the live chat on the SapphireBet website. We regret that due to the delay in blocking, you have lost some funds. However, for the reasons I have stated, a refund is not provided.
05.10.2025AskGamblersWithheld payoutsResolved
Services is of any assistance at all
Reason: Amount not credited
It's been a month my deposit not yet added to my id even provided them my bank statement, my email received from bank. That transaction is successful screenshot of platform I transferred but these guys not replying and whenever reply is sent, to me it is same message that specialist are working on it. No one is replying even after I shared every detail. They asked me but still nothing done, its been 28days today.
--- Ответы в треде ---
AskGamblers • Support Team 2 weeks ago Dear @Hulkhn,The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.Thanks in advance for your cooperation.
SapphireBet Casino • Representative 2 weeks ago Dear Kuldeep K., we acknowledge the validity of your complaint. The deposit was indeed lost due to a malfunction in the payment systems. Unfortunately, the process of locating the deposit was delayed for a number of reasons. At times, you did not provide the necessary information in a timely manner. Ultimately, we resolved the issue, and the deposit was credited to the player’s account on 16.04.2025.
AskGamblers • Support Team 2 weeks ago Dear all, Kindly be notified that this complaint is being reopened following the declared willingness on behalf of SapphireBet Casino management to do everything within their power to resolve their outstanding AGCCS cases. The AskGamblers Complaint Team will gladly assist by giving any of these old cases an additional chance for a successful resolution.
Hulkhn • India • 1 reviews 1 year ago U can see yourself
05.10.2023AskGamblersAccount blocksResolved
My Funds have been frozen for no reason
Reason: Refund declined
Hello dear AskgamblersI have a complaint about Sapphirebet website and I'll try to be as descriptive as possible.Almost 45 days ago I registered and deposited 91$ into sapphirebet casino using the perfect money method. I tried to place a bet but I found out that my account has been frozen immediately after my deposit for no reason and I can't place any bets. I tried to withdraw my funds but I noticed that perfect money method is not included in the withdrawal methods even though sapphirebet requires the customers to withdraw using the same method as their deposit.I contacted the website's support. They asked me to email the security team. So I sent an email to security@sapphirebet.com and explained my situation. Its been now 40 days that I have not received a reply from them despite sending different emails. Below I will leave the details and screenshots of my account. I hope you can help me resolve this issue.Thank you in advance