Skip to main content

Dafabet— player complaints: 156 in English

156 Complaints
48▲ Last 30 days · was 26
16 Unresolved
4.3137012440856d Last complaint
42.7 Risk index
52% Resolved · of 89 with a known status
81% Withheld payouts among those
10.1 млн INR · $18,163 · 12,000 MXN +2 Disputed sums

Dafabet: 156 complaints filed in English across 4 platforms, 16 still open, disputed sums 10.1 млн INR · $18,163. Most of them are about withheld payouts (71%). Risk index 42.7. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-10-07.

What players complain about

Withheld payouts 71% 111
Other 12% 18
Verification 10% 16
Account blocks 4% 6
Bonus terms 2% 3
Game fairness 1% 2
Status unknown 67 Resolved 46 Closed, no outcome 20 Unresolved 9 Under review 7 Rejected 7

Sources

AskGamblers 67 CasinoReviews 39 Trustpilot 35 Casino Guru 15

Complaints by month

12
01
03
04
05
06
07
08
09
10

Questions and answers

How many complaints are there about Dafabet?

The English-language record holds 156 complaints from 4 platforms, 16 of them without a resolution; 67 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-10-07.

Does Dafabet resolve complaints?

Of 89 complaints where the platform recorded a status, 52% were resolved, 18% remain open and 8% were rejected as groundless, 22% were closed without an outcome. Withheld payouts account for 81% of them.

What do players complain about?

Mostly withheld payouts — 71% of cases, then other (12%).

Why is this page not a translation of the Russian one?

It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 156 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.

How is the risk index calculated?

Risk index 42.7 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.

Complaints 156

07.10.2026 Casino Guru Withheld payouts Under review
Dafabet Casino - Player’s withdrawal has been delayed.
The player from India has requested a withdrawal prior to submitting this complaint. Unfortunately, their winnings haven’t been received yet.The player from India has requested a withdrawal prior to submitting this complaint. Unfortunately, their winnings haven’t been received yet. Written by JeanCasino Analyst & Complaint Specialist Submitted: 06 Oct 2026 Automatic translation:
06.10.2026 AskGamblers Verification
Withdrawal declined even after documents submission
Reason: Declined payment I would like to inform you that my account verification has been pending for over a week already despite submitting all the required documents clearly and in accordance with Dafabet’s guidelines. The delay is unreasonable and has prevented me from accessing my funds. First I have submitted the selfie of me holding my pan then I submitted a selfie of me holding my Adhar card. There customer support chat and mail system has been worse no explanation are giving Furthermore, I would like to clarify that the total disputed amount in this case is 538000 (INR). It has been declined even after submitting all the documents I have fully cooperated with all verification requirements, but the issue still remains unresolved. I kindly request Ask gamblers intervention to help expedite the verification process and allow me to withdraw my funds without further delay.Thank you for your support.
03.10.2026 AskGamblers Withheld payouts
Withdrawal has not been credited to my bank account
Reason: Delayed payment Dear Team,I made withdrawal of INR 1,00,000 on Sep 14 , in that 21k is refunded to my dafabet wallet but 79k is never credited to my bank account nor refunded to dafabet wallet.I waited for the timeline dafabet mentioned to complete 1to 4 working days but it is already been 20 days till I haven't received the funds.Whenever I try to contact them they're simply sending automatic replies Transaction Id: 529077588Transaction Date: 14/09/2026 08:26:46 PMTransaction Amount: 100000.00As requested by dafabet I have shared bank statement too but no response for that also.Iam attaching bank statement here too for your reference. Password to open statement: 10959190299Please refund back my 79k back to my accountRegards< Full name removed >
03.10.2026 AskGamblers Verification
Verification pending from 8 days
Reason: Verification issues Dear AskGamblers Team,I would like to inform you that my account verification has been pending for over 8 days despite submitting all the required documents clearly and in accordance with Dafabet’s guidelines. The delay is unreasonable and has prevented me from accessing my funds.Furthermore, I would like to clarify that the total disputed amount in this case is ₹1300 (INR).I have fully cooperated with all verification requirements, but the issue still remains unresolved. I kindly request your intervention to help expedite the verification process and allow me to withdraw my funds without further delay.Please let me know if any additional information or documents are required from my side.Thank you for your support. --- Ответы в треде --- trtanish11 1 day ago Hi team, my withdrawal is still pending. kindly verify my docs I sent via email and process my withdrawal. 530456323 Dafabet Casino • Representative 1 day ago Dear Valued Customer, Good day! We have made a follow to our security team. Once and update is available you will be notified Regards, Dafabet trtanish11 2 days ago Hi Team, I couldn't upload new documents in my document page. so I have sent all the documents to docume­nts­@da­fab­et.com just now. I shared both my pan and aadhar. could you please complete verification and process my withdrawal Dafabet Casino • Representative 2 days ago Dear Customer, Kindly note that the PAN ID and the photo of you holding the PAN ID were received. Howver, they wre not clear. Hence the verification of your account is still incomplete. To process your withdrawal request for Transaction ID: 530456323, kindly upload the following documents via the 'My Account - Document' page. 1. A copy of any Citizen Identity Card ID (front & back) either (PAN ID, Aadhaar card, Passport or driver's license ) 2. A photo of you holding your ID (front copy) next to your face. Make sure the ID details are clear when zoomed in and all corners of the ID are visible. Do note that validation may go beyond the timeframe given should there be additional information needed from you. For document guidelines, visit: https:­­//­w­w­w.d­­af­­ab­e­t.c­­om/­­in­/­f­aq­­s/g­­eneral Regards, Dafabet
02.10.2026 Trustpilot Other
I have been trying to resolve a deposit of INR 7,000 that was debited from my bank account but was never credited to my
I have been trying to resolve a deposit of INR 7,000 that was debited from my bank account but was never credited to my Dafabet wallet.I have contacted Dafabet Support multiple times and provided the necessary information, but after more than a month, the issue is still unresolved. I continue to rec
02.10.2026 AskGamblers Resolved
Account restricted and later documents are verified but still account not reopened
Reason: Account closure My Dafabet account was restricted on 19 August 2026, and I was asked to provide identification and proof of address.I fully cooperated and submitted all documents requested by Dafabet. I first submitted my Voter ID and proof of address. Dafabet later specifically requested a passport or driving licence, so I obtained and submitted my passport together with proof of address.Dafabet subsequently requested another type of proof of address. I provided a recent HP Gas invoice showing my name and address, as well as my recent bank statement.My account is restricted, so I was unable to upload documents through MyAccount and therefore submitted the documents by email as instructed by Dafabet.I have repeatedly followed up with Dafabet regarding the account reopening. I have received multiple responses stating that my concern has been forwarded to the relevant team and that I need to wait.Most importantly, Dafabet has now explicitly confirmed in writing that my uploaded document was “accepted and verified.” However, my account is still not reopened, and I have not received a clear explanation of what is still pending or a final decision regarding my account.I have been waiting since 19 August 2026 and have fully cooperated with every verification request.I am requesting AskGamblers’ assistance in obtaining a clear final decision from Dafabet regarding the reopening of my account and access to my funds.I have attached the relevant email correspondence as evidence, with sensitive government-document information appropriately blurred. --- Ответы в треде --- AskGamblers • Support Team 2 days ago Dear all,As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.We thank both parties for their assistance during the complaint process. Lokesh183 • India 2 days ago Dear AskGamblers Team,I am happy to provide an update regarding my complaint.Dafabet has now officially reopened my account, and I received confirmation from Dafabet that I can log in and access my account again.I sincerely thank the AskGamblers Complaint Team for your assistance and mediation in resolving this matter. I also thank Dafabet for reopening my account and resolving the issue.I really appreciate the support from both AskGamblers and Dafabet.Kind regards, Lokesh183 • India 3 days ago Dear AskGamblers Complaint Team,Thank you for the update. I acknowledge Dafabet’s response.I appreciate that they have followed up regarding my account reopening. I will await their further feedback and final decision regarding the reopening of my account and access to my funds.Kind regards, Dafabet Casino • Representative 3 days ago Dear Customer, We have made a follow-up on your account reopening, We will provide you with an update as soon as further feedback is available. Regards, Dafabet
01.10.2026 AskGamblers Verification
Delaying verification and withdrawal since 8 days
Reason: Verification issues Dear AskGamblers Team,I would like to inform you that my account verification has been pending for over 8 days despite submitting all the required documents clearly and in accordance with Dafabet’s guidelines. The delay is unreasonable and has prevented me from accessing my funds.Furthermore, I would like to clarify that the total disputed amount in this case is ₹4,66,000 (INR).I have fully cooperated with all verification requirements, but the issue still remains unresolved. I kindly request your intervention to help expedite the verification process and allow me to withdraw my funds without further delay.Please let me know if any additional information or documents are required from my side.Thank you for your support --- Ответы в треде --- heeratirkey05 2 days ago Hi Team, Its been one day since I have updated password and shared documents for verification but my withdrawal is still pending. could you please process my withdrawals. 530781628 Dafabet Casino • Representative 3 days ago Dear Customer, The change of passwod has been escalated to our security tam for checking regarding your withdrawal for Transaction ID: 530781628. Regarding transaction ID: 530701333, we are still following up on the chargeback issue. We will provide you with an update as soon as further feedback is available. Regards, Dafabet heeratirkey05 3 days ago Hi Team, As requested by your team, I have reset my password and my account is secured. Also I shared my pan and selfies with pan documents via email to docume­nts­@da­fab­et.com since I couldn't upload them in my documents page. I am also attaching them here. my withdrawals are still getting declined, Kindly complete verification, update my account and process my withdrawals. Dafabet Casino • Representative 4 days ago Dear Customer, As previosuly informed, this has been escalated to our relevant for checking. We kindly ask for your patience and understanding while this is being reviewed. We will provide you with an update as soon as further feedback is available. Regards, Dafabet
01.10.2026 AskGamblers Withheld payouts
My withdrawal 100000 not given last 5 months and without any reason close my account
Reason: Delayed payment Dear Support Team & Management,​I am writing this in response to your recent emails regarding the arbitrary confiscation of my withdrawal request of INR 100,000.00 (processed/blocked on 2026-04-09 21:48:41 IST).​I strongly reject your decision to seize my funds under the vague pretext of "management decision" and "internal procedures." Merely citing internal policies without providing concrete evidence, specific logs, or exact clause violations is completely unacceptable and constitutes an unfair business practice.​Please be advised of the following:​Demand for Evidence: I demand a formal written explanation specifying the exact Terms of Service clause I am accused of violating, along with audit logs and evidence supporting your claim within 48 hours.​Regulatory Escalation: If my funds are not released or a valid proof of violation is not provided within 48 hours, I will formally lodge an official complaint against your platform with the​I have strictly adhered to all platform rules and operated in good faith. I expect an immediate re-evaluation of my account and the prompt release of my INR 100,000.00.​Failure to respond with a satisfactory resolution will force me to proceed with all legal and regulatory actions mentioned above without further notice.​Regard,Transaction ID: 503536720Date of Request: 09/04/2026 --- Ответы в треде --- iplnews7771ip • India 2 days ago Dear AskGamblers Team & Dafabet Management, ​I am posting this official response to firmly refute the baseless claims made by Dafabet regarding my account closure and the unjust confiscation of my legitimate funds totaling ₹100,000 (1 Lakh INR). ​Dafabet’s response is factually incorrect, misleading, and relies on groundless allegations to hold my money. I request the AskGamblers team to carefully review the true facts of my case: ​1. Completely False Complaint History (January 2026 Claim) ​Dafabet falsely claims that I have been filing multiple cases/complaints via AskGamblers since January 2026. ​The Fact: I have NEVER submitted any complaint on AskGamblers platform in January 2026. ​My actual withdrawal issue and held funds date back to April 2026. ​Fabricating a fake complaint history from January 2026 proves that Dafabet is either confusing my account with another user or intentionally trying to mislead AskGamblers to justify withholding my money. AskGamblers can independently verify their system logs to confirm I had no active tickets in January 2026. ​2. False Document Tampering Allegations ​Dafabet accuses me of submitting "edited documents" and claims I admitted to this. ​I categorically deny this allegation. I have never edited, altered, or tampered with any document, nor have I ever made any such admission in chat or email. ​Every identity document, bank statement, and proof submitted is 100% authentic and unaltered. ​I am fully prepared to submit fresh, original, government-issued IDs and official bank statements directly to the AskGamblers team for independent verification. ​3. Unjustified Confiscation of ₹100,000 (1 Lakh INR) for 5 Months ​Dafabet has blocked my withdrawal of ₹100,000 for over 5 months without providing a single piece of technical proof or clear evidence of wrongdoing under Clause 9.1 or 9.5.1. Making blanket accusations without proof to forfeit a player's legitimate balance is highly unfair and against fair gaming practices. ​My Request to AskGamblers: ​Audit Case Timeline: Please verify through your internal database that no complaint was raised by me in January 2026, proving Dafabet’s statement incorrect. ​Demand Proof from Dafabet: Request Dafabet to submit clear, unredacted proof showing where any alleged document alteration occurred. ​Release of Funds: Since I have acted in good faith and remain fully open to independent KYC verification, I request Dafabet to release my ₹100,000 (1 Lakh INR) withdrawal immediately. ​Sincerely, Krishna kumar AskGamblers • Support Team 2 days ago Dear Dafabet Casino,The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to provide a detailed explanation of the issue along with all the relevant facts and evidence that could support your accusations towards the player. Please make sure to state all the relevant casino and/or promotional terms that you believe have been breached by the player, if any. Please send required information to suppor­t@a­skg­amb­ler­s.com directly.Please note that according to the AGCCS Terms, we consider all the information presented during the course of our complaint process confidential and as such it will not be shared with third parties. Please be in aware that in case you fail to respond and/or provide requested information within the given timeframe, the complaint will be closed as unresolved. As a direct consequence of such closure, the operator's ranking score on AskGamblers will be decreased accordingly.Thanks in advance for your cooperation. Dafabet Casino • Representative 2 days ago Dear Valued Customer, Kindly note that your account has been closed for repeated violation of our terms and conditions. The funds in your account were also confiscated for the same violations. You failed multiple withdrawal violations and provided edited documents to which you accepted to doing so. You have filed multiple cases via this platform too since January 2026 and this resolution has been shared already. This was our final management decision. https:­//w­ww.d­af­abe­t.c­om/­in/­ter­ms-­of-use Clause 9.1: undertaking fraudulent practice constitute "Prohibited Practices" and is not permitted Clause 9.5.1 any actual or attempted act by you which is reasonably deemed by Us to be illegal in any applicable jurisdiction, made in bad faith, or intended to defraud Us and/or circumvent any contractual or legal restrictions, regardless of whether such act or attempted act actually causes Us any damage or harm. Regards, Dafabet iplnews7771ip • India 3 days ago Dear AskGamblers Team / Dafabet Management, ​I am writing to strongly object to Dafabet’s actions regarding my account closure and the withholding of my funds. ​Dafabet claims that a "balance adjustment" was made, but my account was closed abruptly without releasing my withdrawal of INR 100,000.00 and without providing any prior notification or valid reason. ​I demand the following clarifications and proof: ​Proof of Payment & UTR Number: If Dafabet claims that my withdrawal was processed after any adjustment, they must immediately provide the official payment receipt along with a valid UTR (Unique Transaction Reference) number. ​Contradictions in Support Responses: Dafabet’s customer support explicitly confirmed that the withdrawal request was processed on 09/04/2026 (as shown in the attached screenshots). However, when asked for the UTR number, support claimed they do not have one. This clearly demonstrates that the funds were never actually remitted to my bank account. ​Closing a user’s account while holding a active balance of INR 100,000.00—without providing UTR details or concrete evidence of any policy violation—is a direct breach of standard fair-gaming guidelines and appears to be an attempt by management to cover up an internal error.
01.10.2026 AskGamblers Withheld payouts
Two deposits were not received
Reason: Delayed payment Hello to the AskGamblers team! I am asking for your help. I made two deposits of 1,000 USDT (total amount: 2,000 USDT) into my account, but the funds never arrived. I contacted support but received no assistance; they keep asking for the same information over and over, yet the money still hasn't been credited to my account. It has already been two days. I am attaching the transaction hashes showing the transfer to Dafabet; I funded my account via the provider GDPay Digital USDT.0x0db1­68b­142­f0f­a53­bd7­139­062­2f8­999­1d1­ecc­f34­698­c68­92a­d23­634­ae5­80967e0xa24a­dd4­fb8­2c8­c08­1f1­9a8­d85­43e­763­52e­ec4­7fe­bb6­674­721­771­756­654­cacf89
01.10.2026 AskGamblers Verification
Account verification pending from 10 days
Reason: Verification issues Dear AskGamblers Team,I would like to inform you that my account verification has been pending for over 10 days despite submitting all the required documents clearly and in accordance with Dafabet’s guidelines. The delay is unreasonable and has prevented me from accessing my funds.Furthermore, I would like to clarify that the total disputed amount in this case is ₹3,10,000 (INR).I have fully cooperated with all verification requirements, but the issue still remains unresolved. I kindly request your intervention to help expedite the verification process and allow me to withdraw my funds without further delay.Please let me know if any additional information or documents are required from my side.Thank you for your support. --- Ответы в треде --- Dafabet Casino • Representative 38 minutes ago Dear Valued Customer, Apologies for the delayed response. In line with our account verification procedure, we need you to upload the following documents for your withdrawal of transaction ID 530826033's processing: 1. A photo of you holding your Pan ID (front copy) next to your face. 2. A copy of any Citizen Identity Card ID (front & back) either (passport or driver's license) The image must be clear and all corners of the ID are visible. 3. Proof of address such as Bank Statement or Billing Statements such as bank account/s or mortgage statements, utility or land-line phone bills. Student residency papers, credit card bills/insurance papers and council tax papers are also acceptable. All such proof of address credentials must be current, i.e. documents issued within the last 3 months. Please note that we may request updated copies of documents in the future when the documents which have already been received expire.Please upload it via the 'My Account - Document' page. Document will undergo a validation check that may take within 12 hours. Ensure the ID details are clear and readable when zoomed in. For document guidelines, visit: https:­//w­ww.d­af­abe­t.c­om/­in/­faq­s/g­eneral Regards, Dafabet av21519 2 days ago Hi Team, could you please complete verification and process my withdrawal. My verification is pending from 10 days, even police verification doesn't take this long. I have shared all the requested documents. kindly complete it asap 530826033 av21519 3 days ago Hi team, I couldn't upload documents in my document page as I was getting something wrong error. so I emailed all the documents to docume­nts­@da­fab­et.com. I am attaching them here as well. kindly verify and process my withdrawals soon. Dafabet Casino • Representative 4 days ago Dear Customer, We have received your documents. Your proof of address has been approved. However, regarding the PAN ID selfie, kindly upload a new photo of yourself holding your ID ( front and back), ensuring that your face, hands, and arms are clearly visible. Please ensure that all details on the ID are clearly visible and readable when zoomed in. The details on the ID must not be mirrored. Kindly upload the requested photo via the My Account > Document page. Regards, Dafabet
30.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Deposit amount 20000 not credited
Reason: Delayed payment I am raising a complaint regarding a ₹20,000 deposit made to Dafabet.Transaction details:- Transaction ID: 529681859- Transaction Date: 20/09/2026 at 10:33:11 PM- Amount: ₹20,000The payment was successfully completed from my bank account, and I have already submitted the required transaction proofs and bank confirmation to Dafabet.However, Dafabet continues to claim that they have not received the funds and have not credited the amount to my account.My bank has confirmed that the transaction was successful, and I have provided the supporting evidence to Dafabet. Despite this, the issue remains unresolved.I request AskGamblers to review this case and assist in getting the ₹20,000 deposit either credited to my Dafabet account or refunded to my bank account.Dafabet should also provide clear evidence if they maintain that the funds were not received, rather than repeatedly asking me to wait without resolving the issue. --- Ответы в треде --- AskGamblers • Support Team 3 days ago Dear all,Following a careful review and consideration of all the information, details, and proof presented by the parties during the complaint process, the AskGamblers Complaint Team has reached the conclusion that the disputed amount never successfully reached the casino's payment provider. Consequently, the casino has no means to track or recover the aforementioned funds. We strongly advise the player to seek further assistance directly with their bank or financial institution. Based on this confirmation, the AskGamblers Complaint Team considers this case resolved, and it is now officially closed. While we understand this may not be the outcome expected by the complainant, we would like to remind you that, in case of a disagreement with our decision, further assistance on the matter could be requested from the relevant regulatory body and/or appointed Alternative Dispute Resolution (ADR) entity. chvamsi007 4 days ago I checked with my bank, transaction is successful Please provide me your bank statement which shows that you didn't receive funds, so that I can escalate this with my bank Dafabet Casino • Representative 4 days ago Dear Customer, Upon checking with our payment provider, we confirmed that your deposit failed and the funds were not received on our end. If the amount was debited from your account, kindly follow up with your bank to request a refund. Regards, Dafabet chvamsi007 4 days ago Okay, i have already provided bank statement also
30.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Withdrawal amount of INR 40000 has not been credited for 20 days
Reason: Delayed payment Hi @dafabet teamI withdrew Rs 40000 on 8th September. It was successful but has not been credited to my bank account yet. I tried to contact customer support, but there has not been much response from them, so I am contacting you here to resolve my issue. Please understand my issue, recheck with the payment partners, and please credit the amount to my accountTransaction ID: 528406947
30.09.2026 AskGamblers Withheld payouts
Unreasonable indefinite account audit
Reason: Declined payment To the AskGamblers Complaints Team,I am filing this formal complaint against Dafabet regarding a significant delay in my withdrawal and a lack of transparency concerning an ongoing account audit.Timeline of Events:On 09 21, I submitted a withdrawal request. Shortly after, the request was rejected.I contacted customer support and was informed that my account was "under routine audit."Since then, I have followed up with their support team daily. However, I have received nothing but scripted, repetitive responses stating that the audit is "still in progress" and that I must "wait patiently."As of today, 09 28, it has been several days without any concrete explanation, evidence of suspicious activity, or an estimated timeframe for completion.My Position:I have fully complied with all terms and conditions and have not violated any rules. I believe this indefinite "audit" is being used as a tactic to delay payment. I have already attempted to resolve this directly with the casino, but their communication has been entirely unhelpful and non-transparent.Desired Outcome:I request that Dafabet complete the audit immediately and process my pending withdrawal without further delay.I have attached screenshots of my account balance, the rejected transaction history, and my conversations with their support team as evidence.Thank you for your assistance in mediating this matter.Regards, --- Ответы в треде --- dafauser • Asia 2 days ago My issue hasn't been resolved yet. Please do not close the thread; I still haven't received any reply. Dafabet Casino • Representative 4 days ago Dear Customer, Thank you for providing your account details. Your account is currently undergoing an internal routine check. We have followed up with our Security Team regarding the status of the review. We will provide you with an update as soon as further feedback is available. Regards, Dafabet dafauser • Asia 4 days ago id:tlb89891 Dafabet Casino • Representative 5 days ago Dear Customer, To be able to assist, kindly provide the transaction ID for checking of your withdrawal. Regards, Dafabet
30.09.2026 AskGamblers Withheld payouts
40000 INR Deposit missing for 27 days
Reason: Delayed payment I am submitting this complaint regarding an unresolved deposit on my Dafabet account.Username: TAIBAR677Dafabet Transaction ID: 527446410Deposit amount: INR 40,000Deposit date: 31/08/2026Payment method: USDT (TRON TRC20)Amount transferred: 419.618495 USDTBlockchain TXID: 018018­768­3f4­8b1­53f­806­3c2­44f­b85­3fd­c13­009­ad3­92a­3ac­351­142­fe3­491439dThe cryptocurrency transaction was successfully completed and confirmed on the TRON blockchain on 31 August 2026. However, the corresponding INR 40,000 deposit has still not been credited to my Dafabet account.It has now been approximately 27 days since the transaction.I have contacted Dafabet support multiple times during this period and provided the transaction information necessary to verify the payment. The matter has also been referred to their relevant team for review, but despite the considerable amount of time that has passed, the funds have still not been credited and I have not received a substantive resolution explaining what happened to the confirmed payment.This is not a recently reported transaction for which I am simply waiting for an initial response. The deposit has remained unresolved since 31 August 2026, despite repeated attempts to resolve the matter directly with the casino.The blockchain transaction is publicly verifiable as SUCCESSFUL and CONFIRMED. I can provide the transaction history, blockchain confirmation and my correspondence with Dafabet if required.I am asking Dafabet to manually investigate Transaction ID 527446410, locate the confirmed USDT payment and either credit the corresponding INR 40,000 to my account or provide an appropriate resolution for the funds.I would appreciate AskGamblers' assistance because almost four weeks have now passed without a resolution.
30.09.2026 AskGamblers Withheld payouts
Withdrawal declined and removed withdrawal method
Reason: Software glitch Hi I am using dafabet acc from a long time Recently my dafabet asked for document verification and i have submitted all my documents and successfully verified my acc When I tried to withdraw amount they removed crypto withdrawal options as I have deposited from crypto .When I tried to withdraw amount through another payment method the withdrawal are getting declined by saying payment mismatch Disputed amount is 10000I am uploading the withdrawal declined proofs below please check and help to withdraw my money --- Ответы в треде --- Dafabet Casino • Representative 17 hours ago Dear Valued Customer, Your withdrawal was declined due to payment method mismatch. Regarding Crypto, kindly note that the payment method group that you are in does not allow crypto as the payment method to be used. The good news is that you can now use icash when making your withdrawals. Submit a new withdrawal for processing subject to your account balance. Regard, Dafabet. Palle5 • India 3 days ago Ok please give me an crypto option so I can withdraw my money as deposited from crypto Dafabet Casino • Representative 3 days ago Dear Customer, A follow-up has already been initiated regarding your crypto option, and we are currently awaiting feedback from the relevant team. We kindly ask for your patience and understanding while this is being reviewed. We will provide you with an update as soon as further feedback is available. Regards, Dafabet Palle5 • India 4 days ago Please check and enable crypto option in my account so I can be able to withdraw my money It is causing me a lot of inconvenience
30.09.2026 Casino Guru Withheld payouts Under review
Dafabet Casino - Player claims that payment has been delayed.
The player from South Korea has requested a withdrawal less than two weeks prior to submitting this complaint. The payment hasn’t been processed yet.The player from South Korea has requested a withdrawal less than two weeks prior to submitting this complaint. The payment hasn’t been processed yet. Written by JeanCasino Analyst & Complaint Specialist Submitted: 30 Sep 2026 Automatic translation:
29.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Has not credited 26000 from my 100000 withdrawal
Reason: Declined payment I made a ₹100,000 withdrawal from my Dafabet account, but only ₹74,000 was credited to my bank account. The remaining ₹26,000 has not been received.Transaction ID: 528903369UTR: 138710482666Withdrawal: ₹100,000Received: ₹74,000Missing: ₹26,000I have contacted Dafabet several times and provided my bank statement and transaction details. Dafabet has confirmed that the ₹26,000 is still under investigation and has been escalated to their Payment Team, but the issue remains unresolved.I am requesting AskGamblers’ help in getting the outstanding ₹26,000 resolved, either credited to my bank account or returned to my Dafabet wallet if the bank credit cannot be confirmed.
28.09.2026 AskGamblers Verification Resolved
Withdrawals Blocked Due to Unresolved Document Verification
Reason: Verification issues I am submitting this complaint regarding the prolonged delay in verifying my documents, which has resulted in my withdrawals being blocked.I submitted all the requested documents for verification 30 days ago, but I have still not received any proper response or resolution from the casino’s document verification team.Whenever I contact customer support, I only receive the same copied-and-pasted response telling me to upload the documents again. I have followed their instructions multiple times and have submitted and sent all the required documents to the email addresses provided by their support team. Despite this, my verification remains unresolved and my withdrawals are still blocked.It has now been 30 days, which is an unreasonable amount of time to wait without receiving a clear explanation or meaningful update. I have cooperated fully with the verification process and provided all the documents and proofs requested from me.I am attaching/submitting all relevant evidence to this complaint, including my communications and proof of document submission.I respectfully request the AskGamblers team to review my case and assist me in resolving this issue as soon as possible. I would appreciate your help in contacting the casino and requesting that they properly review my documents, complete the verification process, and restore my ability to withdraw my funds.I am submitting my documents here also please check and verify.Username: < username removed >Registered email: < email removed >Thank you for your assistance. I sincerely hope this matter can be resolved promptly.
28.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Withdrawal successful but amount not credited
Reason: Delayed payment Dear teamMy username Shivam00086transaction id 528949535I made a withdrawal of Rs 10000 on 13/09/2026, but the money has still not been credited to my account. I am attaching my statement for the last three months up to today.It is showing as successful, and you have given a UTR, but I am sure that the UTR is for a failed transaction because my Airtel Payments Bank account was put under UPI restrictions.Please look into this matter and reverse the amount to my Dafabet wallet.
28.09.2026 AskGamblers Verification Rejected
Document verification failed
Reason: Verification issues I would like to file a complaint against Dafabet regarding the extremely delayed account verification process.More than a week ago, I submitted all the required verification documents requested by Dafabet. Their support team informed me that the verification process would be completed within approximately 12 hours. However, the promised timeframe has passed significantly, and my account is still pending verification.I currently have around 400000 INR in my account, and despite repeatedly contacting customer support, I am not receiving any proper update or resolution. The support team keeps delaying the matter further instead of providing a clear timeline or genuine assistance.I have fully cooperated and submitted every document requested from my side, yet there has been no progress for more than a week. I uploaded my documents in my account page and send it in mail also every time, they take time and again asking for uploading documents already 4 times I uploaded my documents. This delay is causing unnecessary stress and inconvenience.I request AskGamblers to kindly intervene and help escalate this matter so that Dafabet completes my account verification as soon as possible.I am ready to provide screenshots, chat records, and all submitted documents if required.username - < username removed >

1–20 of 156

How the risk index is calculated and how complaints are labelled — the method behind this section.

Project sponsors

Companies that keep this analytics open