Cool Cat Casino: 13 complaints filed in English across 2 platforms, disputed sums $11,371. Most of them are about withheld payouts (85%). Risk index 18.7. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-09-28.
How many complaints are there about Cool Cat Casino?
The English-language record holds 13 complaints from 2 platforms; 12 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-09-28.
What do players complain about?
Mostly withheld payouts — 85% of cases, then bonus terms (8%).
Why is this page not a translation of the Russian one?
It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 13 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.
How is the risk index calculated?
Risk index 18.7 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.
Complaints 13
28.09.2026AskGamblersWithheld payouts
Withdrawal delayed twice
Reason: Delayed payment
After signing up I made sure to verify my identity, bitcoin exodus wallet, & follow all terms of deposit bonuses I used. Received my first withdrawl via Coindraw and requested my second on Sept 2. Coindraw option was removed from my account, and I was directed to cancel the Coindraw requests and reinitiate using Bitcoin. I re-requested my withdrawl for $1756 via standard bitcoin and was given the 7-10 business day approval timeline. It’s now been 12 business days & my case has been “escalated” according to live chat. The Coindraw option removal right before my funds were about to be sent was upsetting, but now that I’ve covered all bases and requested via the approved bitcoin method, the time period I was given to have to wait has come and gone. I enjoyed playing here, and the bonuses available when I was considered vip. CoinDraw withdrawal was awesome & painless. Seems like I've been getting the runaround ever since losing vip status, and I’ve spent thousands here & across the virtual casino group, trusting the given timelines and the CoinDraw requests I put in would be sent to me like the first 2 were. Please can I get my winnings sent? It’s been over the given time period, and I liked playing here a lot. Great deals and online setup, and I hope to get paid quickly so I can trust playing here
14.09.2026AskGamblersWithheld payoutsResolved
Removed VIP Status Now Delaying Payments
Reason: Delayed payment
I have been playing with Cool Cat on and off since 2020. In July I won $9,615 and decided to withdrawal my winnings on 07/19/2026. Within days of submitting my withdrawal requests my VIP status was stripped from my user account, my access to coindraw was disabled. I have been verified on their platform for many years, abide by all TOC’s but Since submitting my request I have received a single partial payment of $1,250 on 08/07/2026. Every time I connect with I’ve Support they repeat the same script of “your request has been escalated” but still only a partial payment on 08/03/2026 has been received. Master ID #184739772Amount: $2,500• Reviewed07/19/2026, 06:53:00 PM - ID #317097008Master ID #184739799Amount: $2,500Reviewed• 07/19/2026, 06:53:58 PM - ID #317097045Master ID #184739819Amount: $2,500• Reviewed07/19/2026, 06:54:37 PM - ID #317097075Master ID #184739848Amount: $2,115Reviewed• 07/19/2026, 06:55:26 PM - ID #317097112.
--- Ответы в треде ---
AskGamblers • Support Team 4 days ago Dear all,As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.We thank both parties for their assistance during the complaint process.
Jromo548 • California 5 days ago I am writing to confirm that I received the final 2 payments today. At this time, it is okay to close this complaint as there are no pending payments.
Jromo548 • California 6 days ago Thank you. I will await the next payment on expected on 10/01.
Cool Cat Casino • Representative 1 week ago Hi Jessica-- You were correct regarding your most recent payment: 9/24 Paid $2075 + $40.00 Service Fee Bitcoin transaction #320843759 ($2,115.00). To be honest, I'm not sure at this point whether your next two withdrawals will be bundled together or not. This is entirely up to our Payments Manager at the time of the payment--which will be on the 1st. I'll keep you posted, Tawni
01.09.2026TrustpilotWithheld payouts
Withdrawal is absolutely a scamDo not gamble hereThey change requirements and make you reverify even though you have alr
Withdrawal is absolutely a scamDo not gamble hereThey change requirements and make you reverify even though you have alredy verifiedThey no longer do check withdrawal only wire transfers with more documentationBullshit casino
31.08.2026TrustpilotGame fairness
These cheating ducks are the worst , games will automatically go into repair mode. After ripping you off where you c
These cheating ducks are the worst , games will automatically go into repair mode. After ripping you off where you can't do anything about it. And then you talk to somebody out in the chat and they're like, I'm sorry send a picture and then they don't give you an email address to send you a pict
18.08.2026TrustpilotWithheld payouts
Pretty much what everyone say it’s a long wait to get paid out about 14 days. Ten for them to approve the withdrawal the
Pretty much what everyone say it’s a long wait to get paid out about 14 days. Ten for them to approve the withdrawal then if it get rejected for no given reason then guess what wait another 10 day hopefully they send it. Do yourself a favor I started using Bovada after a while you won’t get as many
12.08.2026TrustpilotBonus terms
They send you free spins in email everyday then if you play them and when wont get payed just another scam site much bet
They send you free spins in email everyday then if you play them and when wont get payed just another scam site much better out there that honor their stuff or try to dress it up like something it isnt if its not redeemable dont send it to me or allow me to use it seems pretty simple. Sorry but if i
08.08.2026TrustpilotWithheld payouts
I won 2800 bucks when I went to go cash out all of a sudden they throwing every possible way not to pay and wouldn't yo
I won 2800 bucks when I went to go cash out all of a sudden they throwing every possible way not to pay and wouldn't you know it the 2800 disappeared to 100 buck that only can take out with a litcoin account which I have no idea what that is . And it's a scam scam scam site the 5 stars reviews are
28.06.2026TrustpilotWithheld payouts
Just another bs casino that comes up with rules as they go and if ya do win they make it impossible to get paid. I woul
Just another bs casino that comes up with rules as they go and if ya do win they make it impossible to get paid. I would not recommend playing here.
27.06.2026TrustpilotWithheld payouts
Should have checked these reviews long ago. I’ve played quite a bit over the last 3 years . Four times I tried redeeming
Should have checked these reviews long ago. I’ve played quite a bit over the last 3 years . Four times I tried redeeming between 1500 and 10,000 and each time I had to jump thru hurdles with no luck . Cool cat makes it very challenging to cash out . I’m done
18.01.2026TrustpilotWithheld payouts
They do pay but extremely slow. They cheat. They disabled all of my deposit options in the casinos where I am on a winni
They do pay but extremely slow. They cheat. They disabled all of my deposit options in the casinos where I am on a winning streak. They denied my daily/weekly/monthly rewards, rebates, and cash-backs. $45k winnings and just started paying me 2 months later but only $2500 every 10 days on average.
28.12.2025TrustpilotWithheld payouts
I won 1500.00 and they stalled paying me due to wanting a pic and not a screen shot of my virtual card. Stalled me unti
I won 1500.00 and they stalled paying me due to wanting a pic and not a screen shot of my virtual card. Stalled me until I gambled the rest of money. And still have not verified me. So I’ll never deposit there again.
20.09.2025TrustpilotWithheld payouts
I have made several deposits in this casino... Every time I wanted to withdraw after a win, they always found a reason t
I have made several deposits in this casino... Every time I wanted to withdraw after a win, they always found a reason to refuse my withdrawal... Invented regulations as they went along....Be careful with any casino affiliated with inclave Security are all scammers. No one has ever received any cash
04.09.2025TrustpilotWithheld payouts
Total rip off. Do not play here, you will never get your winnings. they owe me $5000.00. I did everything tried everythi
Total rip off. Do not play here, you will never get your winnings. they owe me $5000.00. I did everything tried everything now they want my beneficiary. No joke, they really do!