Orca Spins: 8 complaints filed in English across 2 platforms. Most of them are about bonus terms (50%). Risk index 0.0. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-09-28.
The English-language record holds 8 complaints from 2 platforms; 5 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-09-28.
What do players complain about?
Mostly bonus terms — 50% of cases, then account blocks (25%).
Why is this page not a translation of the Russian one?
It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 8 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.
How is the risk index calculated?
Risk index 0.0 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.
Complaints 8
28.09.2026TrustpilotBonus terms
They say they give you 15 free spins per day. Up to 450 free spins. False advertisement. It’s not free you have to make
They say they give you 15 free spins per day. Up to 450 free spins. False advertisement. It’s not free you have to make a deposit after every use to be able to withdraw. Shady people here. I recommend stay away. Plenty of similar sites out there that not like this.
28.09.2026TrustpilotWithheld payouts
OrcaSpins will find a reason to not pay out and even cancel your winnings. This site is a scam. Stick with the trustwort
OrcaSpins will find a reason to not pay out and even cancel your winnings. This site is a scam. Stick with the trustworthy ones like Chumba, realprize, sportzino or zula as they pay out every time without fail. The only difference between spending money on OrcaSpins and setting that money on fire is
07.08.2026LCB.orgBonus termsResolved
RESOLVED: Orca Spins Complaint
More OrcaSpins bipolar actions by casino: The casino issued me my VIP spins on Tuesday 03/31/2026 after i had requested them on Monday, 03/30/2026. I proceeded to play said spins and when my balance was at $0.15, I hit a $20.00 win after hitting bonus round on $0.10 on a game. Per casino policy, all coupons become null and void once a player's balance has reached below $0.20. I know this because i have tried to redeem a coupon but have been told to reach back out once my account has hit below $0.20. Nothing, NOTHING!!!! about my withdrawal request fit any reason to be denied. My balance was $0.15 when i hit on my $20.00. In fact, the $0.15 that was in my account prior to my free spins and that came from my comp points that I redeemed. My free spins from my Beluga spins amounted to $6.00 even. It says so on my transaction history. So how is it that a win that came from a $0.10 spins from a balance of $0.15 come from free bonus promotions?. In fact, my cashback deposit was $9.16. Those $0.16 were my clean money. Below is the casinos response. Its a good laugh. The casino continues to prove itself to enforce its terms and conditions when it sees fit. Im not mad. But damn, come on OrcaSpins!!!! Have some dignity, have some class, this kind of act is not a good look by any means. ______________________________________ I hope this email finds you well. Thank you for reaching out. Please note that the coupon you are requesting is only active on Tuesdays. Please contact us tomorrow via chat or email, and we will be happy to process that coupon for you. Thank you for your understanding. Kind regards, Billy Customer Support Team Your withdrawal request is denied. According to our terms and conditions, your winnings have been voided due to using consecutive free promotions without corresponding deposits, resulting in temporary restrictions on redeeming coupons until a deposit is made. Thank you for your understanding.
07.08.2026LCB.orgBonus termsClosed, no outcome
CLOSED: [due to the submitter's inactivity]: Orca Spins - No Payment Issue
Dear Shelbi, Your withdrawal request is denied. You have played restricted games while utilizing bonus promotions. Playing restricted games with bonus promotions is against our terms & conditions. Please ensure to only play eligible games when using bonuses. My email after winning $50 from the No Deposit Code. Why did they allow me to even click restricted games? Disputed amount: 50$ Casino: Orca Spins Case #: 4150
07.08.2026LCB.orgAccount blocksClosed, no outcome
CLOSED: [due to the submitter's inactivity]: Orca Spins - Duplicate Account
This casino is bullshit. I make an account and I try to log in and it tells me there's no account with the email I just used. So I use another email to make the account. It goes through. But when I win a hundred dollars they tell me I can't cash out because I have multiple accounts. I never used any account besides the one I won on. I never used multiple bonuses. There scam artists and they need to be held accountable.
15.07.2026TrustpilotAccount blocks
If I could give them negative stars I would they don't deserve any stars this place is a scam do not deposit do not play
If I could give them negative stars I would they don't deserve any stars this place is a scam do not deposit do not play there free spins is all bs don't waste your time and money when you could hit big somewhere else. Real talk they tried saying I had multiple accounts associated with this ip addre
20.06.2026TrustpilotBonus terms
Avoid Orca Spins at all costs. They use predatory backend loopholes to steal legitimate player winnings.I was playing wi
Avoid Orca Spins at all costs. They use predatory backend loopholes to steal legitimate player winnings.I was playing with a bonus coupon, and my balance dropped all the way down to $0.01. Because the balance was practically zero, I played a final hand of Video Poker. The casino software fully allow
17.06.2026TrustpilotWithheld payouts
This is an absolute exit scam. I jumped through every single hoop they required: fully verified my account, made deposit
This is an absolute exit scam. I jumped through every single hoop they required: fully verified my account, made deposits, and successfully completed all wagering requirements. I was explicitly approved for "instant crypto withdrawals," yet they denied my withdrawal requests three consecutive times.