Skip to main content

888— player complaints: 156 in English

156 Complaints
24▼ Last 30 days · was 38
0 Unresolved
5.7793883248727d Last complaint
22.3 Risk index
15% Resolved · of 20 with a known status
15% Withheld payouts among those
£31,490 · €10,800 · $8,575 Disputed sums

888: 156 complaints filed in English across 3 platforms, disputed sums £31,490 · €10,800 and 1 more currency. Most of them are about withheld payouts (40%). Risk index 22.3. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-10-05.

What players complain about

Withheld payouts 40% 63
Game fairness 19% 30
Account blocks 13% 21
Other 13% 20
Bonus terms 10% 15
Verification 4% 7
Status unknown 136 Closed, no outcome 14 Resolved 3 Rejected 3

Sources

Trustpilot 135 CasinoReviews 20 Casinomeister 1

Complaints by month

11
12
01
03
04
05
06
07
08
09
10

Questions and answers

How many complaints are there about 888?

The English-language record holds 156 complaints from 3 platforms; 136 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-10-05.

Does 888 resolve complaints?

Of 20 complaints where the platform recorded a status, 15% were resolved, 0% remain open and 15% were rejected as groundless, 70% were closed without an outcome. Withheld payouts account for 15% of them.

What do players complain about?

Mostly withheld payouts — 40% of cases, then game fairness (19%).

Why is this page not a translation of the Russian one?

It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 156 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.

How is the risk index calculated?

Risk index 22.3 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.

Complaints 156

28.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
With a pending withdrawal for 9 full…
With a pending withdrawal for 9 full days, I’m guttered to come in here to read the same issues from other people. 888 was once a preferred online Casino with what I felt was a high RTP, with an easy withdrawal, but now it seems like it takes more than a formal complaint to the company, which is why, although I have felt the need to contact the danish gambling authorities and MGA for a second complaint. It’s sad to see even though the person I was lucky to catch in the live chat said my account was now fully verified.
27.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
I had a very frustrating experience…
I had a very frustrating experience with an 888poker withdrawal.I requested a withdrawal of $479, but the withdrawal remained stuck on “Awaiting Process” for almost a month. After a few days, 888 requested additional verification documents, which I submitted immediately. After that, I received no clear explanation for the delay.After several weeks, I contacted customer support and was told that my case would be treated as a high-priority matter. However, the withdrawal still did not move forward.I eventually sent a formal complaint stating that, unless the matter was resolved, I would escalate it to the Malta Gaming Authority (MGA) and the appropriate dispute-resolution process.Shortly afterwards, 888 returned the money to my playing balance. I immediately explained that I did not want to play with the money and simply wanted to withdraw it. I submitted a new withdrawal request, and the money was finally paid to my bank account during the following week.I am glad that I eventually received my money, but the whole process took far too long and required a formal complaint and the threat of escalating the matter to the MGA before the withdrawal was processed.My advice to other players: keep records of all messages and documents, and do not rely only on live chat if your withdrawal is delayed. Submit a formal written complaint if the issue is not resolved.
26.07.2026 Trustpilot
The worst customer service I have ever encountered
The worst customer service I have ever encountered. Clueless and rude, when you ask questions they have no idea and try to fob you off with rubbish. Then they restrict your account for no reason.I only wanted to know why winning tickets were not automatically credited to your account and they shut me down.I would genuinely give them 0 stars if it was an option
25.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
Made a withdrawal on 24 th of june ,was…
Made a withdrawal on 24 th of june ,was told it escalated to the payments team . Everytime i speak to the customer service staff ,I get the same response... "escalated and the relevant team will be in touch " . The communication is appalling, I know they can take the time to directly contact the relevant department and resolve it but instead im being left waiting on a 180 pound withdrawal that in a pending status.
24.07.2026 Trustpilot Other
AVOID - Worst customer service out there
AVOIDI’d give 0 stars if I could, out of every betting site i’ve ever used which includes some novice and low tier ones , 888casino has by far the worse customer service i’ve ever hadOfficial complaints are not responded to, live chat customer service is a fight to speak to a human rather than a bot. If you do end up speaking to a human they are absolutely awful , even the supervisors will close the chat on you mid conversation no matter how polite you are if the query you have involves more than 1 minute work or thought from them
23.07.2026 Trustpilot Bonus terms
Well.over £100 spent without a bonus
Well.over £100 spent without a bonus, they also advertise this game as a bonus but clearly just a money grabbing promotion. Played it for the past three days and honestly shocked that iv not hit a bonus. I did play it all kn the same game that they promoted. Don't download and avoid at all chances should be shut down soon with how many customers they must loose due to this scam.
20.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
To update on the last 1 star review
To update on the last 1 star review, I’m still waiting for my withdrawal funds 3 weeks later. They want a copy of my bank statement (they’ve got my bank details on file, I’m not changing them),they want ID (given, first 1 not acceptable, waiting to see if 2nd is ok) this whole scenario is either very very money laundering sensible or just a con to keep your money for as long as possible. The “Help Desk” continues to be the most Unhelpful you could come across
20.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
Withholding withdrawals since July 8th – Shambolic support and endless stalling
Avoid 888sport. I have three separate withdrawals completely stuck in limbo, with the earliest submitted back on the 8th of July.When I reached out to customer support to ask why my money was being delayed, they immediately froze and suspended my account without a single email or word of explanation. I had to force the information out of them on live chat just to find out what was going on.To make matters worse, their live chat support is completely clueless and contradictory. During my last chat, the agent gave me two completely different excuses within minutes - claiming first that it was a specific security check, and then copy-pasting a generic script claiming "regulatory authorities require all members to verify documents." When I called them out on the conflicting information and the fact that they never send the emails they promise, the agent simply disconnected the chat. They are happy to take your deposits instantly, but the moment you try to withdraw your own funds, they lock your account and feed you scripted lies. Totally unprofessional.
20.07.2026 Trustpilot
Worst customer service ever
Well they decided to gub me for no reason whatsoever retricting me feom any promotions. When I questioned this, they gave me some BS excuse, but that was when I was using the account on an almost daily basis and despite me winning and losing, they restricted me. But that was a while ago.Today i tried to log in and I was given notice that I was temporarily disabled (just like the staff) and went to customer services. The first one i spoke with couldn't help and logged out the chat, the 2nd operator said my account was fine and to reinstall the app. When that didn't work, I spoke to another person who told me that I have multiple accounts registered to me! I asked to close my account after giving all my info and he said no because of something to do with my IP address??The whole circus took me 1 hour and 30 minutes from my 1st conversation and now I have a temporarily disabled account that cannot me permanently closed. I won't be using 888 ever again.
19.07.2026 Trustpilot Other
Worse customer service ever
Worse customer service ever. Just keeps disconnecting the chat before i can ask any questions. Was speaking to Jude, very very rude!!!!!! Would not recommend using this site at all. Take your betting elsewhere
18.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
As a long standing customer
As a long standing customer, I've only now discovered how bad this company is. Having appropriated a withdrawal to a closed bank account back in April I have spoken to their online team on no fewer than three occasions and been assured the issue has been escalated, and written three times by email with auto replies that you query will be dealt with shortly, I have received no response from anyone.Ok, I may have forgotten to cancel the account on their system when it closed, but there is no excuse for lack of engagement to resolve this matter and deprive a customer of their winnings.
17.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
8 days since requested £100
8 days since requested £100Withdrawal , asking for bank statement , then when that was sent , asking for statement and id , sent that , now getting ignored , payments used to be sent in under an hour , now even a week isn’t long enough , they are thieves , next stopUKGC , with a complaint DO NOT USE THIS COMPANY
17.07.2026 Trustpilot Bonus terms
Disgusting and appalling customer…
Disgusting and appalling customer service, Ai chatbot and live agents reply after an hour with a template and closing the chat.I deposited money with the promo code on my account and they said it's not applicable for me even thought it was showing and the code worked on deposit.Big scam, avoid.
16.07.2026 Trustpilot Other
Disappointing casino
Being such a huge brand I expected a something above average but it wasn't.Casino looks great and easy to navigate but the features weren't kind to me at all. Again playing Splash and Halloween 2.30p - £18, £1.20 - £22 and £1.60 - £26. A couple of 40p landed also but nothing to boast about.Very disappointing, had to self-exclude in the end.
16.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
Absolutely appalling
Absolutely appalling, customer service isn’t great either feed you with the same nonsense… withdrawal made over 2 and a half weeks ago …. Verification all confirmed even when I have used this website for a while an still absolutely no communication what so ever about when these funds will be released
16.07.2026 Trustpilot Game fairness
Trash scamming ass website….game…
Trash scamming ass website….game crashed and lost my 11 bucks on bonus…i don’t give a shit if it’s 11 bucks it’s the principle you c. Ok suckers
15.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
Please don’t play in this Casino
Please don’t play in this Casino They are fraud I haven’t got paid 590£ since last September don’t play in any casino with out looking review Fraud casino
14.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
Zero stars.
Took my money. Froze my account so I couldn’t play. Tried to withdraw and it took over two weeks. Avoid. Avoid. Avoid.
14.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
Do not play 888 casino
I made an account unaware that I already had an account with them, they let me top up and then shut my account down once I had topped up and then sent me a message saying I can withdraw the funds but I’ve been waiting and waiting and I still have not received them!! I have been to online chat 4 times and they just say it’s been delayed but then will get the funds to me asap but still nothing from them at all Am on the online chat now and they are just blanking me the worse site I have ever been on
10.07.2026 Trustpilot Withheld payouts
Still waiting for funds I’ve tried to…
Still waiting for funds I’ve tried to withdraw 5 days ago. 1 working day is their estimated time. The online help is useless.

81–100 of 156

How the risk index is calculated and how complaints are labelled — the method behind this section.

Project sponsors

Companies that keep this analytics open