888: 156 complaints filed in English across 3 platforms, disputed sums £31,490 · €10,800 and 1 more currency. Most of them are about withheld payouts (40%). Risk index 22.3. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-10-05.
What players complain about
Withheld payouts40%63
Game fairness19%30
Account blocks13%21
Other13%20
Bonus terms10%15
Verification4%7
Status unknown 136
Closed, no outcome 14
Resolved 3
Rejected 3
Sources
Trustpilot 135CasinoReviews 20Casinomeister 1
Complaints by month
11
12
01
03
04
05
06
07
08
09
10
Questions and answers
How many complaints are there about 888?
The English-language record holds 156 complaints from 3 platforms; 136 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-10-05.
Does 888 resolve complaints?
Of 20 complaints where the platform recorded a status, 15% were resolved, 0% remain open and 15% were rejected as groundless, 70% were closed without an outcome. Withheld payouts account for 15% of them.
What do players complain about?
Mostly withheld payouts — 40% of cases, then game fairness (19%).
Why is this page not a translation of the Russian one?
It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 156 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.
How is the risk index calculated?
Risk index 22.3 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.
Complaints 156
30.03.2026TrustpilotWithheld payouts
I have my account with 888 since 6 months now and my total lose is €55002 weeks ago they ask my for my bank statement an
I have my account with 888 since 6 months now and my total lose is €55002 weeks ago they ask my for my bank statement and some details and i send everything they ask for , yesterday I won €600 and do withdrawal request, today i get email they asking me for payslip and bank details again and the bloc
17.03.2026TrustpilotWithheld payouts
I won £142k yesterday morning I tried to withdraw I got an email saying it had gone back onto my account then they tempo
I won £142k yesterday morning I tried to withdraw I got an email saying it had gone back onto my account then they temporarily closed it. I have since been trying to speak to someone on the live chat soon as I verify who I am no one speaks to me. Had no email or nothing regarding my win. I would rea
16.03.2026TrustpilotWithheld payouts
I won £47000 today at 9am. I tried to withdraw it and it worked. Then the website magically goes down and then I get an
I won £47000 today at 9am. I tried to withdraw it and it worked. Then the website magically goes down and then I get an email saying they have put it back into my game balance without an explanation. So I try and log into my account to see and then it says "you're account is restricted" I cannot lo
25.01.2026TrustpilotWithheld payouts
Attempted to withdraw 30k on Dec. 28/29 and my account was restricted and withdrawals paused. They ask for ids and docum
Attempted to withdraw 30k on Dec. 28/29 and my account was restricted and withdrawals paused. They ask for ids and documents to which I provide. 5-10days later they ask for more documents or the exact same ones. Live chat never helps, just claims they have escalated it to the relevant department or
23.12.2025TrustpilotWithheld payouts
Another update:still not got the funds locked my account won’t reply to emails withholding funds still reported to gambl
Another update:still not got the funds locked my account won’t reply to emails withholding funds still reported to gambling commission for investigation .UPDATE::::still not got this withdrawal been told 17 times it’s been escalated . Now closed the account and not holding my breath but I won my cha
19.12.2025TrustpilotBonus terms
I have been playing for a while and never been able to access any free bonuses like the daily wish bonus, cannot speak t
I have been playing for a while and never been able to access any free bonuses like the daily wish bonus, cannot speak to a human
26.11.2025TrustpilotWithheld payouts
Guys!! All the payments issue regarding this Company is true! They are fraudsters and they don’t pay withdrawals only ta
Guys!! All the payments issue regarding this Company is true! They are fraudsters and they don’t pay withdrawals only taking Deposits as fast as possible!!Run away from 888 casinos. My money is been waiting for processing withdrawals since!! THEY ARE SCAMMERS!! KINDLY SPREAD IT OUT THERE TO PREVENT
17.11.2025TrustpilotWithheld payouts
Won twice on 888 casino and withdrew. But niether payments arrived, one was £50 jan 2025 & July 2025 £80 and no reply f
Won twice on 888 casino and withdrew. But niether payments arrived, one was £50 jan 2025 & July 2025 £80 and no reply from the MANY emails ECT.. customer support is rubbish. So obviously I'm not getting my winnings..STAY AWAY DONT USE 888CASINO..... Update 20/11/2025...888 casino replied to THIS
09.11.2025TrustpilotWithheld payouts
I have been waiting for my withdrawals since February 2025. I've had no reply to any emails ive sent! Absolutely disgust
I have been waiting for my withdrawals since February 2025. I've had no reply to any emails ive sent! Absolutely disgusted with this casino app! I urge anyone who plays this to delete and not waste their money! It doesn't pay out!
07.11.2025TrustpilotGame fairness
Terrible casino app. Lucky to get a bonus spin everc300 dollars anywhere you get one it pays very little. Deleted this
Terrible casino app. Lucky to get a bonus spin everc300 dollars anywhere you get one it pays very little. Deleted this app
05.11.2025TrustpilotGame fairness
This is the worst gambling app that I know, I know you will “win some, loose some” when it comes to gambling but this ap
This is the worst gambling app that I know, I know you will “win some, loose some” when it comes to gambling but this app, I only won on my first ever deposit. I have deposited £250 this month, not even got into a bonus round…says it all really!
24.09.2025TrustpilotGame fairness
Don't waste your time or money on this casino site you stand no chance of winning a penny let alone anything big the pro
Don't waste your time or money on this casino site you stand no chance of winning a penny let alone anything big the promotions are pathetic your guaranteed to land on 2 free spins every time on daily free spins wheel that or nothing it's beyond predictable look around there is fair casino sites out
16.09.2025TrustpilotVerification
I’ve been customers for 888casino for years and never had a problem with my withdrawal till now and I’ve got to say I’m
I’ve been customers for 888casino for years and never had a problem with my withdrawal till now and I’ve got to say I’m disgusted how long I’ve been waiting for my winnings. I’ve constantly sent proof of my ID on emails and all I get is can you send them again it’s a joke they been holding on to the
15.09.2025TrustpilotOther
Just experienced the most unprofessional , disrespectful interaction with 888 casino longtime 15yr VIP Club member latel
Just experienced the most unprofessional , disrespectful interaction with 888 casino longtime 15yr VIP Club member lately emails go unanswered bogus rob Just experienced the most unprofessional , disrespectful interaction with 888 casino longtime 15yr VIP Club member lately emails go unanswered bogu
16.08.2025TrustpilotBonus terms
Were is my bonus!! Waiting already for 9 days! First one 30,- free bet, second one 50 free spins?????????
Were is my bonus!! Waiting already for 9 days! First one 30,- free bet, second one 50 free spins?????????
14.02.2025CasinoReviewsOtherClosed, no outcome
888 Casino - Incorrect payout
I’ve contacted 888 numerous times regarding this issue and they either ignored my emails, avoided answering the question or gave me an incorrect ruling in accordance with their own blackjack rules.
The round ID is ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇ as per the data 888 provided me with shown on the first screenshot I have attached below. The blackjack game started at Mar 01, 2022 00:02:28 UTC as per the data 888 provided. The amount wagered was originally £175 however following a double down bet, this increased to £300.
I placed my bet of £125 and £25 ‘Perfect pairs’ and £25 ‘21 + 3’. I was then dealt a 4 of hearts and 4 of diamonds vs the dealer (Dealer name was Brodie) 3 of hearts. This meant I had hit coloured pairs which returned 12/1 so £325 after the hand. I then decided to double down my 8 vs the 3, meaning I now had a main bet of £250 excluding side bets and I received the 2 of diamonds. The dealer went on to bust this hand meaning I should’ve had my side bet winnings and total bet winnings and in total this should’ve equated £825 (£250 at 1:1 odds = £500, £25 at 12:1 odds = £325). However, this hand only returned £575 meaning there is £250 I hadn’t received. Attached below is 2 screenshots of the game AND a log of every bet placed on that date showing that the bets with the action ID: ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇ were not paid out correctly further proving my case. This means my bet of £300 wagered returned significantly less than it should’ve.
I can show copies of the emails between myself and 888 showing they refused to help too.
Image redacted
19.12.2023CasinoReviewsOtherRejected
888 - Gambling related harm mental health self-exclusion
Aspire global/888casino theirs several.
Disabled vulnerable mental health Self-exclusion Excluded,still.able to deposit causing mental.health despair Financial crisis,my care package financial been deposited,thousands in total whilst Self excluded/Gamcare
18.07.2023CasinoReviewsGame fairnessClosed, no outcome
888 - Casino Holdem AA Bonus not credited
I was playing Casino Holdem on 888 casino,I had play for a couple of hrs an on a losing streak,On my last bet,I bet my valance,I put €125 euro on the AA Bonus bet and €18 on the ante,
My first 2 Cards was AA and another A on the Flop,3 of a Kind which should pay 7x125+my 125 bet = 1000.
When I called the screen Frooze and I thought I list connection,I didn't to replay hand and contacted Customer Support.
After 5 days I was told te following
*********
Dear [EDIT],
Thank you for contacting us. My name is [EDIT], Member Support Representative and I am happy to assist you today.
[EDIT], upon checking on this case I can see that we already had an update about this and advise as well.
However, upon checking you had an 3 of a kind but in order to win you must call to win the AA. Unfortunately you did not "call" that's why you received 36EURO only from betting on Ante only.
If you require further assistance with this or any other matter, please feel free to contact us.
Kind regards,
[EDIT]
Member Support Representative
As he stated I received €36 which would correct as the dealer did not qualify,But to receive €36,I would've called or I would have no winnings.
I hope you can assist me as I message back explaining my case with no response
22.02.2023CasinoReviewsWithheld payoutsClosed, no outcome
888 - I am still waiting for my withdrawal (getting no response)
Over 3 and a half weeks ago my 888 account was closed after talking to responsible gambling, they didn't give me a reason even after they confirmed they would reopen my account after speaking to me, 24 hours after the nice chat and the all clear they sent me another email closing the account,I understand they have procedures etc, so what they did was confirm that everything in my account would be withdrawn to me, they gave me a 3-5 business day window for the money to come in £1280.31 to be exact along with a confirmation number 592534649465. 2 weeks go by I have heard nothing and received nothing, I have sent over 20 emails in this time, spoke to people on live chat and the phone who have said they sent emails to the team mentioning it takes 3 business days sometimes for them to get back to me, another week goes by no response. The only answer i ever got was from someone on live chat who said ' oh yes it seems like the withdrawal is stuck' and that was it no answer nothing just said they cant do anymore and sent emails to the transactions team. Please please someone help this is causing me so much stress they are literally just ignoring my emails, they have confirmed the withdrawal over 3 weeks ago so i don't understand the issue, my bank says its nothing to do with them. Please help
22.07.2021CasinoReviewsAccount blocksClosed, no outcome
888 - closed account
I opened my account in 888sport and went through the verification process. I made a deposit of 1200 GBP with my debit card and I placed one double bet which become winning. Now my balance is 4770 GBP. After I made my bet my account was blocked and after a short correspondence with 888sport support I was told that my account was closed and would remain so. Im not able to withdraw my money. They have been confiscated, which is completely unacceptable! Hope to able to help me with my case. Thanks in advance!