Unibet: 153 complaints filed in English across 2 platforms, 2 still open, disputed sums £25,501 · €10,301 and 2 more currencies. Most of them are about game fairness (22%). Risk index 30.2. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-09-29.
Status unknown 113
Rejected 16
Resolved 15
Closed, no outcome 7
Unresolved 2
Sources
Trustpilot 113CasinoReviews 40
Complaints by month
10
11
12
01
02
03
04
05
06
07
08
09
Questions and answers
How many complaints are there about Unibet?
The English-language record holds 153 complaints from 2 platforms, 2 of them without a resolution; 113 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-09-29.
Does Unibet resolve complaints?
Of 40 complaints where the platform recorded a status, 38% were resolved, 5% remain open and 40% were rejected as groundless, 18% were closed without an outcome. Withheld payouts account for 10% of them.
What do players complain about?
Mostly game fairness — 22% of cases, then other (20%).
Why is this page not a translation of the Russian one?
It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 153 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.
How is the risk index calculated?
Risk index 30.2 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.
Complaints 153
25.07.2019CasinoReviewsOtherRejected
Unibet - refuse to refund deposits
i am writing as I have been able to open an account with yourselfs even though I'm registered with gamstop to which i cant deposit or open any accounts from 1st march 2019.
You as a company allowed me to open account and deposit money and I won i was able to withdraw no problem then you allowed me to deposit it all back when I have self exclusion on gamstop .
I have been in touch with the authority's and they claim that i have a case as you as a company have failed and therefore im fully entitled to all deposits made i am disgusted that my account wasn't even verified either !.
04.04.2019CasinoReviewsWithheld payoutsResolved
Unibet - Withdrawal on hold
Good day,
I've been a unibet player for long many Years never had issues or complaints untill these days.
Maybe im just impatient but its very unsatisfying because i have been getting the same answers for a whole week now.
Recently i have won an amount of money on sport bettings iv made a withdrawal of 760 euros this was placed on hold because there was an deposit via sofort payment method that was not settled it was an amount of 50 euros so they asked me to settle the deposit first before they can proceed with the withdrawal. This occurred on 28-03-19, on that same day I transferred the requested money to the bank account that was given to me. I have mailed them the proof of transfer of 50 euros from my bank account.
Since then i haven't heard anything I've had contact every single day and ive been getting the same answers since then i have screen shotted every chat conversation i had. First i was told it would take 3 work days then it was 3 till 5 workdays. Again nothing changed whatsoever they can't even give me a decent time frame.
I hope someone can help me with this.
Cheers
09.01.2019CasinoReviewsVerificationClosed, no outcome
Unibet - is not verifying my account
Hi, I am going through a nightmare verification process with Unibet. I signed up to their casino website, deposited 100 GBP and got bonus of 200. I turned it into 2550 after playing both slots and blackjack. I was asked to send my ID and bank statement. I sent it straight away. I was then asked to send a driving licence or passport which I've sent. Then they came back saying they needed a second proof of address. I sent them my Lloyds one but this was not the end. Now they are asking for selfie with my bank statement and my ID. Is it possible to check with them on my account. This is very dodgy verification. I hold accounts in at least 4 other bookies such as Paddy, Ladbrokes, Bet365 and have never experienced such a horrific verification
27.11.2018CasinoReviewsOtherResolved
Unibet - Deposit refund request due to self exclusion
Good afternoon
I wish to submit a complaint against Unibet and Maria Casino can you advise me on how I go about this?
June 2018 I self excluded from Maria Casino. In November 24/25th i then played on another account with Unibet for with the same details (apart from email address, and I had moved physical address). On the morning of 25th, over a 8 hour period I had deposited a total of £6500.
I had been requested verification documents and sent, and had approved by 8:30am, and continued to deposit.
I also received a call to discuss my gambling levels at around 10am, I returned this call half an hour later as they wanted to discuss the levels I was playing at as I was a new customer (8 hours old)
Within half an hour of this first call Unibet had closed my account as they then found I was self excluded form their sister casino. Apparently my name, mobile number and date of birth were not enough to confirm this but my is showing my new address (which they were given on registration was enough)
I was completely unaware they were the same company.
I have PayPal’s receipts showing every deposit.
I have contacted Unibet and they have refused to refund my deposits stating that a different address was used (I moved house) and cited their terms and conditions that should I open another account I would forfeit and monies. I do not free with this and strongly believe that they have breached their responsible gaming obligations and believe I am due a refund as above.
They have said their policy is correct and that they are fully committed to responsible gambling and that it is the players responsibility to ensure they do not sign up with their group.
I would appreciate this if the deposits were low sums of money, but they admit they are a 24 hour customer service team and not once red flag was raised when within 2 hours £2600 was deposited at 12am in the morning and no verification requested (at this time)
I am now self excluding on as many sites as I can and will be seeking help to start afresh with my problems.
Can this please be considered.
17.10.2018CasinoReviewsAccount blocksResolved
Unibet - confiscated my money
Hello, I am reaching out to you because Unibet closed my account today. I opened my account with Unibet in the beginning of October and gave a go in the casino but had no luck and lost. I was asked to send verification documents and after that Unibet confirmed my account was verified and I was free to join the tables again. I then deposited money to play in the sport and casino again. I placed a few bets on a basketball game. After the game finished I placed a withdrawal request after which my account was blocked. I was asked to send selfies of me with with the verification documents after which I kept on chasing on them for 5 days to provide me with an update. This morning I received an email saying the following Dear [EDIT],Thank you for contacting Unibet Support.Your account has been closed in accordance with the terms and conditions of account ownership agreed to on registration.Please see our terms and conditions: https://www.unibet.co.uk/general-info/terms#section-5The account will not re-opened or any withdrawals processed.If you wish to pursue this through other channels, we will of course co-operate once contacted.Please do not hesitate to contact me if I can be of any further assistance.Kind regards,[EDIT] Senior Customer Service Advisor I will appreciate if you can contact them and assist with the matter. I deposited 6100 in total in Unibet and currently have around 8700 GBP balance. Unibet is refusing to pay either my money or my winnings.Thanks for your help!Regards, [EDIT]
30.03.2018CasinoReviewsOtherResolved
Unibet - Self exclusion
Hey! 2016-09-27 I self excluded from stan james due to gamling problem valid until 2021, i also excluded for 6 months from maria casino 2017-12-01. Due to earlier problems with Everymatrix in getting wins when being excluded from a sister site i contacted unibet via livechat asking if i could still play even though i was selfexcluded from maria casino on the same license. They closed my account.
Then 2017-12-16 i get an email from unibet that told me my account was open again "Kindly note that your case has been reviewed by our Responsible Gaming department.
We are delighted to inform you that your Unibet can be used at any time, with no restrictions at all."
I deposited and played. Then the migration of stan james accounts to unibet happened and they closed my account on unibet.
I contacted supported and asked them why they closed it. They told me that due to my self exclusion at stan james my account on unibet would be closed until 27/09/2021. When my exclusion there ended. Since my interpretation of that is that the stan james exclusion was "active" on my unibet account during me depositing there i asked them to return my deposits from the same period(I have not made any withdrawals during this period). They told me that the self exclusion on stan james was not valid on unibet until the migration of the accounts, and they would not pay back my deposits since they had not had information about the exclusion before the 26 February. I myself had informed then of exclusion on sister sites with the same license already in december so they atleast knew of that so it is not true that they didnt have information about self exclusion, although i dont know if i specifically mentioned stan james, i sadly dont have any chat transcripts.
Im not fully versed with the MGA/UKGC rules, im a swedish citizen so i also dont know what license im affected by. But if the selfexclusion vas valid on unibet i would like my deposits back from the same period.
Also note that the above sum of money is just an estimation of the deposits ive made during this period it could be more or less. Since im blocked from the account i cant se my transaction history. I hope its okey eitherway otherwise just contact me!
Very grateful for you're help.
Kindly, [EDIT]
15.01.2018CasinoReviewsOtherRejected
Unibet - Selfexclusion no respected
Dear the pogg, I have one last favor I almost forgot this one is from
Long time a go I am not betting anymore but this case is from about 2012 When my child was diagnosed with cancer
I selfexcluded from Maria casino however after awhile my life spire down control due to bereavement I ending up opening and account with Unibet in those time I did not know as I was new but I took
The necessary measurements I use same details
All the way same name, same address, email, etc.
However I was allot to deposit in UNIBET even thought I was selfexcluded from Maria casino
15.09.2017CasinoReviewsVerificationResolved
Unibet - doesn't want to verify my account and pay my winnings
Hi, I have had an ongoing dispute with Unibet and they are still not accepting my proof of address document to verify my account and keep my withdrawal on Hold. So far I have sent them HMRC court letter, bank statement, Passport and UK full driving license. Unibet also requested stamped bank statement so I went to HMRC and they said they don't stamp bank statements and rather gave me a letter that the Banking agent wrote confirming my account and signed the letter. I sent that to Unibet altogether with my Uk driving license but again those were rejected. I am forwarding all emails to you to double check my documents.
Thanks for your help
22.08.2017CasinoReviewsAccount blocksResolved
Unibet - Account hacked
I received an email from Unibet saying my account had been blocked due to poker collusion. I logged in and looked at my account and the games i had played that day to find that someone else had played a numerous amount of games that day and changed my payment details to depsoit and withdraw money. I went on to live chat and explained that i hadn,t played that day and no-one else had details to my account so i was advised to report it to the police whilst they looked into it. I did this straight away and was advised by the police to report it to the Action Fraud Police which again i did straight away. My reference number is [EDIT] from the action fraud team. Despite numerous emails and phone calls to Unibet i am constantly told that they will leave a message with the investigations team but nearly 8 weeks on and i still haven't heard a thing from them and my account is still blocked. [EDIT]
17.08.2017CasinoReviewsAccount blocksResolved
Unibet - Suspended account over 6 weeks still not sorted
I noticed an alias on my poker account what I was sure I didn't set up (not 100% sure ) so I asked on live chat if they can look into it for me they suspended my account what I understand to look into but 6 weeks has gone and they can't tell me were they are up to with it and just get told it is still under investigation they have asked me to send in id what I have done but still can't get any clear answers
11.04.2017CasinoReviewsVerificationRejected
Unibet - Doesnt pay my Winings
Hello, I would like to Complain from the Unibet Casino, I have followed all the verification requirements, have sent them many documents, my ID , My Debit Card, A few proofs of Address, All these documents pictured next to my head. Just everything they wanted. And now they request another my ID which i don't have because i don't need to have it. Also They want from me to make a Citizen Card and send it to them. But i think this is too much and i don't want to and i don't have to make one, just because of them. Thanks in advance for your help.
29.09.2016CasinoReviewsVerificationResolved
Unibet - non payment
I opened a duplicate acc with unibet and they have agreed to return my 60 pound if i sent passport / driving licence. I have done this now they move the goal post saying I need to send proof of card used to deposit, I have also done this. I had an old card on my acc many years ago and was not used for the 60 deposit. Now they want me to go to bank for proof of ownership of that card!
I don't have the card anymore. This is a complete joke now and thinking of taking them to small claims court. I only want my money back.
[EDIT]
[EDIT]
[EDIT]
[EDIT]
[EDIT]
29.10.2015CasinoReviewsWithheld payoutsUnresolved
Unibet - My withdrawal has taken long
I made a withdrawal from unibet over a week ago and I still haven't been paid, even though I've sent them all the documents they've asked me for.