10Cric: 35 complaints filed in English across 3 platforms, disputed sums 1,700 INR. Most of them are about withheld payouts (71%). Risk index 19.4. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-08-20.
The English-language record holds 35 complaints from 3 platforms; 33 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-08-20.
What do players complain about?
Mostly withheld payouts — 71% of cases, then other (23%).
Why is this page not a translation of the Russian one?
It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 35 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.
How is the risk index calculated?
Risk index 19.4 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.
Complaints 35
29.07.2026TrustpilotWithheld payouts
Dear 10 cric TeamMy 3 Deposits are still not credited by you even after your Fake timeline is already over.DEPOSIT NO. 0
Dear 10 cric TeamMy 3 Deposits are still not credited by you even after your Fake timeline is already over.DEPOSIT NO. 01 : 4000DEPOSIT NO. 02 : 1500DEPOSIT NO. 03 : 3100In case u will send such shit BOT replies again Pls refrain from that..Everybody knows u never give any refund for any of suc
28.07.2026TrustpilotWithheld payouts
My 3 missed deposits . After 24hours not credited my account , 3deposits io 55000Rs . This is my salary . 10cric is Frua
My 3 missed deposits . After 24hours not credited my account , 3deposits io 55000Rs . This is my salary . 10cric is Fruad .
28.07.2026TrustpilotWithheld payouts
Last 30days refund still not yet credited pls don't use this application not giving any update for refund it's 20000 k
Last 30days refund still not yet credited pls don't use this application not giving any update for refund it's 20000 k
28.07.2026TrustpilotGame fairness
Fraud cheating thrid class App7200 still not given from 02may...Looting only... Scammer's....Save your money... Don't pl
Fraud cheating thrid class App7200 still not given from 02may...Looting only... Scammer's....Save your money... Don't play at this scoundrel website.Minus -5 rating They won't solve problems..They ask proof simply and will tell,We are sorry..We cannot...Superb Money looters
25.07.2026TrustpilotWithheld payouts
I have made a deposit of 10k on 16/07/2026 and the team told me that it will be refunded by 24/07/2026 and today its 25/
I have made a deposit of 10k on 16/07/2026 and the team told me that it will be refunded by 24/07/2026 and today its 25/07/2026 i havent received any refund and when i approach the customer support they advised me to mail screenshot and account statement and i have done that. And this is the reply i
25.07.2026TrustpilotOther
Missing deposit on INR 43,000. Am regular player at 10cric, my loyalty level is 35 (Star Player) which you get after pla
Missing deposit on INR 43,000. Am regular player at 10cric, my loyalty level is 35 (Star Player) which you get after playing for years and thousands of dollars. Submitted screenshot and bank statement and the support team tells me this deposit was made using another platform. This makes me extremely
24.07.2026TrustpilotGame fairness
Totally Fraud don't trust this app everyone my 15 lakh loss this fraud game
Totally Fraud don't trust this app everyone my 15 lakh loss this fraud game
24.07.2026TrustpilotWithheld payouts
I have been trying to withdraw my funds from last month but I’m unable to withdraw because they are rejecting my withdra
I have been trying to withdraw my funds from last month but I’m unable to withdraw because they are rejecting my withdrawal requests again and again.And asking me to initiate another withdrawal requestThey have also stopped my withdrawal modes now my payments modes not available now earlier i use to
22.07.2026TrustpilotOther
Getting stuck while depositing money on the 10Cric website means your money is gone. I know the application itself is no
Getting stuck while depositing money on the 10Cric website means your money is gone. I know the application itself is not a fraud, but this is a very bad experience.On 9 July at 2:24 PM (Indian Standard Time), I deposited ₹500 on 10Cric. The payment was successful, but the ₹500 deposit was never cre
20.07.2026TrustpilotWithheld payouts
I am vip customer lost lakhs in this site because of sports betting... Since 2 days i am waiting for my 15000 inr deposi
I am vip customer lost lakhs in this site because of sports betting... Since 2 days i am waiting for my 15000 inr deposit... No proper response from customer service neither vip manager.... Dont play here flocks scam site delay deposits....Edited : they keep on telling refund in one week but from ot
20.07.2026TrustpilotWithheld payouts
I have been a 10CRIC customer for around 7 years and have never experienced anything this disappointing.On 1 July 2026 a
I have been a 10CRIC customer for around 7 years and have never experienced anything this disappointing.On 1 July 2026 at 10:05 PM IST, I made a UPI payment of ₹10,000 through ICICI Bank to the payment details provided by 10CRIC. The transaction was successful, and my bank has confirmed that the amo
19.07.2026TrustpilotOther
Missing deposit Subject: URGENT: Missing Deposit of ₹49,000 via MobiKwik Dear 10Cric Support Team,I am writing to form
Missing deposit Subject: URGENT: Missing Deposit of ₹49,000 via MobiKwik Dear 10Cric Support Team,I am writing to formally raise an escalation regarding a missing deposit of ₹49,000.Here are the transaction details:Deposit Amount: ₹49,000Date of Transaction: 09 July 2026Payment Method: MobiKwi
18.07.2026TrustpilotWithheld payouts
I was cheated on 10 cric. .my ₹1000 still credited since a week.. all mail regarding send them.It's okay I am not intere
I was cheated on 10 cric. .my ₹1000 still credited since a week.. all mail regarding send them.It's okay I am not interested where my money gone.. but they have courtesy to gave free bonus to play if they not credited my money.
18.07.2026TrustpilotWithheld payouts
Worst experience. Deposited 10k in 10Cric through Rupay Credit card, Transaction successful but fund not deposited in ga
Worst experience. Deposited 10k in 10Cric through Rupay Credit card, Transaction successful but fund not deposited in game account.In support team not accepting Credit card statement for proof Transaction. For credit card only we will get monthly statement.request with ID: 1909670.Totally waste supp
12.03.2026CasinoReviewsWithheld payoutsClosed, no outcome
10CRIC Casino - side deposit successful but not update balance
deposit date/time 26 Feb 2026 11:14 AM, amount ₹1699.99, ref ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇, SBI case ID ▇▇▇▇▇▇▇▇▇, NPCI CURRN ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇
Username ▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇