Skip to main content

1win Casino— player complaints: 90 in English

90 Complaints
20▲ Last 30 days · was 17
23 Unresolved
4.5402210691435d Last complaint
49.8 Risk index
23% Resolved · of 61 with a known status
62% Withheld payouts among those
$2.3M · 19.3M INR · 10,178 BRL +5 Disputed sums

1win Casino: 90 complaints filed in English across 5 platforms, 23 still open, disputed sums $2.3M · 19.3M INR and 6 more currencies. Most of them are about withheld payouts (68%). Risk index 49.8. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-10-07.

What players complain about

Withheld payouts 68% 61
Account blocks 18% 16
Other 10% 9
Bonus terms 2% 2
Verification 1% 1
Game fairness 1% 1
Status unknown 29 Closed, no outcome 15 Resolved 14 Under review 14 Unresolved 9 Rejected 9

Sources

Casino Guru 57 AskGamblers 22 LCB.org 8 Trustpilot 2 CasinoReviews 1

Complaints by month

12
01
03
04
05
06
07
08
09
10

Questions and answers

How many complaints are there about 1win Casino?

The English-language record holds 90 complaints from 5 platforms, 23 of them without a resolution; 29 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-10-07.

Does 1win Casino resolve complaints?

Of 61 complaints where the platform recorded a status, 23% were resolved, 38% remain open and 15% were rejected as groundless, 25% were closed without an outcome. Withheld payouts account for 62% of them.

What do players complain about?

Mostly withheld payouts — 68% of cases, then account blocks (18%).

Why is this page not a translation of the Russian one?

It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 90 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.

How is the risk index calculated?

Risk index 49.8 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.

Complaints 90

22.07.2026 Casino Guru Other
1win Casino - Player's deposit is delayed.
The player from South Korea experienced a three-day delay in his deposit to the casino and received repetitive responses from customer service advising him to wait. He requested a resolution multiple times. We asked him for the deposit receipt, screenshots, and clarifications regarding the incident, but he did not respond to our follow-up messages. As a result, we were unable to continue the investigation, and the complaint was closed for now due to lack of cooperation.The player from South Korea experienced a three-day delay in his deposit to the casino and received repetitive responses from customer service advising him to wait. He requested a resolution multiple times. We asked him for the deposit receipt, screenshots, and clarifications regarding the incident, but he did not respond to our follow-up messages. As a result, we were unable to continue the investigation, and the complaint was closed for now due to lack of cooperation. Written by TomasComplaint Specialist Submitted: 22 Jul 2026 | Closed : 07 Aug 2026Automatic translation:
21.07.2026 Casino Guru Withheld payouts
1win Casino - Player's withdrawal not credited at Casino Win1.
The player from Buenos Aires has been waiting over 15 days for a $500,000 withdrawal from Win1 Casino, which was marked as 'completed' but not credited to his wallet. He encounters different excuses from support and requests proof of the transfer to file a claim, but receives only generic responses without resolution.The player from Buenos Aires has been waiting over 15 days for a $500,000 withdrawal from Win1 Casino, which was marked as 'completed' but not credited to his wallet. He encounters different excuses from support and requests proof of the transfer to file a claim, but receives only generic responses without resolution. Written by MunyaCasino Analyst & Complaint Specialist Submitted: 21 Jul 2026 Automatic translation:
21.07.2026 Casino Guru Withheld payouts
1win Casino - Player’s winnings haven’t been received yet.
The player from United Kingdom has been waiting for a withdrawal for less than two weeks. Unfortunately, their payout hasn’t been received yet.The player from United Kingdom has been waiting for a withdrawal for less than two weeks. Unfortunately, their payout hasn’t been received yet. Written by JeanCasino Analyst & Complaint Specialist Submitted: 21 Jul 2026 Automatic translation:
20.07.2026 Casino Guru Withheld payouts Under review
1win Casino - Player's withdrawal has been delayed.
The player from Egypt is facing difficulties with a 4000 EGP withdrawal from 1win Casino, which has been pending for 35 days. The casino provided a fake verification number, and the player confirmed with their eMoney wallet that no funds were received. He has an official account statement proving the delay, but the casino's support is unresponsive and automated.The player from Egypt is facing difficulties with a 4000 EGP withdrawal from 1win Casino, which has been pending for 35 days. The casino provided a fake verification number, and the player confirmed with their eMoney wallet that no funds were received. He has an official account statement proving the delay, but the casino's support is unresponsive and automated. Written by MariaCasino Analyst Submitted: 20 Jul 2026 Automatic translation:
16.07.2026 Casino Guru Other
1win Casino - Player's deposit has been delayed.
The player from Ethiopia, a new user on 1win, faced issues with two deposits of 150 ETB each that had been deducted from her wallet but not credited to her game balance. Despite providing payment evidence and receiving only automated responses from support for over a week, the issue remained unresolved. We advised her to contact her payment provider, as the transaction investigation could take up to a month and the casino had limited control over such cases. After she stopped responding to our follow-up messages, we closed the complaint for now.
16.07.2026 Casino Guru Withheld payouts
1win Casino - Player's withdrawal is continuously delayed.
The player from San Luis faces ongoing issues with the casino. Now, despite being told that his withdrawal request is processed, his order is canceled again, and he seeks assistance.The player from San Luis faces ongoing issues with the casino. Now, despite being told that his withdrawal request is processed, his order is canceled again, and he seeks assistance. Written by TomasComplaint Specialist Submitted: 16 Jul 2026 Automatic translation:
14.07.2026 Casino Guru Withheld payouts
1win Casino - Player’s withdrawal has been delayed.
The player from Ukraine has requested a withdrawal prior to submitting this complaint. Unfortunately, their winnings haven’t been received yet.
10.07.2026 Casino Guru Withheld payouts Resolved
1win Casino - Player’s withdrawal request is delayed.
The player from Alberta struggled to withdraw her money from the casino, as her withdrawal requests kept getting canceled. She was advised to use a different method despite having only one withdrawal option available and encountered unhelpful responses that ended the chat after multiple attempts for assistance. The complaint was marked as resolved by the player, and the issue was considered closed by the Complaints Team. The player was encouraged to reach out again if future issues arose, and the resolution process was acknowledged as complete.
09.07.2026 Casino Guru Other Closed, no outcome
1win Casino - Player's deposit is delayed and uncredited.
The player from Mexico reported a significant issue with the casino, claiming that a deposit of 100,000 Argentine pesos made on May 25th had never been credited to his account. Despite providing the necessary documentation and making multiple attempts to resolve the issue, the casino's support did not effectively address his complaints. The complaint was kept open for a month to allow for updates, but due to the player's lack of response to follow-up messages and reminders, the investigation could not proceed. Consequently, the complaint was closed for the moment, with the option for the player to reopen it in the future if desired.
07.07.2026 Casino Guru Unresolved
1win Casino - Player's account closure request is ignored.
The player from Kuwait had requested to close his account permanently due to gambling addiction on May 09, 2026, but the account had remained active, resulting in a loss of 355 CAD. The casino stated that the player's initial email had been sent to an outdated support address and that the account was permanently blocked only after the correct security team had received the request on May 25, 2026. Despite the player providing evidence of earlier contact attempts, the casino denied responsibility for the losses incurred before the account closure, citing compliance with platform rules. The complaint was closed as unresolved since the casino refused to refund the losses, and the player was advised to escalate the matter to the Curaçao Gaming Authority.
05.07.2026 AskGamblers Withheld payouts Unresolved
1win Casino -- Tournament winning prizes
Reason: Delayed payment A tournament was held on 24/11/2025 to 24/12/2025 and the name of the tournament SPIN & WIN. In this particular tournament where I took 2nd place and the winning of that particular tournament Apple pack. In this particular tournament guidelines where clearly mentioned that winners will get their winnings within 45 days. In my case when I not get that winnings I contact with 1win support team and they provided a request appeal number SL2SD-42420. My winning registered with this appeal number. Each and every day I am asking about my tournament winning but they don't get provide any information about my tournament winning. Now they already been taken 6/7 months still that appeal number SL2SD-42420 is pending and they unable to solve the request. 2 days ago, again I asked to support chat and they raised another new appeal number which is SL2SD-78272. From last 6/7 months ,when I asked them they always provide same kind of response like, Wait, forwarded my request, Re-highlighted my request, reviewing by his team, I will receive a phone call from their team, team is working with priority basis that's the only update from 1win support team that's it. Even 1win operator side ,there is no any phone numbers where I can contact them directly and those numbers are showing in operator site, all are not available. Only chat support and vip manager mail id is available for contact that's it. The support team of 1win not finding any solutions till today. 3 months before my KYC successfully approved by 1win regarding my winnings and also told me within few days I will get my winnings. Actually they wasting time because after certain period of time crossing, the winning never be provide and also never raise any complaint what they exactly want. 1win break the rules and regulations in my case. When I won that, a call was coming from vip manager and congratulate me and told me what I exactly win and also told me the value of this prize around Rs 5,30,000.Please ask 1win why my request appeal number SL2SD-42420 (old) SL2SD-78272 (new) unsolve after taking 6/7 months. --- Ответы в треде --- AskGamblers • Support Team 1 week ago Dear all, This complaint has been reopened as per the submitter's request and the AskGamblers Complaint Team would like to give it one more try and help both parties involved in the dispute reach a satisfactory resolution. mituchy111 • India 2 weeks ago Support chat raised a request appeal number given regarding my withdrawal amount of Rs 20,000 and which is Appeal no SPP-1798077. My vip manager always provide false informations regarding my withdrawal disputed amount. 1st he told me this transaction already taken more than 3 months that's why he can't access and after that I told him this transaction exactly took 1 month 24 days than he changed and told me because of taking 1 month he unable to access. This is how vip manager misguided and always provide false informations. I send you the raised request ticket number which I got from support chat and the exact reply of my vip manager. Gaming ID 307038306 1win Casino • Representative 2 weeks ago Hello, Thank you for the detailed information and all the documentation provided, including your bank statement and UTR/RRN confirmation. Your case is still being reviewed by the relevant department. We understand your frustration with the inconsistent responses so far, and we'll follow up as soon as we have a substantive update on the status of this withdrawal, as well as the two tournament winnings you mentioned. mituchy111 • India 2 weeks ago I want to tell you about my withdrawal amount of Rs 20,000 which was made on 24th July 2026. This amount still not credit in my bank account and also not even return in my gaming ID. I already raised a complaint against my withdrawal account of Rs 20,000 to my vip manager. This withdrawal amount showing successful in my transaction history of my gaming id but not credit in my bank account. After that I raised a complaint against this particular withdrawal amount to my vip manager and after that he shared with me UTR number or RRN number and told me against this number transaction showed successful. But I shared with him my bank account statement and this is not sufficient for him .He need bank response with mention utr number after that I sent him bank response with mentioned utr number. Now he told me this transaction already taken more than 3 months so he can't access anymore. After that I told him this transaction not taken 3 months or more ,the exact time taken 1 month 24 days. When he saw my reply suddenly he changed and after few minutes he told me he can't assess because this transaction already taken more than 1month. Now you tell me why 1win support team always misguided and provide false informations. This is way support team of 1win doing after taking certain period of time they can't assess even they don't know how they talk, when they talk and each and every moment they change. This is the way they treat with customer money. I send you the exact reply which I got from my vip manager and send every details of this withdrawal amount of Rs 20,000. My bank account statement from 15th July 2026 to till the date, bank response with mention UTR number or RRN number and the response from my vip manager regarding my withdrawal amount. This is way they misguided regarding my 2 tournament winnings 1st cash amount of Rs 90,000 and 2nd cash amount of Rs 20,000. They already taken my 2 tournament winnings which is still pending from last 9 months and they every details already found but treat like they are doing their best. They want I feel frustrate and never ask anymore about my tournament winnings after that they can easily take all the winnings and now it comes in withdrawal amount. After providing all necessary details now they told me more than 3 months already taken they can't access and when I mentioned the exact time period of my withdrawal like 1 month 24 days, after saw this reply from my side now they changed and told me 1 months already taken because of this reason he can't assess. This is how they provide false informations misguide now after read my text you understand what exactly happening with me withi my 2 tournament winnings and now withdrawal amount. This is the way 1win support team work and false informations accordingly. Gaming ID 307038306
03.07.2026 Casino Guru Other Closed, no outcome
1win Casino - Player’s account deletion request is ignored.
The player from Palestine had requested to have his account deleted from 1win after recognizing his gambling addiction, but the casino had ignored his repeated requests made through VIP live chat and email. Despite having successfully closed his account with Stake, he ultimately succumbed to temptation while waiting for 1win to respond and suffered significant losses. We reviewed the evidence provided but were unable to confront the casino due to lack of verifiable proof that the player had informed them about his gambling issues. Since the player’s account was already closed and no supporting chat transcripts were available, the complaint was rejected. The player was advised to provide relevant communication if obtained for further assistance.
02.07.2026 Casino Guru Closed, no outcome
1win Casino - Player's account has been closed.
The player from India had completed identity verification for a withdrawal but later canceled it and attempted a new withdrawal, which resulted in a ban from the casino. He lacked proof regarding his account status, except for a screenshot indicating that he was blocked. The player did not respond to the Complaints Team's questions or reminders seeking further information about his account and winnings. Due to the lack of communication, the complaint was closed without resolution. The player was informed that he could reopen the complaint if he chose to provide additional details in the future.
01.07.2026 Casino Guru Under review
1win Casino - Player’s account is closed and winnings confiscated.
The player from India files a complaint against 1win for unfair account blocking and confiscation of his winnings totaling ₹17,955,273. Despite completing all verification and KYC procedures, his withdrawal is pending for over 50 days, and the casino accuses him of fraud without specific evidence. He requests an independent investigation to recover his funds.
25.06.2026 Casino Guru Bonus terms
1win Casino - Player’s bonus winnings have vanished.
The player from Nepal had received a first purchase bonus of 700 NPR, which he had increased to 9600 NPR during the wagering period. However, the bonus had suddenly disappeared, and customer support claimed he had canceled it, which he denied. He sought clarification on this situation and wanted another chance. The complaint was closed due to the player's lack of response to requests for additional information and documentation needed for further investigation. The player was informed that the complaint could be reopened if they chose to resume communication.
23.06.2026 Casino Guru Withheld payouts
1win Casino - Player’s tournament winnings are delayed.
The player from India was facing difficulties in receiving his winnings from the RIDE & WIN tournament held from February 24 to March 6, 2026, where he placed 24th and won a prize valued at approximately INR 25,000. He sought assistance in claiming his tournament winnings. We contacted the casino, and the prize was confirmed as forwarded to the relevant department for review and follow-up. After this update, the player marked the complaint as resolved, so the case was then considered settled.
19.06.2026 Casino Guru Under review
1win Casino - Player’s account is blocked.
The player from India had an issue with the casino regarding a blocked account and withheld winnings. The player reported that his account was blocked while his withdrawal was pending. The Complaints Team requested additional information about the account status, gameplay, and communication with the casino to investigate the issue. However, due to the player's lack of response to these inquiries, the complaint was closed for the moment. The player could reopen the complaint if he chose to provide further details.
19.06.2026 Casino Guru Withheld payouts
1win Casino - Player's withdrawal has been delayed for months.
The player from Senegal has been waiting for a withdrawal from Iwin for 5 months. The casino blames the payment system for the delay, providing no further information beyond a request number.
13.06.2026 Trustpilot Withheld payouts
DAY 3 OF ASKING BACK MY DEPOSIT
DAY 3 OF ASKING BACK MY DEPOSIT. ID 325910443i am totally frustrated about the service i received from 1Win. I cannot withdraw my deposit in any methods they claim to have.I used a VISA to make my deposit. All transaction details are there. Withdrawing with the USD currency is RESTRICTED .
07.06.2026 Casino Guru
1win Casino - Player's account has been closed after withdrawal request.
The player from India had deposited 10,000 INR and converted it into 300,000 INR but was facing issues with withdrawal after completing the verification process. His account was then blocked, and he was not receiving any responses to his messages or emails. We reviewed the casino’s evidence and found proof of opposite betting with another user in the network, which was considered a deliberate breach of rules of the casino. As a result, we concluded that the account blocking and refusal to pay the winnings were justified, so the complaint was rejected.

61–80 of 90

How the risk index is calculated and how complaints are labelled — the method behind this section.

Project sponsors

Companies that keep this analytics open