Wildtornado: 6 complaints filed in English across 1 platform, disputed sums €10,056 · $4,351. Most of them are about account blocks (33%). Risk index 20.9. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2025-07-07.
What players complain about
Account blocks33%2
Withheld payouts33%2
Bonus terms17%1
Other17%1
Rejected 4
Resolved 2
Questions and answers
How many complaints are there about Wildtornado?
The English-language record holds 6 complaints from 1 platform. The latest one is dated 2025-07-07.
What do players complain about?
Mostly account blocks — 33% of cases, then withheld payouts (33%).
Why is this page not a translation of the Russian one?
It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 6 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.
How is the risk index calculated?
Risk index 20.9 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.
Complaints 6
07.07.2025CasinoReviewsWithheld payoutsResolved
Wild Tornado Casino - Cant cash out
I am a Wildtornado user since almost a year. Never had problem to cash out. Last week I won a total of 9700$ tried to cash out 5000$ and waited for 3 days… as usual it take less than 24h.
when asked the staff if everything was ok with my withdrawal request, they just told me to wait a bit because there was a technical issue due to a lot of request at the same time…. After another 10-12 hours, went back to check out if it was actualy going to be process soon cause my request was still pending. Now no technical issues are mentionned but the amount of the withdrawal is causing delay… so I suggested to cancel the request and make smallest withdrawals request. I had a negative answered insisting on the fact that this was very rare situation but my request was goung to be process in the next fews hours… Nothimg yet. My request is still pending after 4 days. I cancelled it to make a withdrawal of 500$ and nothing. My cashout request stay there in my account, pending. When I ask what is the problem now, and depending who I am speaking to, the reasons are always different…. Various departement steps, identity verification (never been a problem with my previous cash out), technical issues, too many user request…. I am beeing told to wait (few days), and my withdrawal would be processed within this time frame. Few days!? It’s not even a time frame…
so now I have my money there since the 3rd of July. They seem like they just dont wanna go trough the process and I am desperate to find who can help me. I have all the emails of my exchange with them.
I hope you can guide me trough this situation.
thanks for your time
▇▇▇▇▇▇▇▇
▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇▇
13.01.2024CasinoReviewsAccount blocksRejected
Wild Tornado - Losing €56.300 due to a casino claiming there were two active accounts on the same IP
The easiest way to describe my complaint will be the E-mail i have sent to eildtornado support team.
The rule was not violated, as my account was verified on 26.12.2023, and the other one was closed on 16.6.2022, that meant there were not 2 account s on the same IP, how else can i explain that to you?
And also, do you not understand, that taking a video of my skype call was illegal, as you did NOT inform me, that i am being recorded?
How many times do i have to repeat that it is a basic law, that you need to inform the recorded person, that he/she is being recorded?
You violated my rights, and also took €56.300 from me, on the account which was NOT a duplicate, as only ONE account existed on that IP, and PC, as no other account existed.
The account which existed on that iP was non-existent for 18 months.
You can't get anything from me, as i lost ALL my money to dama n.v. casinos, and my life is ruined, becuse you closed my account which had €56.300 of funds on it.
You can't tell me that there were 2 active accounts, as the account which you are referring to, was closed more than a year and a half ago. (I have proof)
You should notify me, that my account is considered a "duplicate" before verifying my account.
That is YOUR mistake, and YOUR lie, as there was only ONE existing account at the time mine was verified, and i got my winnings.
I want to resolve the fact, that you also recorded me, and passed a video of me around WITHOUT notifying me, of me being recorded.
09.02.2023CasinoReviewsBonus termsRejected
Wild Tornado - 10000 euro not paid after win with cashback
dear pogg
i played quite a lot at wildtornado
on 20.11.22 i received 20euro cashback for playing a bit during the week with this i won more than 10400 euro. as i wanted to get this paid, it was nothing blocked due to bonus on the withdrawl page... they just deducted 10200 euro and told me max win only 200... i wrote arround 100 emails chats and here is a small piece of one to clarify the dituation in more detail...
plus within the week before this 20 euro cashback i lost 1400 as well for which i received no cashback... just as additional info
here the part of mail
you have to agree that this rule is absolutly nonsens and the way you act with it can absolutly not be tolerated.
Why should, every player be able as much as he wants with a bonus, like me up to 10000 euro for example or even higher. when then the hole playhistory and the winnings thereof can be cancelled by you afterwards? we all know that you heavily cjange the rtp of every plaid game. so no way that thos is an allowed practice.
pay may win. 10000 euro to my bankaccount.
csn you please help its a big cheat i think
25.11.2020CasinoReviewsOtherRejected
Wild Tornado - Wrong information provided to customer
Hi, I requested to self exclude my account. Instead of self excluding they offered me with special promo. Below information i got from their support team
"That offer is available on the condition that you will not take a bonus on that deposit (just do not activate bonus code while placing a deposit).
Moreover, you will be still available to receive our Welcome bonus. We will be happy to issue it on your second payment. You just need to contact us before placing a second deposit, or immediately after placing it (your balance must be kept).
If you are interested, contact us after losing a deposit so that we can issue cashback.
Terms of the cashback:
Wager - x10.
Maximum withdrawal - 100 EUR;
Maximum bet - 1 EUR."
They never motioned any term any condition other that point mentioned above. I choose to go ahead with their offer. I lost my first deposit of €70. When i requested them for casback, they deposited the amount with some condition which was not mentioned earlier.
Due to their incorrect information i choose to play with my deposit.
Instead of closing my account they provide me offer which change my mind. Is this policy as per responsible gambling? They tried to deviate the customer mind who was running away from casion.
I requested for my refund of €70 but they denied my request.
27.02.2020CasinoReviewsWithheld payoutsRejected
Wild Tornado - Denial of Deposit
I made a bitcoin deposit with Wild Tornado Casino and was told 30 mins later, there was no sign or evidence of such deposit! I quickly sent over my bitcoin deposit reciept along with blockchain exchange data sheet. Both clearly showed my deposit made it all the way through blockchain and into their hands! Casino acknowledged and told me they would "clear up problem in very short time!" Was 1 00 PM Pacific Time when I made my bitcoin deposit. At 2 00am, following morning, Wild Tornado Casino explains to me this was my fault and I "would not be recieving my deposit!" They claimed this was because somewhere in my sign up application, I marked down USD, causing USD be marked down in my bitcoin deposit box. Claimed this caused my deposit to go to the same address but to another casino! I've been using bitcoin for a long while. Almost every casino incorporates USD for the simple reason of easy calculation when it comes to bitcoin transactions. To note, there absolutely cannot be two of the same bitcoin/crypto addresses, its impossible! Also, there are programming functions in place, to keep such incidents from arising. This was my first visit to Wild Tornado Casino, and first time signing up into their system. I strongly feel this was system error on their part and they are passing blame down to the customer, being me!!
18.04.2018CasinoReviewsAccount blocksResolved
Wild Tornado - voided big win from my account
Please note this is not about BitStarz Casino but another Caisno with the Direx N.V. group Wildtornado
On April 15th I signed up for an account on wildtornado.com,
I proceed to deposit 600 Euro and played till I had won 15,350 Euro. I submitted my documents and waited. The next day I log into my account and see all of my winnings had been removed with no explanation. Upon contacting support I was told players from the Netherlands are not allowed and my winnings had been removed and my account instantly banned.
In the account sign up I placed my Dutch address and details as at the time I was in my Dutch residence, at no point during this process was I warned or stopped from using my Dutch details to play. I signed up and made a direct deposit from my Dutch bank account and this was allowed.
As I understand the law has changed in regards to player in the Netherlands within the last few weeks and they are now forbidden This change was is not clear, and affiliate links I used informed me that Dutch players are accepted. My address and account accepted. I believe it is correct that terms and conditions are binding, but it is also the duty of a casino that is located in the Kingdom of the Netherlands with a group that is well known (I have played on other Direx N.V. sites) clearly inform players such a major change as to not accept player from the Netherlands anymore after years of doing so
A Major sore point is I am actual an Irish citizen, I split my time between my residence in Ireland and the Netherlands for work, I have an address in both, if this changed was clear I would have waited and signed up using my Irish details.
I am appealing here to a sense of fair play here. I deposited my money, risked, gambled and won fairly. If I had of lost such an amount I really have doubts it would have been returned to me. So I would ask please restore my account to my Irish address and bank and return my balance that I have won to my account so I may continue to play.