Skip to main content

Slots of Vegas Casino— player complaints: 8 in English

8 Complaints
3▲ Last 30 days · was 2
0 Unresolved
9.5239060331829d Last complaint
21.8 Risk index
$53,761 Disputed sum

Slots of Vegas Casino: 8 complaints filed in English across 1 platform, disputed sums $53,761. Most of them are about withheld payouts (75%). Risk index 21.8. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-10-02.

What players complain about

Withheld payouts 75% 6
Bonus terms 13% 1
Verification 13% 1
Resolved 5 Status unknown 3

Complaints by month

06
08
09
10

Questions and answers

How many complaints are there about Slots of Vegas Casino?

The English-language record holds 8 complaints from 1 platform; 3 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-10-02.

What do players complain about?

Mostly withheld payouts — 75% of cases, then bonus terms (13%).

Why is this page not a translation of the Russian one?

It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 8 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.

How is the risk index calculated?

Risk index 21.8 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.

Complaints 8

02.10.2026 AskGamblers Bonus terms
Marketing mistake
Reason: Bonus terms violation I am filing a complaint regarding the removal of 716.35 from my Slots of Vegas account after receiving a weekly cashback promotion for 5415. The promotion I received clearly stated that cashback had a 40x playthrough requirement on Slots and Keno and a 60x playthrough requirement on Table Games and a maximum cashout limit of 1000.I completed the required playthrough and my balance reached approximately 824.69. After I completed the playthrough the casino removed 716.35 from my balance and left approximately 10834 as my withdrawable balance.Slots of Vegas later told me that the weekly cashback actually has a 2x maximum cashout and that 54.15 multiplied by 2 equals approximately 108.30. They called the removal a coupon reversal or bonus balance conversion.I dispute this because the specific promotion that was sent directly to me clearly stated a maximum cashout of 1000. I did not receive a promotion stating that my maximum cashout would be limited to 2 times my cashback.Several Slots of Vegas representatives acknowledged that the 1000 wording was actually included in the promotion I received. They told me that it was a mistake or typo made by their marketing department.I was then told that management would review my complaint. After waiting patiently I was informed that the marketing team decided that they would not honor the 1000 amount because it was a mistake.I believe this issue should be independently reviewed because I relied on the actual promotion that Slots of Vegas sent to me. The promotion specifically stated a 1000 maximum cashout and my balance was below 1000 when the money was removed.I also want to point out that after I complained about the promotion the wording displayed on my account was changed to show the 2x maximum cashout language. I have retained the original promotion showing the 1000 maximum cashout.I also did not knowingly gamble away the 716.35 after it was removed. I did not realize that the money had been removed from my balance while I was playing. I continued playing the balance that was displayed to me and only realized what had happened after the money was gone.I am asking for an independent review of the original promotion that was sent to me the terms that applied when the cashback was issued the 716.35 balance adjustment and the statements made by Slots of Vegas representatives acknowledging that the 1000 maximum cashout appeared in my promotion.I am requesting that the 716.35 removed from my account be restored because I played under a promotion that specifically advertised a 1000 maximum cashout and I relied on the terms that were actually presented to me.I can provide the original promotional email screenshots account information and the complete live chat conversations with Slots of Vegas.
02.10.2026 AskGamblers Verification
Drivers license sent too many times and nothing happened
Reason: Verification issues I have money to withdraw. I have passed their ID verification process, idk how many times, and it just takes me back to the verification process all over again I have emailed the documents, idk how many times over 50 times. I’ve sent my personal driver's license and selfie, and that’s when and where their support “tech” help stops. They stopped all communication with me. Then last night, when I went to sign in, I couldn’t even sign in to my account anymore, so they completely took me off their site without giving me my money! I’m so angry with them. Not worth it. Don’t waste your time and money with these robots.
28.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Payment delayed twice
Reason: Delayed payment Hello, my bitcoin withdrawal from slots of Vegas isn’t the first I’ve requested. I used to be able to use coindraw but the day before I was set to recieve the still pending 1049$ via coindraw; coindraw option was removed from my account completely.Had to re - request this payment on 9/9 and was assured by live support it would be approved in 7-10 business days forsure. It’s been 10 business days and still nothing. Please help me receive my funds as I’ve spent thousands here and everything was great up until this. :/ --- Ответы в треде --- AskGamblers • Support Team 2 days ago Dear all,As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.We thank both parties for their assistance during the complaint process. kaymoneyy619 • California 2 days ago Yes! I have received this payment from slots of Vegas as well as a smaller 600 from silver oak casino. I still am waiting for payments from cool cat 1700, palace of chance 2500 and captain jack 1160 , and prisim 1035. I very much appreciate you guys AskGamblers • Support Team 2 days ago Dear @kaymoneyy619,The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and let us know if you have received the disputed payment. Please be notified that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.Please keep in mind that, as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.Thanks in advance for your cooperation. Slots of Vegas Casino • Representative 2 days ago Hi Kaylynn-- I apologize for the slow reply--I had to take some time off unexpectedly. I've checked on your account and I do see that your payment was issued to your wallet, last week: 9/25 Paid $1009 + $40.00 Service Fee Bitcoin transaction #254745075 ($1,049.00) All the best, Tawni
05.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Payout problems
Reason: Delayed payment On August 10th, I requested a $ 2,500 Bitcoin payout. It was approved on August 20th to my Coinbase wallet, which I’ve used for all my payouts through them. I reached out Monday and was told it was only the 7th day; give them 10. I said ok. I reached out today, and they told me that I needed to provide an alternate address because they don’t use this one. Which makes no sense because I had a coin draw sent from them to that wallet on the 13th. Not to mention, nobody ever reached out to tell me there was an issue. This is ridiculous to have to fight for a month to get my money when they get theirs right away! Hope you can help! Thanks so much!
05.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Approved Bitcoin withdrawal remains unpaid
Reason: Delayed payment Use $2,268 as the disputed amount. That is the approved, overdue payment with the strongest claim.I respectfully submit this complaint regarding an approved $2,268 Bitcoin withdrawal that Slots of Vegas has not processed or paid within its published timeframe.ChronologyOn August 5, 2026, Slots of Vegas reviewed my Bitcoin withdrawal request. On August 11, 2026, the casino approved a withdrawal in the amount of $2,268. As of August 29, the withdrawal remains at “Approved” status and has not advanced to “Processing” or “Paid.” I have not received the funds or a Bitcoin transaction ID.Slots of Vegas states in Section 5.8 of its published Terms and Conditions that payment will be made within 7–10 business days after approval. More than 10 business days have elapsed since the $2,268 withdrawal was approved. Accordingly, this approved withdrawal is overdue under the casino’s own published payment commitment.Attempts to resolve the matterI have contacted customer service repeatedly. The representatives have stated that the casino is experiencing a high volume of withdrawals and have repeatedly assured me that my withdrawal was “escalated” or “expedited.”Despite those assurances:* The approved $2,268 withdrawal has not advanced to processing.* I have not been given a firm release date.* No representative has identified a verification, account, or Bitcoin wallet issue.* I have not been asked to provide any additional documentation.* I have not received a substantive explanation for the delay.I have successfully received withdrawals from Slots of Vegas in the past. Historically, once my withdrawals were approved, they advanced to processing within a few hours. This is the first time an approved withdrawal has remained unpaid beyond the casino’s published 7–10 business day timeframe.Additional pending withdrawalsI also have two separate Bitcoin withdrawal requests that were reviewed on August 12, 2026:* $2,500, which remains at “Requested” status* $1,202, which remains at “Requested” statusThese two withdrawals are still pending and have not yet been approved. Together, they total $3,702. Including the overdue approved withdrawal, the total amount currently outstanding is $5,970.I recognize that Section 5.10 of the casino’s terms permits multiple withdrawals to be processed sequentially and may reset the timeframe for subsequent withdrawals. For that reason, the formal disputed amount in this complaint is limited to the $2,268 withdrawal approved on August 11, 2026, because that withdrawal has already been approved and has exceeded the casino’s published 7–10 business day payment period.The two additional withdrawals are not being presented as overdue payments under Section 5.8 because they remain at “Requested” status and have not yet been approved. However, they are relevant to the overall situation and should not be confused with the approved withdrawal. The sequen­tia­l-p­roc­essing provision may affect the timing of those later withdrawals, but it does not explain why the already-approved $2,268 payment remains unpaid beyond the casino’s stated payment commitment.Requested resolutionI respectfully request that Slots of Vegas:1. Immediately process and pay the approved $2,268 Bitcoin withdrawal.2. Provide the payment date and Bitcoin transaction ID when the payment is issued.3. Confirm in writing whether any hold, verification requirement, or other issue is preventing payment.4. Confirm whether any further action or documentation is required from me.5. Provide the anticipated approval and payment sequence for the remaining $3,702 in pending withdrawals, while clearly distinguishing their status from the overdue approved withdrawal.I have cooperated with the casino, remained patient, and made repeated good-faith efforts to resolve this directly. I am not requesting preferential treatment or anything beyond the withdrawal already approved and the funds reflected in my account.I respectfully request AskGamblers’ assistance in obtaining payment of the overdue $2,268 withdrawal in accordance with Slots of Vegas’s published 7–10 business day payment commitment, together with a clear written schedule for the remaining $3,702 in pending withdrawals. --- Ответы в треде --- AskGamblers • Support Team 3 weeks ago Dear all,As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.We thank both parties for their assistance during the complaint process. francesca.canote 3 weeks ago Thank you, I gave now received all three deposits. Thank you all fir your help resolving this. AskGamblers • Support Team 3 weeks ago Dear @francesca.canote,The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.Thanks in advance for your cooperation. Slots of Vegas Casino • Representative 3 weeks ago Hi Francesca-- Your remaining withdrawal was paid a day early: 9/9 Paid $1162 + $40.00 Service Fee Bitcoin transaction #252714779 ($1,202.00). Again, I apologize for the difficulties... I wish you all the best, Tawni
05.08.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Delayed payments again and violation of terms
Reason: Delayed payment I have 8 withdrawals that were submitted on 05/26/26 that total $19,325.00 and have not been paid. The terms and conditions state that all withdrawals will be approved or denied within 7 business days. These platforms continue to discriminate against me and violate their own terms and conditions. See the attached PDF documenting the outstanding withdrawals. --- Ответы в треде --- AskGamblers • Support Team 2 weeks ago Dear @rubenmbarrett,The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.Thanks in advance for your cooperation. Slots of Vegas Casino • Representative 3 weeks ago Hi Ruben-- I'm pleased to tell you that your final payment was issued to your wallet, Thursday: 9/10 Paid $2285 + $40.00 Service Fee Bitcoin transaction #252714463 ($2,325.00). All the best, Tawni AskGamblers • Support Team 3 weeks ago Dear Slots of Vegas Casino,Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint.Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly. Thanks in advance for your cooperation. Slots of Vegas Casino • Representative 4 weeks ago Hi Ruben-- My goal with this is to ensure you receive your payments, which is exactly what I have been doing. I don't believe that going back and forth about what you disagree with to be productive in any way. Another payment was issued to your wallet, Thursday: 9/3 Paid $2460 + $40.00 Service Fee Bitcoin transaction #252714454 ($2,500.00). Your final payment is scheduled to be issued this Thursday. I'll be sure to keep you posted. Tawni
05.06.2026 AskGamblers Withheld payouts
Withdrawals Delayed And Not Paid Since March
Reason: Delayed payment I have been attempting to resolve withdrawal issues with Slots of Vegas since March.At this time, I have multiple withdrawals pending that have been delayed repeatedly and have not been paid.Several withdrawals have been sitting since March and April without being processed or completed.These withdrawals have been delayed multiple times, in some cases four or more times, without clear explanation or updated timelines.I have contacted support through chat and email on numerous occasions and have not received clear answers or resolution.My concerns are:1. Withdrawals are being delayed repeatedly without clear explanation 2. Payments are not being processed within the stated timeframes 3. Ongoing lack of communication and meaningful support I am requesting:- Processing of all pending withdrawals - A clear and accurate payout timeline - Resolution of all delayed payments I am seeking payment of all funds owed and immediate attention to this matter. --- Ответы в треде --- Bigmama1987 • Illinois 1 day ago Thank you ! Slots of Vegas Casino • Representative 1 day ago Hi Amanda-- I'll check again Monday to see if there is any further news for you. ;-) Tawni AskGamblers • Support Team 4 days ago Dear Slots of Vegas Casino,Please let us know if there are any updates regarding this ongoing complaint. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe, we will consider your case unresolved and it will be closed accordingly. Thanks in advance for your cooperation. Bigmama1987 • Illinois 1 week ago Tawni, thank you for responding. I went back through our previous correspondence because I wanted to make sure I was remembering the timeline correctly. On July 16, you advised me that you had spoken with the CFO and that my refunds needed to clear from the processor end. You stated that you expected this to occur toward the end of the following week. We are now at the end of September, more than two months later, and I still have not received those refunds. I understand from your response that refunds can take a ridiculous amount of time, but given the timeline I was originally provided, can you please check specifically with the appropriate department/processor and confirm the current status of my refunds and whether they have actually been released by the processor? I appreciate your continued help. I am simply trying to understand what is causing such a significant delay after being told in July that they were expected to clear by the end of the following week.
05.10.2025 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Three withdrawal requests are still pending and have not entered the processing phase
Reason: Delayed payment From my last complaint of delayed payment from SOV, Tawni provided her email address, because I mentioned that I had submitted another withdrawal. On 11/25, I emailed the following to Tawni:“Hello Tawni,Thank you for sharing your email address, which saved me the trouble of going through AskGamblers to get my withdrawal request sorted out.On 11/9, I initiated two withdrawals for $2500 each, totaling $5000, and another withdrawal of $2500 on 11/14, bringing the grand total to $7500. As of now, all three withdrawal requests are still pending and have not entered the processing phase. I understand the 7-10 business days processing time frame, but the 10th business day was on 11/22 for the first two withdrawals made on 11/9. The 10th business day for the 11/14 withdrawal request will be on 11/28.I would greatly appreciate your assistance in expediting the processing of these withdrawals.Warm regards,Georgia LawrenceSOV username: hfygpmzw6i”And now it is 12/10, I never received a response. On 12/2, I have withdrawn $2500 x 2, and $$470. The grand total SOV owes is $12,970. Thanks AG and Tawni for assisting with these withdrawals. I’m going to stop playing at SOV, it’s too much work to be paid in a timely manner. Georgia --- Ответы в треде --- AskGamblers • Support Team 3 weeks ago Dear all,As apparent from the submitter's latest post, the AskGamblers Complaint Team is pleased to announce the case has been resolved and closed.We thank both parties for their assistance during the complaint process. Imgeorgia 3 weeks ago This was resolved over a year ago. Thanks for your support AskGamblers • Support Team 3 weeks ago Dear @Imgeorgia,The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.Thanks in advance for your cooperation. AskGamblers • Support Team 1 year ago Dear all, This complaint has been reopened as per Slots of Vegas Casino request and the AskGamblers Complaint Team would like to give it one more try and help both parties involved into the dispute reach a satisfactory resolution.

How the risk index is calculated and how complaints are labelled — the method behind this section.

Project sponsors

Companies that keep this analytics open