Skip to main content

Parimatch Casino— player complaints: 38 in English

38 Complaints
26▲ Last 30 days · was 5
4 Unresolved
5.7676417609491d Last complaint
43.5 Risk index
52% Resolved · of 25 with a known status
64% Withheld payouts among those
624,512 INR · $86,114 Disputed sums

Parimatch Casino: 38 complaints filed in English across 3 platforms, 4 still open, disputed sums 624,512 INR · $86,114. Most of them are about withheld payouts (61%). Risk index 43.5. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-10-05.

What players complain about

Withheld payouts 61% 23
Verification 21% 8
Account blocks 11% 4
Other 8% 3
Resolved 13 Status unknown 13 Closed, no outcome 5 Unresolved 4 Rejected 3

Sources

AskGamblers 31 LCB.org 6 CasinoReviews 1

Complaints by month

10
01
02
09
10

Questions and answers

How many complaints are there about Parimatch Casino?

The English-language record holds 38 complaints from 3 platforms, 4 of them without a resolution; 13 carry no status from the platform. The latest one is dated 2026-10-05.

Does Parimatch Casino resolve complaints?

Of 25 complaints where the platform recorded a status, 52% were resolved, 16% remain open and 12% were rejected as groundless, 20% were closed without an outcome. Withheld payouts account for 64% of them.

What do players complain about?

Mostly withheld payouts — 61% of cases, then verification (21%).

Why is this page not a translation of the Russian one?

It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 38 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.

How is the risk index calculated?

Risk index 43.5 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.

Complaints 38

21.09.2026 AskGamblers Withheld payouts
Withdrawal not received in bank account from months
Reason: Delayed payment My player ID is 408872936And the ticket IDs are 75456491 and 79145030Withdrawal amount is 92000, but the withdrawal has still have not received it in my bank account. Customer service aks bank statement multiple times, but they have not solved my problem yet. Without a solution, they closed the ticket. I created the ticket the day of the withdrawal.Many months passed still my issue not solved.Parimatch customer service, please solve my problem and give me the withdrawal amount. I am sharing all the proofs and my updated bank statement here from the date of withdrawal to Today. Withdrawal dates are 9 Feb and 10 Feb; total withdrawals: 5. 4 withdrawals of 20000 each and 1 withdrawal of 12000. Parimatch, please check this with you database your customer service has not given me any transaction ID or any payment receipt yet. I am worried about my funds. Please tell me that my funds are secured. I am not aware of when I will get my funds.PDF PASSWORD= < password removed > --- Ответы в треде --- AskGamblers • Support Team 3 days ago Dear @kumar5963kumar,Please let us know if there are any updates regarding your ongoing complaint. Kindly note that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.Should you fail to update your complaint within the specified timeframes, we will have no other choice but to reject the case and recommend you to forward it to the relevant regulatory body instead.Thanks in advance for your cooperation. Parimatch Casino • Representative 6 days ago Dear Kumar5963kumar, To proceed with your refund, please complete the following: - Pay the 15 USDT processing fee via the TRC20 network to the following address: TB1j1i­mVZ­w7c­7rU­4Lk­rij­JRV­joE­mtLv69Y - Once the payment is completed, please send us the transaction hash (TxID) so we can verify the payment. - Please also provide your USDT wallet address on the opBNB network, where you would like to receive the refund. Once we receive and verify the required information, the refund will be processed within 7 business days. Please make sure that the networks are selected correctly when making the transfer, as sending funds through the wrong network may result in loss of funds. Thank you for your cooperation. kumar5963kumar • India 1 week ago Okay sir I am ready to give 15 usdt please process this fast Parimatch Casino • Representative 1 week ago Greetings, We would like to clarify that the 67.01 USDT with ticket 134497204 was sent via the opBNB network to an address generated for USDT BEP20. As the transaction was made using a different network, the funds were not credited to your account. Unfortunately, the funds can only be recovered through a refund process. A 15 USDT processing fee applies to this recovery. Please confirm whether you agree to proceed with the refund under these terms, and we will provide you with the next steps. Thank you for your understanding and cooperation.
21.09.2026 AskGamblers Withheld payouts
Withdrawal not allowed
Reason: Declined payment Hi,I have been using parimatch for sometime and made deposits and withdrawals which were successful. From 15 days back I am not able to withdraw as in my account it is showing as:Unfortunately, your account does not allow you to create a withdrawal request. Please contact support for more information.I contacted with support in the website for some days which I didn’t received any response. 8 days back I mailed to the support of parimatch stating my issue. They asked some verifications which I submitted, then they asked my transaction details of the deposits I made. I submitted them.After sometime they are asking the same questions again and again even though I submitted the details. It has been 8 days since I am sending mails, still the issue is pending.I am attaching the required screenshots. Please let me know if you need anything from my end and help in resolving the issue resolving the issue. --- Ответы в треде --- mvusthila 3 days ago Hi, please find the asked bank statement as per the ask from parimatch. Please let me know for any further details concerns. AskGamblers • Support Team 3 days ago Dear @mvusthila,The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if the required verification paperwork has already been sent to the Parimatch Casino team accordingly.Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaints system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process. Should you refuse sending the required verification paperwork or fail to update your complaint in a timely manner, we will have no other choice but to reject the case and recommend you to forward it to the relevant regulatory body.Thanks for your cooperation. Parimatch Casino • Representative 6 days ago Dear Mvusthila, Thank you for the documents provided. To proceed with the verification, we kindly ask you to provide an original electronic bank statement in PDF format, issued directly by your bank. The statement should clearly show the required deposits and the name of the account holder. Please ensure that the statement is provided in its original format and has not been modified or processed using any third-party editing software. We appreciate your cooperation and look forward to receiving the requested document so that the verification can proceed. mvusthila 1 week ago can you please provide an update regarding the resolution of issue.
14.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Payment not received
Reason: Delayed payment I have made a withdrawal on parimatch on July 4th 2026.It shows successful. No money received. I have submitted my bank statement at least 10 times.No resolution givenPlayer ID—-909227055Name— < full name removed >Amount—26000 INRTransaction screen­sho­ts—­-Sc­ree­nshot attachedUTR given by parimatch— 6171368224713I have not received any payment.I have been begging for my money since last 2 months i am fed up of parimatch.My bank statement password —- < password removed >
14.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Withdrawal of 3996 rupees missing
Reason: Declined payment Subject: URGENT - Pending Withdrawal 3996 INR - 80 Days Over - Ticket #127969479Dear Parimatch Team,I am writing this with a lot of frustration. For the last 80 days I have been continuously messaging your support team but my issue is not resolved.On June 17th at 10:30 PM, I requested a withdrawal of 4000 INR. On June 18th, only 4 INR was credited to my bank account instead of 4000 INR. My remaining 3996 INR is still missing.My details:Username: TedduRegistered No: 9505048411Withdrawal Amount: 4000 INRReceived: 4 INR onlyMissing Amount: 3996 INRYour Ticket Number: #127969479Because of this pending withdrawal, I am unable to play cricket betting on Parimatch. Before this issue, I was a regular and loyal user of Parimatch for cricket betting. Now I have completely stopped playing because my money is stuck.I have also raised a complaint on AskGamblers regarding this.I kindly request you to please check this on priority and add my remaining 3996 INR to my account within 24 hours. 80 days is too long for a small amount.I trust Parimatch, and I want to continue betting here. Please help me.Thank you,
14.09.2026 AskGamblers Verification Resolved
Account verification is declined after submitting documents and unable to withdraw my balance
Reason: Verification issues Player id - 138665909Dear support i have a verified user since 3 yrs and suddenly 2 months ago asked for additional verification i submitted my documnets successfuly to support mail but when contacted the site support it says this.Kindly let me through the withsrwal of my balance i dnt know why my verfication is failing ....even though i received a successful verification mail --- Ответы в треде --- AskGamblers • Support Team 3 weeks ago Dear @Oogod2709,The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.Thanks in advance for your cooperation. Parimatch Casino • Representative 3 weeks ago Dear Gomn S. As per the activity on your betting account, we can confirm that you were able to make both deposits and withdrawals smoothly without any issues until yesterday. Kindly confirm whether everything is working properly on your end and let us know if the error is still persisting. Thank you. Oogod2709 • India 3 weeks ago This my latest ss which shows that there are still resteictions .....neiyher can i place bet nor the cerification status is changing Parimatch Casino • Representative 3 weeks ago Dear Gomn S. As per our records, there are currently no restrictions on your account for either deposits or withdrawals. Kindly try making a withdrawal using a USDT crypto wallet. If you encounter any error, please share a screenshot of the error message with us so we can assist you further. Thank you for your patience and understanding.
14.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Deposit not credited
Reason: Declined payment I had deposited 50000 rs On 2nd sept 11.20 pm my money debited from phone pay, it shows successful and money not credited in parimatch account. It shows deposit failed, but I have been talking to customer support still not got any resolve the issue. Not helpful.I am attaching all the proofs. Please help My game id: 560913484Account statement also attached
05.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Approved withdrawal amount but not credited to my bank account
Reason: Delayed payment I made a withdrawal of ₹4,445 INR on 27 August 2026 at 02:43 via Bank Transfer. The withdrawal is showing as completed/processed in my account, but the amount has not been credited to my bank account.Game ID: 728246048Bank Transfer ID: 159824057133Withdrawal Amount: ₹4,445 INRWithdrawal Date: 27 August 2026, 02:43I have also attached my bank statement as proof, which confirms that the withdrawal amount has not been credited to my bank account.I kindly request you to investigate this transaction, provide proof of payment, or arrange for the amount to be credited to my bank account as soon as possible.
05.09.2026 AskGamblers Verification Unresolved
Verification Stalling and Withdrawal Block
Reason: Verification issues Dear AskGamblers Team,I'm reaching out for help with a very frustrating situation involving Parimatch. They are holding my withdrawal of 24,924.59 USDT (Account #511270142) and dragging me through a deliberate, endless verification loop just to stall the payout.I only have one account on the platform, I haven't broken any rules, and all my deposits were made directly through the OKX crypto exchange.Everything started back on August 15 when I requested a withdrawal. It got rejected under the excuse of additional verification, and I immediately sent over all my identity documents and photos on the exact same day.Five days later, they asked for proof of my last two deposits. I sent them right away, but when they finally replied another 5 days later, they said two deposits weren't enough and now they need proof for all of them, plus my OKX account verification.Now I’m stuck waiting another 5 to 7 days just for a response, fully expecting them to invent yet another requirement just to waste more time. They are clearly using stall tactics, reviewing things once a week only to ask for a new piece of info they could have requested on day one.I kindly ask AskGamblers to step in and push Parimatch to either fully approve my verification or give me one final, complete list of everything they need at once, so I can put an end to this months-long wait.Thank you for your help,
05.09.2026 AskGamblers Withheld payouts Resolved
Withdrawal not received since October 2025
Reason: Delayed payment I am submitting this complaint regarding a withdrawal from my Parimatch account that I made in October 2025 but never received.During October 2025, I made 9 withdrawals from my Parimatch account over a period of approximately two days. I successfully received 8 of these withdrawals, but one withdrawal was never credited to my bank account. I have already contacted Parimatch directly regarding this matter and provided the available withdrawal information and a screenshot. I am requesting that Parimatch investigate the transaction and either return/credit the missing withdrawal amount to my account or provide clear evidence showing that the payment was successfully processed, including the relevant transaction reference/UTR/RRN or equivalent payment information.I have evidence of the withdrawal and can provide my bank statement or additional documentation if required.I respectfully ask the AskGamblers Complaint Team to assist me in obtaining a proper investigation and resolution of this missing withdrawal. --- Ответы в треде --- AskGamblers • Support Team 2 weeks ago Dear @NightxOwl,The AskGamblers Complaint Team is kindly asking you to update your complaint in a timely manner and confirm if you consider the issue resolved. Please note that, in case you fail to respond within the given timeframe we will consider your case resolved and it will be closed accordingly.Please keep in mind that as per the AGCCS Terms and Guidelines which you accepted upon registering and using our complaint system, you are obliged to provide the necessary level of assistance and cooperation during the process and providing updates in a timely manner is a must.Thanks in advance for your cooperation. Parimatch Casino • Representative 2 weeks ago Dear Deependra S, We would like to clarify the situation regarding your transaction with ticket 131489066 (78210505 ). Following a further review, we confirmed that the full amount was successfully compensated. However, due to a transaction reference discrepancy, the compensation was recorded against a different transaction ID for the same amount. Please be assured that you have not incurred any financial loss, as the full amount has been accounted for. We apologize for any confusion caused and appreciate your understanding. Parimatch Casino • Representative 2 weeks ago Dear Deependra S., We are pleased to hear your confirmation that two of your three deposits have been successfully credited to your account: Ticket 129145486 — ₹300 — UTR: 894904193902 Ticket 131489066 — ₹300 — UTR: 312542303084 Regarding the remaining ₹1,000 deposit under Ticket 78210505 (UTR: 728881613538), Please be assured that our payment providers are looking into it and working toward a resolution. We kindly request your continued patience while the necessary checks are completed. We will provide you with an update as soon as further information becomes available. Thank you for your understanding and cooperation. NightxOwl • India 3 weeks ago Ticket 129145486: Amount: ₹300 | UTR: ⁠894904193902⁠ — RESOLVED & CREDITED Ticket 131489066: Amount: ₹300 | UTR: ⁠312542303084⁠ — RESOLVED & CREDITED Ticket 78210505: Amount: ₹1,000 | UTR: ⁠728881613538⁠ (Kotak Mahindra Bank) — UNRESOLVED / STILL MISSING The Issue: Parimatch support claims the 1,000 deposit was credited because they confused Ticket 131489066 which is actually ₹300 with the 1,000 deposit. The1,000 deposit under UTR 728881613538 (Ticket 7821050) has NEVER been credited to my gaming wallet or refunded to my bank account. Please instruct the billing team to specifically locate Ticket 78210505 / UTR 728881613538 for ₹1,000 and credit the remaining balance immediately. faster Player ID: 48166983
05.09.2026 AskGamblers Verification Unresolved
Delays in Withdrawals and Account Verification 16 days
Reason: Verification issues Dear Askgamblers Support,Please read this carefully!!!I have previously filed a complaint with Parimatch. That complaint was rejected on the grounds that “the pending casino investigation is not yet over.”Please understand that more than 10 days have passed since then, and the situation has changed.A 16-day delay in a withdrawal goes beyond what is reasonable, and I do not believe the customer is at the stage of waiting for an investigation.Neither “Pending casino investigation not over yet” nor “Multiple complaints” applies to this complaint. Please understand.------­­--­-­-­--­­---­­--­-­-­--­­---­­--­-­-­--­­---­­--­-­-­--­­---­­--­-­-­--­­---­­--­-­-­--­­---­­--­-­-----I requested a withdrawal of $1,976 on August 17, but it still hasn’t been processed.On August 18, I was asked to verify my account, and I submitted the required documents immediately. I received an email confirming that the support team had received the documents.Parimatch set a 5-day deadline for account verification. It has now been 16 days.I have checked on the status numerous times, but every time I am told it is “under review.” I have done everything I can on my own, but since it is difficult to resolve this issue through direct communication with the casino alone, I am filing a complaint with Askgamblers.
05.09.2026 AskGamblers Verification
Complaint regarding unreasonable verification delays and withheld withdrawal
Reason: Verification issues I am submitting a complaint regarding the excessive delay in the verification process, which has prevented me from withdrawing my funds for approximately two months.The casino requested that I complete verification, and I provided all the documents and information they asked for. However, instead of completing the verification, they repeatedly asked me to upload the same or similar documents again.Each time I submitted the requested documents, the review took at least five days. After the most recent submission, eight days have now passed and I still have not received any response or update.I have fully cooperated with all verification requests and provided everything required from my side. Despite this, the verification process continues without any clear explanation, deadline, or resolution, while my withdrawal remains unavailable.Given that this situation has already lasted around two months, I am concerned that the verification process is being intentionally prolonged in order to delay my withdrawal.I kindly ask you to investigate this matter and require the casino to complete the verification process without further unnecessary delays and allow me to withdraw my funds. --- Ответы в треде --- jonitbyx • Finland 13 hours ago Parimatch has confiscated all of my winnings without providing me with any clear or valid reason. I have not been given sufficient evidence or a proper explanation for this decision. AskGamblers • Support Team 3 days ago Dear all, This complaint has been reopened as per the submitter's request and the AskGamblers Complaint Team would like to give it one more try and help both parties involved in the dispute reach a satisfactory resolution. jonitbyx • Finland 1 week ago The casino froze my account with $23,000 in it. They keep asking me for the same documents over and over again, but they still do not actually review them. Every time, they say the review will take up to five days. The last time, they even promised to speed up the process, but they have already been reviewing my documents for six days. They have slowed the process down instead of speeding it up. I also get the impression that they are not actually dealing with my case at all. In the chat, an agent told me that I needed to upload the screenshot again because it was poor quality. I sent him a screenshot of the email showing that the document was actually perfectly clear and high quality. In response, he said they had made a mistake: the quality was fine, but the screenshot was cropped. But it was not cropped. I immediately sent him another screenshot from my email showing that the image had been complete and not cropped at all. Only after that did he say, “Alright, your information is now under verification.” Can you imagine that? He gave me two completely false reasons for rejecting my document. This means that either they are simply not looking at my documents properly, or they are deliberately trying to delay my verification. Just think about it: for two months, they have been unable to verify two screenshots and one PDF file. I have already uploaded them around ten times. AskGamblers • Support Team 1 week ago Dear @jonitbyx,The AskGamblers Complaint Team kindly asks you to clarify the total amount of the disputed payment/s.Please keep in mind that, as per the AGCCS Guidelines, providing updates in a timely manner is a must.Thanks for cooperating with the AskGamblers Complaint Team.
02.02.2026 CasinoReviews Withheld payouts Closed, no outcome
Parimatch Casino - prolonged additional verification
MY ID NO.= ▇▇▇▇▇▇▇▇▇ TICKET ID = ▇▇▇▇▇▇▇▇ IN STARTING EVERYTHING WAS FINE BUT IN LAST TIME MY WITHDRAWAL IS BLOCKED AND I RECEIVED A EMAIL REGARDING MY ADDITIONAL VERIFICATION AND THEY ASKED SELFIE WITH ID CARD, ADDRESS PROOF OR BANK STATEMENT I PROVIDE ALL THE DOCUMENTS TO THEIR EMAIL AND THEY CREATE A TICKET AND TICKET STILL IN PROGRESS AND YESTERDAY MY ACCOUNT IS FULLY VERIFIED IN ACCOUNT VERIFICATION PAGE SHOWN MY ID CARD, BANK STATEMENT AND ALL OTHER DOCUMENTS HAS BEEN VERIFIED SUCCESSFULLY BUT MY WITHDRAWAL OPTION STILL NOT UNBLOCK AND CUSTOMER SERVICE TELL EVERYTIME THAT WE ARE WORKING ON YOUR TICKET EXPERTS ARE WORKING BUT I NOT RECEIVED ANY SOLUTION YET. THIS IS MY HUMBLE REQUEST TO YOU PARIMATCH PLEASE VERIFY MY ACCOUNT SO I USE YOUR PLATFORM. THANKS IN ADVANCE
28.01.2026 LCB.org Withheld payouts Resolved
RESOLVED: Parimatch Casino - Account Issue
I deposited 2300 Rs via Binance Pay and won extra 4000 Rs on parimatch but I was blocked when I tried to withdraw money from gaming account. Initially they asked to complete verification, so I provided all documents on 3/01/26 and verification was completed and accepted but account shows blocked till today . Even after following more than 30 times I get the same answer to wait or they ask bank statement again and again. Please help me to unblock my account and withdraw my money. Disputed amount: 6531₹ Casino: Parimatch Casino Case #: 3934
14.01.2026 LCB.org Withheld payouts Closed, no outcome
CLOSED: [Due to the casino’s unresponsiveness]: Parimatch Casino - No Payment Issue
In morning when I created Withdrawal request they declined 2 or 3 times after that I concerned with chat support they created a ticket for verification unblock With 10 min my ticket resolved, I placed here 1000 bets ,now they blocked my all payment method I literally cant Withdrawal. When I concerned them the chat support agent closed my chat Disputed amount: 330$ Casino: Parimatch Casino Case #: 3897
24.10.2025 LCB.org Closed, no outcome
CLOSED: [due to the submitter's inactivity]: Parimatch Casino - KYC Issue
My Parimatch India account successfully passed KYC verification, but it remains blocked. As soon as my balance exceeded 300,000 INR, the account was restricted without explanation. After that, the support team requested screenshots from the personal accounts used for deposits, as well as documents confirming ownership of those accounts. All materials were provided in full and strictly according to their requirements. Despite this, the account is still inaccessible, and the balance remains frozen. I have sent around 20 emails, but I keep receiving the same template responses requesting the same documents again. No explanations or resolution have been provided. Disputed amount: 325968₹ Casino: Parimatch Casino Case #: 3664
06.10.2025 LCB.org Withheld payouts Closed, no outcome
CLOSED: [due to the submitter's inactivity]: Parimatch Casino - No Payment Issue
Hi lcb, I tried to withdraw money from my parimatch account around 20 times after each attempt failed, my withdrawal is blocked saying contact customer care. They unblocks me. I will raise another withdrawal request, withdrawal gets declined and withdrawal option blocked showing contact customer support. And its going in a loop. Could you help with this? My deposited methods: BinancePay: 5430 rupees Upi: 200 rupees My withdrawal method: Bank Transfer: 13000 rupees And They is only withdrawal methods available bank transfer They are just concentrated on resolving the ticket status rather than resolving the customer issue. I just want to withdraw my money. I played inifinite black jack with side bets - evolution casino. I contacted customer care like 15 times waiting hours in the queue for their and resolution. My patience is over. Thats why I came here to raise a complaint. please help me lcb. Disputed amount: 13000₹ Casino: Parimatch Casino Case #: 3615
03.09.2025 LCB.org Closed, no outcome
CLOSED: [due to the submitter's inactivity]: Parimatch Casino - Account Issue
I deposited 18000 in parimatch and played. After some time in 9th August they blocked my parimatch account 818640951 is my Parimatch id. They are not allowing me to withdraw 25 days has been passed ,still my parimatch account is blocked.I have sent all necessary documents they were asking but they are delaying by giving same copy paste answer. Disputed amount: 18000$ Casino: Parimatch Casino Case #: 3515
26.08.2025 LCB.org Withheld payouts Resolved
RESOLVED: Parimatch Casino - Deposit Issue
Crypto LTC transfer was completed several hours ago. Confirmed via block chain transaction hash 0ea9de7a7524867bc7dd8933d8f09919dbb316ecfc8621dc26a3fc374dd811d3 Funds are in casinos LTC wallet and they refuse to resolve this issue. I've used ltc deposit before here and it worked, I've provided ALL screenshots showing info of transaction confirmed, yet no deposit to my account. Getting extremely frustrated Disputed amount: 120Ł Casino: Parimatch Casino Case #: 3495

21–38 of 38

How the risk index is calculated and how complaints are labelled — the method behind this section.

Project sponsors

Companies that keep this analytics open