Skip to main content

Jackpota— player complaints: 5 in English

5 Complaints
0▼ Last 30 days · was 2
0 Unresolved
44.685324614803d Last complaint
18.4 Risk index
$9,840 Disputed sum

Jackpota: 5 complaints filed in English across 1 platform, disputed sums $9,840. Most of them are about account blocks (60%). Risk index 18.4. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2026-08-27.

What players complain about

Account blocks 60% 3
Withheld payouts 40% 2
Closed, no outcome 4 Resolved 1

Questions and answers

How many complaints are there about Jackpota?

The English-language record holds 5 complaints from 1 platform. The latest one is dated 2026-08-27.

What do players complain about?

Mostly account blocks — 60% of cases, then withheld payouts (40%).

Why is this page not a translation of the Russian one?

It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 5 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.

How is the risk index calculated?

Risk index 18.4 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.

Complaints 5

27.08.2026 LCB.org Closed, no outcome
CLOSED: [due to the submitter's inactivity]: Jackpota - Account Issue
I was playing on Jackpota and won around 840 dollars. I tried to withdraw them for some times and was always told that the redemption was declined because of missing documents, but I did not find anything missing with my verification. Today, when I want to log in my account, it said the account was locked. Then I contact the support by email, here is the response. This is Agnes from Jackpota Customer Support. Thanks for reaching out. Following a thorough internal investigation, your account at jackpota.com has been permanently closed due to a violation of our Terms of Service, which you agreed to upon registration. As stated in our Terms of Service, the company reserves the right to suspend or close accounts at its sole discretion in cases where the terms have not been upheld. You can refer to our Terms of Service here: https://www.jackpota.com/terms-of-service Please understand that further correspondence regarding the closure of your account may not receive a response. For all other questions or support. Thank you for your understanding. Best regards, Agnes Customer Support Team The Jackpota.com Team They did not clarify which rules were violated. I sent another request but have not got the response. Disputed amount: 840$ Casino: Jackpota Case #: 4634
14.08.2026 LCB.org Withheld payouts Closed, no outcome
CLOSED: Jackpota - No Payment Issue
My original redemption was July 28. They canceled the redemption on August 3. It was resubmitted on August 3 and on August 11 it says that the redemption was successful and sent to my bank account. I have been contacting them every day since August 11 requesting the transcript reference number to present to my bank as my bank has stated every day, including today that they have not received the payment during this processing time I have requested proof from the processing company as well as the reference number and multiple other things to confirm that they have actually sent the funds that my financial institution is stating as I said, still today that they have not received this company turns around and asked me for bank statements for future play when I said there is no point for a bank statements for future play until the situation of my $901 is rectified and proof that it has been sent to my account is given to me they constantly give me the runaround. I still provided the bank statement as we all know a bank statement is a 30 day. And you are not the one who choose the date of when your bank statements are available. My bank statements are available from July 10 to August 11 which I decided to go ahead and present PDF form directly from the banks website, which they denied stating that whatever they’re looking for isn’t available, which they shouldn’t be looking for anything. It should just be verifying that count for the future play however they have made it a situation about my redemption which they say they’ve already sent, and there is no longer their responsibility but now they’re stated that they cannot verify something they’re half talking indirect and they’re refusing to answer any of my questions about the confirmation information. A bank statement should not have anything to do with the present issue of a successful redemption as they say has already taken place. Please tell me what this situation as they have dragged this out for weeks and I am very upset. Disputed amount: 901$ Casino: Jackpota Case #: 4585
07.08.2026 LCB.org Withheld payouts Closed, no outcome
CLOSED: [due to the submitter's inactivity]: Jackpota - Payment Issue
I've had the problem with 43,000 at Jackpota Casino can you help me after I've spent $1,000s did you ever get your money
29.08.2025 LCB.org Closed, no outcome
CLOSED: [due to the submitter's inactivity]: Jackpota - Slow Payment Issue
They’re dragging my withdraw and locked my account due to me signing in from a “banned state “ when I travel a lot, they’re trying to take my 9000$ payout Disputed amount: 9000$ Casino: Jackpota Case #: 3502
21.06.2025 LCB.org Resolved
RESOLVED: Jackpota - No Payment Issue
Hi, so I am dealing with Jackpota.com. I have redeemed from them before and had no issues. I started using Apple Pay and they're saying they need verification. I provided them with countless information from screenshots to videos to other forms of documents. Same old story, wait 24-48 hours. I get an email from Patricia saying it's not valid please send other documents. $12,000 sitting in the account and I'm trying to redeem it. I then told them that if they don't fix this issue that u will have to get ahold of the gaming commissioners and a sweepstakes attorney. They then lock me out of my account. Has anybody had anything to do with this before? Outcome? It's extremely infuriating and seems like a scam at this point. 

How the risk index is calculated and how complaints are labelled — the method behind this section.

Project sponsors

Companies that keep this analytics open