Skip to main content

Fair Go— player complaints: 19 in English

19 Complaints
0 Last 30 days
0 Unresolved
1292.9585376733d Last complaint
24.5 Risk index
32% Resolved · of 19 with a known status
11% Withheld payouts among those
$23,077 · 69,681 AUD Disputed sums

Fair Go: 19 complaints filed in English across 1 platform, disputed sums $23,077 · 69,681 AUD. Most of them are about bonus terms (63%). Risk index 24.5. Texts below are the players' own words, as published on the source site; last complaint 2023-03-28.

What players complain about

Bonus terms 63% 12
Other 16% 3
Withheld payouts 11% 2
Account blocks 5% 1
Verification 5% 1
Closed, no outcome 8 Resolved 6 Rejected 5

Questions and answers

How many complaints are there about Fair Go?

The English-language record holds 19 complaints from 1 platform. The latest one is dated 2023-03-28.

Does Fair Go resolve complaints?

Of 19 complaints where the platform recorded a status, 32% were resolved, 0% remain open and 26% were rejected as groundless, 42% were closed without an outcome. Withheld payouts account for 11% of them.

What do players complain about?

Mostly bonus terms — 63% of cases, then other (16%).

Why is this page not a translation of the Russian one?

It is a different set of complaints. Russian pages count every source we scrape; this page counts only complaints whose original text is English — 19 of them here. Nothing is machine-translated in either direction.

How is the risk index calculated?

Risk index 24.5 is the share of complaints marked unresolved among those with a known status, plus a correction for disputed sums.

Complaints 19

28.03.2023 CasinoReviews Bonus terms Closed, no outcome
FairGo Casino - non-payment
They have denied my payout as they are claiming I activated a promotion whilst having funds of +$1.00 I didnt as I remembered playing off the last amounts of money I did have. There was a 2 hour time difference because I was not going to play anymore until the maybe the following fortnight. If I did have $1.25 as they said why then did I not get this amount refunded too. I had played off all of the money except from member it was 86c. I feel I have been treated unfairly and it seems to a norm for Fair Go from reading reviews on the internet. I have never had a problem before and was so excited when I did get this win as I am a single mum who is putting herself back through Uni after leaving a domestic violent relationship. I decided to splurg on my kids by buying them new beds and I also now knew I had the money to cover the rent whilst I was doing my prac for my nursing degree. Now I have nothing after a complete lie. I am will to accept either half the funds or all of my deposits withdrawn and my account closed. Please help me.
22.02.2022 CasinoReviews Bonus terms Closed, no outcome
Fair Go - Lost 2550 because I used a bonus well having a balance
I have lost 2500 during the withdrawal process because I used a bonus well having a balance above 1$aud was sent this email please help Thank you for your patience regarding your withdrawal of $2,500.00 via Bitcoin. While reviewing your account we've noticed that the following rule was broken: A promotion cannot be used in conjunction with any other promotional offer or existing account balance. If you happen to redeem bonuses on top of an existing playable balance, any winnings will be voided and original deposit reimbursed in your account. By redeeming coupons on top of your positive account balance you've broken the above stated rule. We have denied your withdrawal, voided your winnings and your bonus. Please note your deposit of $ 100.00 has been credited back to your casino account to try your luck once more on our latest games. Kindly have a look at the casino Terms and Conditions to avoid breaking any of our rules in the future which may result in your winnings being voided Should you require any further information or assistance, please feel free to contact us. Yours sincerely,
30.01.2022 CasinoReviews Rejected
Fair Go Casino - Refund of deposits
I have an account with fairgo casino I am from the uk and they let me join. I recently sent them all identification including British passport and then deposited four times. When I tried to deposit again it would not so I contacted support who told me she had closed the account as I was from the uk! She tried to say when I joined I was allowed but now I am not. Yet they had been sent all my identification as I said and let me deposit. I asked for my deposits to be refunded as I never had a chance as they would not of paid me any winnings yet they have refused this. I told them I would be reporting them to their licensing authority and have had no correspondence from them after emailing their support.
27.01.2021 CasinoReviews Bonus terms Closed, no outcome
Fair Go - Payout declined
They refused my payout literally hours before it was due to have been processed , reason given I used a $25voucher that the casino offered me after I requested to be paid out and whilst awaiting my payout ,they said it breached their terms and cond ?? How or why would they offer it if it would create this situation , it's as if they intentionally cause this so they can renig and just like that !! Destroy someone's world it's just horribly wrong
04.11.2020 CasinoReviews Bonus terms Closed, no outcome
FairGo - Void winnings because i claimed a bonus whilst withdrawal was pending...
Hi i made a withdrawal from my Fair Go Casino account and while the withdrawal was pending, i claimed a free bonus. They claim that there terms and conditions state that players cannot claim a free bonus whilst 1 or more payments is pending. Now im sure there terms and conditions does state this rule however, my previous withdrawals from Fair Go Casino have all been paid in full after using a free bonus whilst withdrawals were pending. This is an extract from the email i received today from Fair Go Casino, "Players with one or more pending withdrawals currently in their account are not eligible to receive any bonuses, promotional or otherwise, until such withdrawals are either processed or cancelled. Abuse of this policy, as defined by the casino, may result in cancellation of the player's winnings." I have replied to the email stating my case and am waiting for a reply. I would be very grateful if you could please help me with my situation as it is completely and utterly [EDIT] on Fair Go Casino's part as far as im concerned. Look forward to your reply. Regards
16.04.2020 CasinoReviews Bonus terms Rejected
Fairgo - casino seized all my winnings contradicting their terms and conditions
Hi, Fairgo casino has recently seized all my winnings of about $15000 because they said that I have accidentally overbetted during the bonus playthrough. 1) The overbetting amount total couple of hundred dollars at most. In their terms and conditions....it says they have the right to "void my promotion winnings....not seize all my winnings!!....." 2) The promotion period is completed when my balance reached $1 and above. but they went ahead to seize all me winnings when I started to withdraw $7500 from it. 3) I tried calling but their customer service is not operational. I spoken to their live chat
11.12.2019 CasinoReviews Other Resolved
Fair Go - Responsible Gambling Failure
Fair Go Casino exhibited predatory behaviour against me and manipulated my situation as a confessed gambling addict by delaying my self exclusion request, manipulating my situation to maximise my losses, deliberately delaying my payouts in spite of being a VIP and promised prioritised payouts due to having an extensive history of playing down wins and the casino wanting to benefit from this, failure to close my accounts when I admitted to having a gambling addiction and losing tens of thousands of dollars a month and instead offering me free chips to keep my account open and after admitting they failed me promised me a payout I only received partially, lied to me about payments made and have repeatedly ignored my emails for months and refuse to provide account deposit and withdrawal records for the purpose of this complaint. Events as follows: 17/09/2018 - I emailed fair go requesting to permanently self exclude due to my impulse control disorder and compulsive gambling due to a benign brain tumour. I stated my gambling was out of control and ruining my life. The casino responded stating they were unable to close my account and I would need to play the $100 free chip they’d added to my account first in case I won off it and attached a self exclusion form however like most modern day households I do not own a printer. Being an addict and Fair Go keeping my account open I of course played the free money they added and proceeded to deposit. The casino and I emailed regularly over the next few days where I flagged I was unable to control my gambling and had lost $13,000 that week alone. They however kept my account open and allowed me to lose a further $3,343 after I had flagged my addiction and requested to self exclude before finally actioning the request once I sent the form. I rejoined Fair Go following a 6 month break and my gambling remained out of control from day one. In the first 3 months back I lost $75,000. On the odd occasion I did have a win I would beg the casino to fast track the payout due to being a top VIP with an admitted impulse control disorder and extensive history of playing down wins, however they always found an excuse or quoted backlogs and even accidentally forgot to process payouts after promising to fast track them. This predatory behaviour causes me to lose a further $14,500 in pending payouts. 18/06/2019 - I emailed the casino after experiencing countless customer service issues and substantial losses and having just played down another $5,000 payout I had asked to fast track which they left sitting on my account once again in hopes I would play it down. I once again referenced my brain tumour, impulse control disorder and gambling addiction. Instead of closing my accounts the casino phoned me and offered me 2 X $1,000 bonuses and $2,500 goodwill gesture payment to keep my accounts open. They also made me up a bunch of great new match bonus codes to encourage me to continue playing despite my repeated emails quoting my massive losses and gambling addiction. After again referencing my gambling addiction Fair Go casino realised the risk in keeping my account open and disabled my credit card deposit options to protect itself from any backlash. After ignoring my admission of my gambling addiction and aware of my losses of tens of thousands of dollars a month the casino kept my accounts open and I proceeded to lose a further $17,148 which I can prove however this figure I estimate to be much higher however the casino stopped sending me deposit confirmation months earlier and refuse to provide me with a financial history. It was only on 15 July after again quoting my gambling addiction after playing down more wins they left sitting on my account that they finally closed my accounts. They agreed to pay $15,000 compensation over the next 2 months however from the very first week they forgot process the refund, continuously processed less than promised and eventually just stopped replaying to my countless emails chasing my refunds up. I have emails dating back as fair as August 2018 to Fair Go admitting to having a gambling addiction and believe they should compensate me much further given my losses are well in excess of $100,000 however I am seeking reimbursement for: $1,975 - Fair go advised 7 September was refunded to me 3 days earlier but never was $3,343 - Amount the casino allowed me to lose after asking to self exclude citing a gambling addiction in September 2018 $17,148 - Amount the casino allowed me to lose after once again citing my gambling addiction and impulse control disorder and repeatedly flagging my losses of up to $40,000 in a single month and trying to close my account only to be coaxed back with free chips in June-July 2019 $17,500 - The amount of payouts I lost due to assorted excuses the casino found to delay processing my payments with the full knowledge of my history of playing down wins. This is a clear failure to adhere to responsible gambling regulations. I tried to self exclude and the casino refused and instead offered me a free chip encouraging more gambling. I admitted gambling was ruining my life and lost amounts into the six figures because the casino displayed predatory behaviour and manipulated my situation with full knowledge of my addiction. Please help me given the casino refuses to reply my emails and has done for weeks now. Supporting documents backing my complaint have all been emailed. Thank you so much for your assistance, guys.
10.11.2019 CasinoReviews Verification Resolved
FairGo - Withdrawal
I have been trying to withdraw since September they finally received all my documents and now are saying the address on the back of my license isnt good enough Since receiving the email I have resent a copy of a utility bill and they claim they have not received it and I have sent 4 times and also to their support email address I have screenshots of all the chats Ive had with them Is there anything you can do Thanks
24.10.2019 CasinoReviews Bonus terms Closed, no outcome
FairGo - non-payment
I've played on Fair go casino for a little over a year now and I've had some really good experiences with them but just recently well this morning actually I've had the worst experience I've ever had at the casino or any casino for that matter. Days ago I claimed a bonus and made it through the playthrough of over $2,000 which was not easy. As always I made sure to follow all betting rules of keeping them below $10 Max play the right games because I have made sure I know the terms and conditions of the bonuses I play. Now I'm not your everyday player I do actually read the terms and conditions but they hit me with a new one this time so that I'm pretty sure they just made it off the top of their head. So I put in my request for payout in i ended up with a little over 350 and didn't expect any problems. The next thing I know I'm getting a denial because after I put in my request for payout I played the next no deposit bonus .I didn't even think twice about i any problem with it but apparently there is a rule that I missed about not claiming a bonus while there's a pending payout equest. Seems like just another swindlers way of not having to pay. I talked to a live chat and email nobody was willing to bend on this matter. Now I've had experiences in the past where I had made a mistake on other Casino sites and they explained my mistake where it was that in the terms and conditions made a slight adjustment to whatever thing I was cashing out with made a one-time exception for me a learning curve and paid me out what I agreed to be a fair amount. People make mistakes but I've actually read the terms and conditions on their site and never saw this so it's got to be deep in there somewhere hidden just like a crook would do double talk to you. I've never been so disappointed in a site in my life. I won fair and square and I deserve to get paid. I don't get to just decide randomly to makeup some arbitrary rule that you have to give me my money back if I don't like the way your gameplay so why should you be able to do that to me. Just feel like I've been taken by a no good group of crooks!
18.09.2019 CasinoReviews Bonus terms Rejected
FairGo - I have never heard of max bet while playing a play through before and now I forfeit my winnings why!??!?
Hi i played a bonus and won a mega jackpot, my total winnings was $12000. I have never heard of the max bet while playing a play through for a bonus, even when I have spoken to casino staff, they have failed to mention there is a max bet of $10 when playing a bonus through play through, and now I have forfeited my winnings, And I only get a payout of $2500, when i still had $6113.64 in my online account.. but now I have only the withdrawl of $2500, there is no where that actually stands out and clearly stipulates that there is a max bet other than going into the full terms and conditions. When all you want to do is play and it's so much reading to do, I don't see why I have to forfeit my $6113 winnings when all I was playing over was $2.25 over the $10 limit. I'm just wanting some help please help me
20.08.2019 CasinoReviews Other Resolved
FairGo - irresponsible gaming procedures
After seeing advertising for Australian players accepted here I decided to give this casino a try. I also checked with them upon joining that they do allow players from Australia (as I just read however in their T&C's they state they cannot register accounts to anyone in countries where online gaming is illegal- predatory behaviour example 1) In my first session I lost a bit and decided the next time I went to play there to place a deposit limit on my account as I always have over the years with any online casino accounts as I know that I can have a tendency to chase my losses sometimes so I like to remove the temptation of spending more then is affordable. I spoke to an online operator as the t&cs advise to place a deposit limit on my account. I requested a $100 deposit limit per week. They said this was done. But I accidentally realised not long after they didnt enforce this limit they made it daily. So i started chasing my losses. Then after the second day they had lifted it altogether. Then I ended up back on chat saying this isn't right I set a deposit limit and they said oh it takes longer it will work now. This is 4 days later. Then I said oh its ok I dont want one cos I was still trying to chase so they let me change it. Numerous times instantly. But they kept changing it wrong too and then they advised that I deposit using bitcoin if my card payments went over. Yes I am responsible for how I spend my money but I always set limits at casinos to play safe anyway and not get excited. Then I said look close my account. To which they responded ok but we have to send you a self exclusion form for you to print out and sign or you can reopen it at any time! Who even owns a printer at home I know I dont! I feel that their casino takes advantage where they can they shouldnt have allowed my limit to waiver and as they said it's illegal for them to take players from Australia so does that also make it illegal for them to have taken my money? I think so. I bet my bottom dollar now after these dealings that had I had a decent win they probably would've denied it to me being from Australia anyway. I've never played at a casino I found to be this loose with their responsible gaming it's disgusting and they shouldn't be able to get away with it. If I was to dispute the whole amount as I'm an Australian player which they legally can't allow to have accounts in all right I would be asking for around $1100 back!
05.07.2019 CasinoReviews Bonus terms Closed, no outcome
FairGo - non-payment
On July 2, 2019, I made a deposit with FairGo and I FAIRLY won $2500. I requested a withdrawal on the very same day. While my withdrawal was pending, I used $25 bonus that was sent to me by the casino. At no time did a “pop up window” or any other type of warning notify me that if I used the $25, FAIRGO would confiscate my winnings all of it = $2500. I played here a lot and I’ve deposit several hundreds, if not more, and I feel that I’ve been scammed. This casino uses this “trickery tactic” to avoid paying their players. I am a loyal player and I can say factually that this casino cheated me. It isn’t right or fair. The company named themselves “FairGo”? Perhaps they should attempt to live up to their name and be fair to their loyal players! They didn’t try to work with me at all! It’s completely unethical to send a player a bonus, for the sole purpose of tricking them into using it, so that they can say the player “broke the rules” and then they can void all winnings. I wish that I had read all of the other players complaints that are online. I’m not the first player to experience this at FairGo, and unfortunately I won’t be the last. I’d like to stress to other players to avoid this casino. I would’ve avoided them like the plague if I had read the warnings sooner.
19.06.2019 CasinoReviews Bonus terms Resolved
FairGo - Withdrawal declined due to using a coupon for free spins whilst withdrawal pending
Below I have a copy of the email complaint I sent to fair go. All information should be in this. I have not received a reply from them. I recently won $1950 and the payout was declined due to using freespin coupons. I thought I could just not collect any winnings from the spins while withdrawal pending I had no idea I would void my win and obviously if I new this I would not have jeapordised receiving my payout. I have been a loyal customer and have spent a lot with your casino and surely my business would be more valuable to your casino then taking a $1950 win off me and loosing my business which would be worth a lot more then that in the future. I was relying on this payout and will be left in a really bad position. I ask u please reconsider surely with a name like “fair go” u have to show some compassion to ur loyal customers. If not I will find another casino that doesn’t try to void any payouts. I am really surprised that this is possible to do it looks like it’s set up that way to trick players into loosing. Surely long term customers are more valuable to your casino then taking one payout back. I hope this can be resolved hope to hear back soon. Sorry if I seem rude I really just am in a bad spot financially if I loose this as I’ve spent money expecting to receive this payout and it will really destroy my life atm. Please show compassion there is no doubt my business is worth more to u then this payout. Look thru my deposit receipts it’s obvious u will make more money in the future rather then loosing my business and some friends business over $1950. Give me a fair go please Yours truly [EDIT] “[EDIT]“
12.05.2019 CasinoReviews Other Closed, no outcome
Fair Go - Self exclusion
ello I sent a request for self exclusion they closed my account an then week later allowed to reopen I wasted even more money an ask them they are not allowed to reopen my account.they said I was supposed to fill out the form bit I didn't get any form to fill out so they sent me one to fill out an closed my account for good I got a refund of only $80 because they breached the terms but alot more deposit s then $80 I went on chat an they said that paysafe is non refundable I said they breached the terms so I should get a refund for all the deposits I made after I request my account to be closed for self exclusion an they have just being saying all different things making up rules as they go I had to keep repeating what has happened each time I speak to someone I've caught them out lying just so they don't have to refund me anymore money or get into trouble I should get a refund for all the deposits made with paysafe as well sense they allowed me to open up my account again with any warning I had to fill out forms an send them back do I didn't know
13.02.2019 CasinoReviews Bonus terms Rejected
FairGo - Declined Payout
I won $14319.70 and was wanting to withdraw it, i completed all the verification documents that they requested and then they stated that the maximum amount i could withdraw was only $2500 and i could only do it once a once a week, so thats the withdrawal request that i put in. then withing the next 48 hours i recieved an email that states - " Dear [EDIT], Thank you for your patience regarding your payout of $2550. Unfortunately, this payout was denied as you have not upheld our max bet rule: Max bet rule for all bonuses = $10.00. Any winnings plus bonus amounts derived from such bets will be voided. We have denied your payout and voided your winnings and your bonus. We have credited your deposit of $50 back to your account." and now they have taken out the whole $14319.70 and left me with $50 in my account.,. please help
20.12.2018 CasinoReviews Bonus terms Closed, no outcome
Fair Go - casino no information and all implications
i had broken the rules with max bet but was told an exception had been made and that the winning are mine. that is all. i decided to gamble that money into 97,500 aud where i received a phone call saying that when we made the exception we actually turned your winnings into a free bonus with a max cash out at 5000. none of makes sense i had 2500 aud already being taken out so if this 5000 aud mark is correct why wouldnt i have only 2.5k aud. there are trying to swindle me out of my money with extremely poor information and and using rules as they see fit without telling me anything. the final email they sent had all the information but that was too late and they had taken 92.5k aud off me. i have screenshots of me being over 100k aud if they try and say i never made that much
03.12.2018 CasinoReviews Withheld payouts Resolved
Fair Go - Not processing funds
Have requested a withdrawal on the 22November and the casino hasn’t even started to process it, still sitting in the pending payout page. I have contacted them by message service and have been told I just have to wait, the casino is very busy with lots of people winning, waiting for security to check my account ....... the list of excuses are long, I have saved every chat on my iPhone if needed, please help Thanks [EDIT] [EDIT]
09.03.2018 CasinoReviews Withheld payouts Resolved
Fair Go - Release of my funds
I have been waiting for over a week now for them to release my funds. I keep getting different answers everytime I speak to someone
11.01.2018 CasinoReviews Bonus terms Rejected
Fair Go - Withdrawal
Hello, my name is [EDIT],  i have been looking for help regarding an amount that is owed to me by a casino called Fair go casino. I am located in Australia, i have been with this casino for close to a year now and have soent tens of thousands playing at fair go casino. The reason why i am writing to you is that i am shocked at the way this casino has conducted its self in regards to my withdrawal of winnings. The amount in question is $14,023.03 which they have voided as they are stating this was a bonus given to me. I am a large player who deposits large amounts at this casino. However i have never had the opportunity to have a small win. In this case when i did apply for a withdrawal it was declined. I have taken this up with the Australian CCC and the regulatory ombudsman to take legal action against Fair go casino. I am also in the process of contaction television media stations and publicly listing this through social media dramatically. I ask for your help in this matter to resolve my issue and have my winnings released promptly. My solicitors are also looking into the matter and preparing court documents to have this unlawfull theft of my winnings returned. My username is [EDIT] Casino Fair Go Casino. My mobile contact is [EDIT] Email is [EDIT] I look forward to your reply and assistance in this matter. Regards  [EDIT]

How the risk index is calculated and how complaints are labelled — the method behind this section.

Project sponsors

Companies that keep this analytics open